Gå til innhold

Jeg er klar for en ny kjæreste nå...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_desperat_*
Skrevet

Mitt telefonnr. er 98 [...] ;)

Skrevet
Mitt telefonnr. er 98 [...] ;)

Det var opptatt...!! ;-))

Gjest Gjest_tassi_*
Skrevet

Jeg er også klar! Vil ha en armkrok å kose meg i når kveldene er mørke og kalde :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Flekk ut et bilde, samt dine vitale mål og CV, så kan vi vurdere hvorvidt vi er klare for fast forhold. *taler alle damene sin sak*

Skrevet

Hvorfor er det ingen kontaktannonse tråd her på KG? Hihihi.. Kunne vært praktisk ;)

Gjest Hilde K S
Skrevet
Hvorfor er det ingen kontaktannonse tråd her på KG? Hihihi.. Kunne vært praktisk ;)

Ja! En sånn åpen tråd så kunne vi sett hvordan kontaktannonsene våre hadde sett ut og hvilken respons vi får på dem! :hyper:

Skrevet

OG når vi sier vitale mål, så mener vi vitale mål. Vi går ikke på den 178 med 18 cm lang tiss....

Gjest Hilde K S
Skrevet
OG når vi sier vitale mål, så mener vi vitale mål. Vi går ikke på den 178 med 18 cm lang tiss....

Og skulderbredde, samt omkretsen av overarmen, antall kroppshår, hvor mange klokker, dresser og bilder du har.

Skrevet
Og skulderbredde, samt omkretsen av overarmen, antall kroppshår, hvor mange klokker, dresser og bilder du har.

Kredittkortsamlingen? ;)

Gjest Hilde K S
Skrevet
Kredittkortsamlingen? ;)

Neida. Jeg har min egen kortsamling. Forøvring har jeg dårlig erfaring med menn som har mange kredittkort. Det innebærer gjerne mye kredittkortgjeld også.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Neida. Jeg har min egen kortsamling. Forøvring har jeg dårlig erfaring med menn som har mange kredittkort. Det innebærer gjerne mye kredittkortgjeld også.

Fornuftig sagt.

Hilde K S, er det ingen av mennene her som kan vinne ditt hjerte?

Er du uoppnåelig for de?

:)

Gjest Hilde K S
Skrevet
Fornuftig sagt.

Hilde K S, er det ingen av mennene her som kan vinne ditt hjerte?

Er du uoppnåelig for de?

:)

Nå lo jeg høyt. Jeg har aldri tenkt på noen av mennene her inne som potensielle partnere. Bitre og kverulerende er hovedinntrykket mitt av dem, hele hurven. Foruten at de har en tendens til å se ned på kvinner på generell basis. Vi er for kresne, for løsslupne osv.

Skrevet

Ja du må for guds skyld ikke like pikk skal du få napp på KG. :nigo:

Gjest Hilde K S
Skrevet
Ja du må for guds skyld ikke like pikk skal du få napp på KG. :nigo:

Nei og der kommer jeg ekstremt dårlig ut. Sukk.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Åh! *lyspære*

Det er ikke sånn at jeg er uoppnåelig for mennene her, men de er (desverre) uoppnåelige for meg.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg går og setter meg bak vaskemaskinen og griner litt.

Skrevet

Vil du ha et Homer Simpson sitat? *usikker trøstende*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...