Gjest Gjest_Gutt23_* Skrevet 20. desember 2009 #1 Del Skrevet 20. desember 2009 At selvtilliten min har nådd ett bunnpunkt når det kommer til det motsatte kjønn.. Hvorfor? Jeg er ikke helt sikker, men tror den mest sannsynlige årsaken er at jeg vet for lite om jenter rett og slett. Hvordan skal jeg få dem til å bli intressert i meg? Den gradvis synkende selvtilliten har gjort at jeg føler jeg ikke er istand til å være noens kjæreste, tilfredstille og bli oppfattet som tiltrekkende av det motsatte kjønn lenger.. Det har gått for lang tid og jeg må selv ta tak i problemene mine. Jeg kan ikke vente lenger på ting skal skje og bli bedre. Har søkt littegrann rundt om på nettet. Og kunne tenkt meg å kjøpe meg "double your dating" boka. Men ble litt skeptisk når det kom til betalingen der. Virker som du blir trukket en 20 dollar hver måned hvis du melder deg inn.. Kanskje noen som har prøvd og kan gi meg et svar på hvordan dette fungerer? Setter virkelig pris på svar fra både gutter som jenter her.. Om alt, tips og litteratur jeg kan bruke til å bygge opp litt selvtillit igjen. Mvh Gutt 23 fra Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_yoshi_* Skrevet 20. desember 2009 #2 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei! Jeg vet ikke om det er noen internettside som kan gi deg bedre selvtillit i forhold til jenter. Har du noen gode jentevenner du kan snakke med om dette? Jenter er egentlig ikke så veldig vanskelige. Selvfølgelig finnes det bitchy og "umulige" jenter du vil ha problemer med å komme inn på, men de er ikke verd å spare på i lengden. Det er ikke så mye du trenger å vite om jenter som du ikke kan lære "mens du går", vi liker (generelt) snille og velstelte gutter med respekt for oss og som man kan prate med og som er seg selv. Jenter liker også ofte å føle seg små og beskyttet sammen med kjæresten. Vet egentlig ikke helt hva mer jeg kan svare. Bare vær deg selv er mitt beste råd, men akk så "kjedelig" - og hjelper deg ikke veldig på vei tror jeg. Men om du har noe mer konkret å spørre om svarer jeg gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Yoshi_* Skrevet 20. desember 2009 #3 Del Skrevet 20. desember 2009 Slenger på litt ekstra: Hva gjør du for deg selv for å føle deg mer attraktiv? Trener du? Passer på å ha velstelt hår og se ordentlig ut? (Du er tydeligvis på Kvinneguiden, bra!). Forslag: Ta et dansekurs, få med noen kompiser. Knall måte å møte jenter på, du lærer deg smalltalk med jenter og lærer å danse - noe som er et kjempepluss for jenter som meg. Jeg foreslår salsa eller swing Enkle og morsomme danser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #4 Del Skrevet 20. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT5zM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt23_* Skrevet 20. desember 2009 #5 Del Skrevet 20. desember 2009 Takk for svar ; ) nå skal jeg være ærlig med utseendet mitt : Jeg er 170, 70 kg ca, brunt hår, liker å ha det kort(ikke helt skalla, men ikke så langt unna) Trener ikke mye nå for tiden. Ser vel kanskje best ut med klær på, har noen konsentrerte kilo på midten hehe.. (men lubben er feil ord, jeg veier ikke så mye) Siden jeg har nevnt problemer med selvtillit som kanskje er den viktigste faktoren her, så kan jeg jo si at jeg har det siste året begynt å bli merkbart tynnere i toppen. Spesielt i det typiske måneområdet og fremover.. Har alltid hatt en kraftig manke og det kom som et lite sjokk første gang jeg la merke til det. Det er en av grunnene til at jeg for tiden liker å ha håret mitt kort. I min daglige situasjon (jobb etc) er jeg ikke i kontakt med jenter, og det svevrer jo inn mulighetene. Skal jeg ha kontakt må jeg ta intiativ selv, og det blir vanksligere. Grunnen til at jeg tror noen sjekkebøker etc kan hjelpe meg er at det er smart å lese litt littratur. Jeg vet at jenter flest liker utadvente sosiale gutter som ofte bråker, ler mest og gir av seg selv.. Men det er til vanlig ikke meg. Hvis jeg kan klare å tilegne meg noen gode kunnskaper om jenter, og sjekke opp noen med sukse. Merke forskjellen selv før og etter så er jeg sikker på at selvtilliten min vil stige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 21. desember 2009 #6 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har ca 80 gb med stoff om dette her. Noen utgangspunkt kan være http://www.genuine-connections.com/no/index.php http://stronglifts.com/forum/how-to-get-a-...end-t13704.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt87 Skrevet 21. desember 2009 #7 Del Skrevet 21. desember 2009 Ikke gå i teori fella, vær så snill... Det er ingen magisk formel på dette her. Ikke øv inn utallige sjekkelinjer, åpnere og komplekse spørsmålsstillinger for å ïnteressere jenta. Du sier selv hva som drar jenter og du er inne på det vesentlige. Bøker får deg ikke til å bli en cassanova, det er bare du som kan gjøre det og for å nå det målet må du sjekke jenter så det griner etter. Du kommer til å få mange avslag men det er helt normalt til å begynne med. Etterhvert kommer det til å gå mye bedre og du får bedre selvtillit. Øv deg på kroppsholdning, blikkontakt, kroppskontakt og det å få en sans for humor (om du skulle slite med det). Stell deg å prøv å se så bra som mulig ut når du er ute på vift. Det er ikke så komplisert som mange skal ha det til, bare man kommer over det stadiet at man tar avslag innover seg er man virkelig på vei noen steder. Når det gjelder håret ditt, nå vet ikke jeg hvor tynt det er men det begynner det å bli for glissent og vanskelig å få til en frisyre som du selv synes er ok er det best å fjerne alt som du tydeligvis gjør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bob Skrevet 21. desember 2009 #8 Del Skrevet 21. desember 2009 Noe som faktisk hjelper på selvtilliten er å "digge deg selv" . Hver morgen når du står opp, så kikk inn i baderomsspeilet og si: "Damn!". Sleit selv med dårlig selvtillit i ungdommen jeg. Var jomfru til jeg var 22! Er 24 nå, og har lite problemer med jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #9 Del Skrevet 21. desember 2009 Akkurat det med håret tror jeg at dere menn stresser mere med enn vi kvinner. Blir du tynn i toppen, så ha håret kort - det er jo bare sexy Hvis du ikke møter damer gjennom jobben din må du vurdere å skaffe deg en fritidsaktivitet der det også er damer. De fleste damer liker vel at mannen kan danse, så et dansekurs var et bra forslag. På dansekurs er det ofte manko på menn, så om du knekker dansekoden eller ei får du i alle fall hilst på noen damer. Nå vet jeg ikke om du går på byen, men gjør du det så la være å drikke deg dritings. Fulle menn er utrolig usjarmerende. Når du møter damer så la være å tenke på dem som potensielle partnere. Se på dem som andre mennesker/bekjente. Da slapper du kanskje mere av og får ikke så mye prestasjonsangst, og plutselig en vakker dag står hun der - hun som vil ha deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest L Skrevet 21. desember 2009 #10 Del Skrevet 21. desember 2009 Har lest dobbel your dating av dd og kan si at den boken hjalp meg veldig. Den inneholder noen key konsepter som endrer måten du ser på dating, damer, deg selv osv. Må si at hvis du er ute etter en bok med rutiner og sjekkereplikker så er ikkje dette boken. Dd har studert attraksjon og hva som trigger/ikkje trigger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #11 Del Skrevet 22. desember 2009 SJEKKESKOLEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 22. desember 2009 #12 Del Skrevet 22. desember 2009 Mitt råd er å ikke ta ting så seriøst. Forsøk gjerne å komme i kontakt med noen på nett, og vær helt bunn ærlig om hvem og om hvordan du selv er. Du har ikke en dritt å tape på akkurat det! Finner du noen som du tror at kanskje kan være din type dame så legg opp til bare, ene og alene, å gå en liten tur i sammen. Da vil det raskt vise seg om det er grunnlag for et nytt møte eller ei, og det å ha noen å gå på tur i sammen med en dag er jo bare koselig, ikke sant? Så søk i første omgang etter en turvenn for en dag eller to fremfor en kjæreste, for det gjør hele førstemøtet mye mer ufarlig. :-) Tenk over dette, og ta mine lykkeønskninger med deg på vegen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå