Gå til innhold

legning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hele mitt liv vært hetro, er gift og barn og alt det der. Og har aldri opplevd noen form for attraksjon mor andre enn menn. Helt til jeg så bilde av Anja Edin. :rødme: Og traff henne tilfeldig på et treningsstudio, hun gikk bare forbi. Oh..

Det er skikkelig gøy å oppdage, men bør jeg bli bekymret? :lete:

Jeg tror jo ikke egentlig det da. Men har noen andre plutselig uten noen som helst grunn eller forvarsel reagert på en "upassende" måte sånn ut av det blå, for en med samme kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har hele mitt liv vært hetro, er gift og barn og alt det der. Og har aldri opplevd noen form for attraksjon mor andre enn menn. Helt til jeg så bilde av Anja Edin. :rødme: Og traff henne tilfeldig på et treningsstudio, hun gikk bare forbi. Oh..

Det er skikkelig gøy å oppdage, men bør jeg bli bekymret? :lete:

Jeg tror jo ikke egentlig det da. Men har noen andre plutselig uten noen som helst grunn eller forvarsel reagert på en "upassende" måte sånn ut av det blå, for en med samme kjønn?

jeg tror du kan være bifil.. men det er jo ikke noe prob. får du er jo gift uansett.. så ikke noe å stresse over:)

Skrevet

Er vel ikke bifil fordi om man tenner litt på samme kjønn. Er to forskjellige ting å ha fantasier om samme kjønn og det å ha sex med samme kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...