Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Da jeg var 11 og brakk foten.
Britt Banditt Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Kanskje en uke siden? Er gravid så gråter mye oftere
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2009 Kanskje en uke siden? Er gravid så gråter mye oftere En vakker grunn...!! :-))))
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 I går. Fikk en påminnelse om vonde ting fra fortiden
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2009 I går. Fikk en påminnelse om vonde ting fra fortiden Så trist...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Fikk et sammenbrudd på fredag pågrunnav vonde opplevelser som mobbing. Jeg skulle ut på teater men rett før jeg skulle dra brøt det isammen .. Pleier ofte å gråte men ikke så ille som på fredag. Det var rene mareritt spesielt når jeg ødla for moren min. Hun fikk ikke dratt hun heller fordi jeg ikke klarte.. og hun hadde gleda seg sånn
Gjest Eurodice Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Sannelig om jeg vet, åtte år siden, tror jeg. Det var i begravelsen til min svigerdatters mor, som jeg hadde et veldig godt forhold til. Jeg tar ikke lett til tårene.
Millian Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 Kommer veldig an på. gråt i går, da jeg ble veldig rørt av en film
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 For noen minutter siden - da jeg leste en dagbok her om en kreftsyk. Gangen før husker jeg ikke. Det må ha vært mange måneder eller kanskje ett år siden.
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 Fikk et sammenbrudd på fredag pågrunnav vonde opplevelser som mobbing. Jeg skulle ut på teater men rett før jeg skulle dra brøt det isammen .. Pleier ofte å gråte men ikke så ille som på fredag. Det var rene mareritt spesielt når jeg ødla for moren min. Hun fikk ikke dratt hun heller fordi jeg ikke klarte.. og hun hadde gleda seg sånn Det synes jeg var utrolig trist å lese:( Håper ting ordnet seg! Husker ikke helt sist gang jeg gråt, 2-3mnd kanskje. Grunner til at jeg gråter er som regel: Tanker om personer jeg har mistet Triste sanger eller filmer Frustrasjon over meg selv Overveldende følelser, både positive og negatvie
Lassie Skrevet 20. desember 2009 #12 Skrevet 20. desember 2009 I går tror jeg. Gråter ofte. (ikkeblant andre da)
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #13 Skrevet 20. desember 2009 Gråter ganske ofte, mer i noen perioder enn andre. Nylig gråt jeg hver kveld i over en uke, pga at det ble alt for mye for meg med eksamen, jobb, og plutselig ble jeg syk i tillegg. Da var det deilig å gråte for å få ut alt som samlet seg opp i løpet av dagen! Jeg gråt også da Regine Stokke døde, selv om jeg overhodet ikke kjente henne. Jeg gråter ofte når jeg hører om folk som dør, spesielt om de er fra omtrent samme sted som meg (selv om jeg ikke vet hvem de er), eller situasjonen gjør at jeg lett kan relatere meg til den personen. Gråter også hvis jeg har hatt en dag jeg føler det har vært mye motgang, og pga sentimentalitet: Jeg tenker på folk jeg savner, gode stunder jeg har hatt osv.
2010 Skrevet 20. desember 2009 #14 Skrevet 20. desember 2009 ja, eg gråter ofte. skal ikke så mye til før tårene triller på meg.. sist jeg gråt var av en film i går kveld
Shivas Skrevet 21. desember 2009 #15 Skrevet 21. desember 2009 Gråter en bitteliten skvett sånn i ny og ne. Sist gang var for en ukes tid siden da jeg pratet med en bekjent som nylig mistet sin mor litt uventet. Syntes så synd på henne! Gråter sjelden for meg selv og mine problemer (som er små i den store sammenhengen), men er ganske sentimental på andres vegne. Og så er jeg håpløs når det kommer til rørende filmscener, da kan det bli ganske seriøs snufsing, ja. For ikke å nevne Tore på sporet! Deilig å gråte litt innimellom. Men det er nok 2-3 år siden jeg skikkelig bæljet og hikstet; da var hunden min virkelig dårlig, og jeg fikk stadig flushet tårekanalene. Usj, det var en fæl tid ... nå begynte jeg nesten å grine bare ved tanken, faktisk, selv om han ligger her ved siden av meg og er frisk som en fisk
B.A. Skrevet 21. desember 2009 #16 Skrevet 21. desember 2009 Griner veldig ofte for tiden. Sist for 2 timer siden tror jeg... ustabil jeg..
Siiw Skrevet 21. desember 2009 #17 Skrevet 21. desember 2009 20 oktober - fikk bedskjeden om at morfar var død:( og 3 november, begravelsen! ellers så gjør jeg så godt jeg kan og fortrenge følsene jeg kanskje har, fordi mamma og broen min har det værre enn meg. og jeg fortjener ikke og gråte!! :-) .
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2009 #18 Skrevet 21. desember 2009 20 oktober - fikk bedskjeden om at morfar var død:( og 3 november, begravelsen! ellers så gjør jeg så godt jeg kan og fortrenge følsene jeg kanskje har, fordi mamma og broen min har det værre enn meg. og jeg fortjener ikke og gråte!! :-) . Men kjære deg, hvorfor skulle ikke du "fortjene" å gråte? Sorg er så individuelt, den kan ikke måles. Det er vondt å miste noen man er glad i. Klem til deg fra Belladonna
Gjest Iah Skrevet 21. desember 2009 #19 Skrevet 21. desember 2009 I dag. Gråter i snitt sikkert en gang i uka. Gåter når jeg blir veldig glad, sint, trist eller redd. samt at jeg gråter lett av bøker/filmer/serier og musikk. Er vel i grunn ei sippeguri, noe som ka være slitsomt til tider.
kisskissbangbang Skrevet 21. desember 2009 #20 Skrevet 21. desember 2009 Jeg er også en skikkelig sippeguri. Gråter - som Iah - både når jeg er glad, trist, rørt, redd, sliten, sint ... Ja, i det hele tatt. Gråt senest i dag da jeg fikk julekort på forskudd på samboeren min. Han hadde skrevet så fint og personlig, og jeg ble skikkelig rørt, så da kom det noen tårer. Et utprega følelsesmennekse, på godt og vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå