Gå til innhold

Gråter du ofte?

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet
Om du ikke trives med familien din: hvorfor bryter du ikke kontakten?!

Slapp av, det er en pågående prosess.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To dager siden. Hadde ikke sovet på flere netter på grunn av jobbing og reise -så da ble humøret dårlig da vet du! Havna jeg i en uskyldig diskusjon med en i familien og da den var over så var jeg så sliten at jeg gråt en skvett! Hadde bare godt av det, gikk opp for meg at det var på tide å komme seg i seng! :søvn:

Sist jeg gråt kan jeg ikke huske, men det skjer ikke så ofte egentlig -kanskje bare akkurat når det trengs? ;)

Skrevet

Hva regner dere som gråt, egentlig? Jeg bæljer sjelden. Men de siste årene har jeg hatt mye å tenke på, så jeg GRÅTER seriøst hardt når det bygger seg opp for lenge.. altså rndt en 4-6 ganger i året ca. Men inn i mellom begynner jeg plutselig å hikste, og det renner 1-2 tårer, men jeg tørker dem bort og det er over like fort som det startet.. over på sekunder. Er det gråt? I SÅFALL gråter jeg flere ganger i uka.. Definer gråt?

Skrevet

Jeg gråter sjeldnere nå enn før fordi jeg har lært meg å regulere blodsukkeret bedre.

Jeg brukte lang tid på å forstå denne sammenhengen fordi tårene føles like "ekte" selv om de "bare" skyldes lavt blodsukker. Jeg må dermed tenke tilbake på om jeg har glemt å spise eller om det er en "reell" grunn for å være nedstemt. Dersom jeg har lavt blodsukker er også ofte matlysten på bunn. Det som fungerer best for meg er å spise sunn mat kontinuerlig og unngå kaker og sjokolade som vil få blodsukkeret raskt opp og så raskt ned igjen.

Jeg håper at de fleste tåler lavt blodsukker bedre enn meg.

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Ikke når jeg er singel.

Sært, men samma her.

Skrevet

I alle mine forhold har jeg grått OFTE.. VET IKKE hva det kommer av, veldig rart! Når jeg er singel så griner jeg nesten aldri.

Skrevet
I alle mine forhold har jeg grått OFTE.. VET IKKE hva det kommer av, veldig rart! Når jeg er singel så griner jeg nesten aldri.

Det er fordi menn gjør kvinner ulykkelige. Menn er best i forhold, kvinner har det best som frie og single.

Skrevet
Det er fordi menn gjør kvinner ulykkelige. Menn er best i forhold, kvinner har det best som frie og single.

Tror du har helt rett... Eksen min var ekstremt fornøyd og happy i forholdet vårt, men det var ikke jeg. Jeg ville ha en balanse, men da spurte han hvorfor vi skulle ødelegge et fint forhold for ingenting. Da gråt jeg blant annet.

Skrevet

Nesten hver gang jeg ser en hel film, men bortsett fra det bare omtrent en gang eller to i året.

Skrevet

Gråt sjelden tidligere, men er mer sårbar i dette forholdet og kan lett ta til tårene nå mye mer enn tidligere. Har vel kanskje noe med alderen og gjøre også :)

Skrevet

Julaften.

2 åringen min i fin kjole som var så skjønn, og glad for å få et tegnebrett jeg vet hun elsker og holde med på...

Da måtte jeg tørke noen tårer.

Sist gang jeg virkelig gråt var for et par uker siden.

Dette året har vært tøft økonomisk slik at vi har lurt på hvordan vi skal få penger til mat.

Så da vi, for to uker siden, fikk tilbakebetalt 45.000 kr som min manns gamle jobb som gikk konk, skyldte oss.

Da satt vi og gråt begge to!

Skrevet

På julaften.

Etter jeg hadde vært å tent lys på graven til pappa.

Skrevet

Har grått ganske mye i dag, jula er tøff. Savner pappaen min, samtidig som jeg preges litt av vonde minner fra julene i barndommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...