Gjest på husjakt Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Kan bare ikke bo i boligen vi leier mer, er mange grunner til det. Og jeg må bare finne noe til meg selv og ungene fort som fy. Vil helst ut før nyttår. Men hvordan finne noe nå rett før jul? Det er jo knapt en leilighet på finn.no og de få som er er for små. Har lagt ut annonse, sendt meldinger til alle jeg kjenner og gjort mye føler jeg
addict Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 rett og slett bo noe som er for lite til noe bedre endrer seg? vi måtte flytte hjem til min mor nå, men vi er bare 2 og vi har god plass da. men noe midlertidig som kanskje blir litt kjipt må vel kanskje vurderes om det haster.
Gjest på husjakt Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 rett og slett bo noe som er for lite til noe bedre endrer seg? vi måtte flytte hjem til min mor nå, men vi er bare 2 og vi har god plass da. men noe midlertidig som kanskje blir litt kjipt må vel kanskje vurderes om det haster. Har vurdert det også, men med to barn som begynner å bli ganske store så er det ikke bare bare. I tillegg ligger leiligheter feil i forhold til skoler, og jeg er avhengig av at kan dra hjem selv siden jeg jobber. Ønsker huseierne mine dit det er meget varmt. Dette var julegaven jeg fikk i helga ...
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Hmmm... Kanskje skulle jeg by på litt midlertidig husly her nå..?? -Langt ute på landet...!! :-))
addict Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Så trist da vi bestemte heldigvis selv å få det unna før jul, men hadde vært kjedelig å bruke nyåret på å flytte ut da vi hadde til 1 feb. Har snill huseier som lot oss slippe oppsigelsestid osv da, så sparer en hel husleie i januar Hvis barna vet at det kun er midlertidig så må de vel kunne dele rom en liten periode? Du kan jo sove på stua feks i mellomtiden, det trenger ikke å være så ille. Vet om par som har gjort dette lenge som en varig løsning
Gjest på husjakt Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Hmmm... Kanskje skulle jeg by på litt midlertidig husly her nå..?? -Langt ute på landet...!! :-)) Hehe, hadde vært noe
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Så trist da vi bestemte heldigvis selv å få det unna før jul, men hadde vært kjedelig å bruke nyåret på å flytte ut da vi hadde til 1 feb. Har snill huseier som lot oss slippe oppsigelsestid osv da, så sparer en hel husleie i januar Hvis barna vet at det kun er midlertidig så må de vel kunne dele rom en liten periode? Du kan jo sove på stua feks i mellomtiden, det trenger ikke å være så ille. Vet om par som har gjort dette lenge som en varig løsning Er absolutt ikke fremmed for dem å evt dele rom over lengre tid heller, eller at jeg sover på stua. Men her er det kun leiligheter under 45 kvm og maks (om heldig) et soverom. Og det blir for lite tror jeg selv om det bare er for noen måneder.
Zzyzx Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Vi bor to voksne på 36 kvadrat, og det har vi gjort i tre år. Jeg ser faktisk ikke helt problemet.
Gjest på husjakt Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 Vi bor to voksne på 36 kvadrat, og det har vi gjort i tre år. Jeg ser faktisk ikke helt problemet. Dere er to voksne. Jeg har bodd på så lite jeg også med en annen voksen, lite problemer. Men jeg har store barn som trenger litt privatliv, som har venner på besøk, som trenger tid til å gjøre lekser uten for mye bråk rundt seg. Så jo ettroms er ikke noe varig alternativ i den situasjonen.
Gjest annemor30 Skrevet 21. desember 2009 #11 Skrevet 21. desember 2009 Dere er to voksne. Jeg har bodd på så lite jeg også med en annen voksen, lite problemer. Men jeg har store barn som trenger litt privatliv, som har venner på besøk, som trenger tid til å gjøre lekser uten for mye bråk rundt seg. Så jo ettroms er ikke noe varig alternativ i den situasjonen. Du kan få låne campingvogna mi
Zzyzx Skrevet 21. desember 2009 #12 Skrevet 21. desember 2009 Men hvor lenge ser du for deg at det varer? Du skal ikke bo der for alltid, og akkurat jula er vanskelig med tanke på leiligheter. Og med to rom er det fullt mulig å leve en liten stund, selv om det ikke er en drømmesituasjon.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #13 Skrevet 22. desember 2009 Men hvor lenge ser du for deg at det varer? Du skal ikke bo der for alltid, og akkurat jula er vanskelig med tanke på leiligheter. Og med to rom er det fullt mulig å leve en liten stund, selv om det ikke er en drømmesituasjon. Nei jøsses vi kan leve med toroms eller ettroms et par tre måneder vi, ingen problemer. Men da bør jeg nok finne en møblert leilighet i mellomtiden og sette alt mitt på lagring. Har altfor mange ting å pakke ut og inn såpass mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå