Gå til innhold

Hvor snart er det greit å ha sex etter møte?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Så produktiv du er på trådstarterfronten i dag da ;)

Det kommer helt an på situasjonen, for å svare på spørsmålet. Generelt så liker jeg å kjenne mannen litt lenger enn noen timer før jeg eventuelt hopper til sengs med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så produktiv du er på trådstarterfronten i dag da ;)

Det kommer helt an på situasjonen, for å svare på spørsmålet. Generelt så liker jeg å kjenne mannen litt lenger enn noen timer før jeg eventuelt hopper til sengs med han.

Må jo forsøke å pushe på litt action her, vet du vel!

Drar det nå mer enn gjerne ut i noen uker jeg da, men har vel kanskje noe med alderen å gjøre...?? ;-)

Kos deg med kvelden, Purple. :-)

Hmmm... minner meg om Purple Rain - En aldeles herlig melodi!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er noen grense for det. Om begge vil, så er det jo bare å kjøre på så fort man er alene.

Jeg for min del foretrekker å ha kjent vedkommende en stund før det kommer til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

én time eller to, eller...???

Du legger i det minste ikke skjul på dine motiver her på KG, du pakker det ikke akkurat inn.

En gutt fra Østfold, alenefar, som vil ha seg noe kvikt, og skriver innlegg her?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Må jo forsøke å pushe på litt action her, vet du vel!

Drar det nå mer enn gjerne ut i noen uker jeg da, men har vel kanskje noe med alderen å gjøre...?? ;-)

Kos deg med kvelden, Purple. :-)

Hmmm... minner meg om Purple Rain - En aldeles herlig melodi!! :-)

Purple Rain er jo Prince - nesten en fornærmelse mot mannen i avataren min! Men en fin låt, enig i det, så det får gå ;)

Jeg setter ingen tidsbegrensninger på hvor kort/lenge jeg venter med sex. Det hele kommer an på personen og situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Purple rain har et sett med klare regler:

- man kan ikke danse disco til den

- man har lov til å synge så høyt man vil når den spilles på radio

- man kan synke hen i minner når den spilles, uten at noen kan uttale at du er en sentimental dust

Sex er derimot anarki. Jah. Alt er lov, så lenge de involverte har sagt ja?

(Jada. Jeg VET at det ikke er definisjonen på anarki, men det hørtes ut som det beste ordet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Purple rain har et sett med klare regler:

- man kan ikke danse disco til den

- man har lov til å synge så høyt man vil når den spilles på radio

- man kan synke hen i minner når den spilles, uten at noen kan uttale at du er en sentimental dust

Sex er derimot anarki. Jah. Alt er lov, så lenge de involverte har sagt ja?

(Jada. Jeg VET at det ikke er definisjonen på anarki, men det hørtes ut som det beste ordet.)

*signerer på både PH tolking og sex*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mitt vedkommende, når begge er forelsket og man kjenner hverandre godt. Vet at mange forelskede jenter satser på hoppe i køya og håpe det beste-taktikken, men at mange brenner seg på det ser man nok av bevis på i innlegg her på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...