babord Skrevet 21. desember 2009 #21 Skrevet 21. desember 2009 Hele tiden...sikkert en gang i uken, av bøker, filmer, tv, sterke positive og negative følelser, hvis jeg er veldig fysisk eller psykisk sliten Men det er ikke sånn tutesammenbrudd altså, renner bare et par tårer...sambo merker det ikke hvis jeg ikke sier fra eller stirrer han rett inn i øynene
*appifany* Skrevet 21. desember 2009 #22 Skrevet 21. desember 2009 I sommer gråt jeg for første gang på mange år. Jeg var med min bestemor på sykehuset, og vi fikk da vite, sammen, at hun var alvorlig syk. Dette var i en periode med stress på jobben osv, så da brøt jeg sammen når jeg kom hjem. Gråter ikke ofte, men merker selv at det kan være godt når man har ting som bygger seg opp innvendig over lengre tid.
Anglofil Skrevet 21. desember 2009 #23 Skrevet 21. desember 2009 Joda, men jeg er en lettrørt person, jeg kan gråte både når jeg er trist og når jeg er glad. Mvh Yvonne
babord Skrevet 21. desember 2009 #24 Skrevet 21. desember 2009 Dere som ikke gråter så mye; er det fordi dere holder tilbake eller fordi dere ikke blir rørt, eller fordi kroppen ikke reagerer med tårer på sterke følelser? Nyskjerrig
MissStiles Skrevet 21. desember 2009 #25 Skrevet 21. desember 2009 Jeg kan også gråte veldig lett. Både av en trist situasjon eller en trist film eller hvis jeg blir veldig glad.
Mir Skrevet 21. desember 2009 #26 Skrevet 21. desember 2009 Nettopp! Har levert lille pusen min til sterilisering i morges, og hun er så søt og snill og gjør aldre noe galt, og vil bare kose. Jeg uroer meg og er trist pga hun kommer til å ha en dårlig dag da hun våkner fra vaksinen , og jeg kan ikke gjøre noe.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #27 Skrevet 22. desember 2009 Jeg tar til tårene så lett at jeg regner det ikke som å gråte med mindre jeg er skikkelig trist og ikke klarer å slutte å gråte med en gang. Jeg gråt både i dag og mange ganger i går på grunn av julen og at jeg ikke får feire med den lille familien jeg har og at de er kjempelei seg fordi jeg ikke kan være med dem. Jeg tar nok til tårene mange ganger i uken vanligvis, men det er ikke noe jeg vil kalle å gråte. Hvis jeg er rørt, glad, sint etc så feller jeg alltid tårer. Det har nok med p-pillene å gjøre, ja! jeg var aldri slik før.
Fanteria Skrevet 22. desember 2009 #28 Skrevet 22. desember 2009 Jeg kan lett ty til tårene. Før gråt jeg nesten hver kveld. Det var under en tid da ting var veldig tungt. Nå får jeg som oftest grått fra meg gjennom filmer og bøker. Gråt sist forrige uke og jeg har fått snakket ut om hva det var
Sequax Skrevet 22. desember 2009 #29 Skrevet 22. desember 2009 Gråter av triste filmer når jeg er trist selv. Gråter også når jeg er skikkelig, skikkelig lei av meg selv.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #30 Skrevet 22. desember 2009 Jeg gråter veldig lett, så gråt senest i går. Jeg og hadde en diskusjon og han ble ganske streng i stemmen. Og da kom tårene. Jeg klarer ikke holde de tilbake, og er redd jeg skal bruke det opp sånn at hvis jeg faktisk er lei meg tenker han heller "here we go again" enn å faktisk trøste meg. Ego? Veit ikke...
Gjest Emera Skrevet 22. desember 2009 #31 Skrevet 22. desember 2009 Jeg er fryktelig lettrørt, så det skal ikke mye til før tårene kommer her. Og jeg er en sympatigråter, som gråter når noen foran meg gjør det. Men jeg har dessverre ikke lett for å gråte når det skjer trasige ting med meg selv. Der holder jeg tilbake. Synd, for det er jo en fin ventil å ha.
Gjest Purple Haze Skrevet 22. desember 2009 #32 Skrevet 22. desember 2009 Gråt en liten skvett på fredag. Tok avskjed med noen kolleger jeg har jobbet med i mange år. Og noen barn jeg er blitt veldig glad i. Det var både rørende og litt trist.
Gjest megvel Skrevet 22. desember 2009 #34 Skrevet 22. desember 2009 Griner ikke så ofte. Kanskje 5 ganger i året eller noe? Jeg hater virkelig å grine. Det er ubehagelig, jeg hikster så. Får også skikkelig hodeverk etterpå. Hadde jeg "tillatt" meg selv å grine oftere hadde det sikkert skjedd ei gang i uka.
Safira Skrevet 23. desember 2009 #36 Skrevet 23. desember 2009 Hver dag. Har mistet min mor. Sist jeg gråt var for et par dager siden. Det var bare en liten filleting jeg gråt for, men jeg greide ikke å la være. Jeg gråter relativt ofte, spesielt hvis jeg blir sint, irritert og er sliten. Jeg har jo også dager med ekstremt dårlig selvtillit, og da kan jeg begynne å gråte bare av å se meg selv i speilet og så blir jeg sur fordi jeg begynner å gråte, så blir det enda verre.
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2009 #37 Skrevet 23. desember 2009 Hver dag. Har mistet min mor. Hadde jeg kunnet hadde jeg byttet med deg.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #39 Skrevet 24. desember 2009 Når gråt du virkelige tårer sist? Du er mann og lurer bare på når en frøken her gråt sist? Merkelig...hva er hensikten?
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #40 Skrevet 24. desember 2009 Hadde jeg kunnet hadde jeg byttet med deg. Om du ikke trives med familien din: hvorfor bryter du ikke kontakten?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå