Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Har vært sammen med kjæresten i 2 år, og vi har det forsåvidt bra. Han forsikrer meg daglig om at han elsker meg, jeg er så smart og har så utrolig bra humor og tar så godt vare på ham og det beste han vet er å ligge og kose med meg. Vi hadde sex før han egentlig hadde utviklet noe videre følelser for meg (det tok et par måneder) og da kom han med endel kommentarer som jeg (dengang) tolket i retning av "jeg er ikke klar for å være kjæresten din enda". Men når jeg har spurt i ettertid (senest i går) så gjør han ingenting for å motsi at det er sant... Utsagn av typen; "du er sånn gjennomsnittlig i senga" "exen var mye mer sexy enn deg" "synes det der er litt turn-off (at kravebena mine ikke synes fordi jeg veier hele 60 kg)" Han har også kommentert at han og ex "S" hadde sex flere ganger om dagen, han og ex "Y" hadde sex i timesvis om gangen, ex "Z" hadde utrolig lange og sexy bein, at han har hatt sex på så utrolig mange rare steder, etc. Han har ikke kommet med noen nye kommentarer det siste 1,5 året (så lenge vi har vært offisielt et par)... Men som sagt, når jeg kommenterer "synes du fremdeles jeg er bare gjennomsnittlig god?" så prøver han bare å snakke/le det bort... Eneste positive han har sagt er at jeg gir utrolig bra blowjobs... Vi har sex 1-2 ganger i uken (aldri hatt mer), alltid i senga, halvparten av gangene jeg prøver å ta initiativ kan vi ha forspill i 30 min uten at han får antydning til stå, han sier forøvrig at han foretrekker at jeg ikke tar initiativ... og ganske ofte fullfører vi ikke fordi han mister ereksjonen underveis... har spurt litt spøkefullt om han vil jeg skal strippe for ham, men han fins ikke ivrig... Jeg har begynt å venne meg til lavt sex-nivå, men lurer jo på.. vil ikke en gutt som er misfornøyd med kroppen til / måten dama er på når man har sex, ende opp med å være utro rimelig fort... Han er en utrolig sjarmerende gutt, flott å se på og med mange venninner... Er det verdt å bygge en familie på et så "tynt" grunnlag (han har begynt å hinte om barn og bryllup)...
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Faen hvor uempatisk og tilsynelatende glad for å ha deg han er! Folk i dag, asså!!! Noenting er veldig galt i systemet!
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Det er drittsekkene som får alle damene
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Jeg skjønner ikke at du finner deg i å bli rakka såpass ned på . For det er jo det han driver med . Sex er et viktig faktor i et forhold. Og når den ikke er på det beste kan det ødelegge ganske mye for et forhold. Det at han holder på slik er å holde deg underlegen. Hadde det vært meg hadde jeg bytta partner. Nå er jeg i et forhold der jeg blir respektert på alle mulige måter. For mye skryt for sexen vi har sammen og han er fornøyd med meg på alle måter. Det gir også meg selvtillit. Det er nå ditt valg hva du velger å gjøre videre. Men vil du virkeliug at det skal fortsette slik? Eller er du villig til å sette fyren på plass. Gjør det mens du ennå kan. Hvis ikke, så bytt partner. Ble nesten forbanna når jeg leste dette. På han altså
FrøydisII Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Det jeg tenker når jeg leser innlegget ditt er egentlig, er du fornøyd med et sånt sexliv? Blir ikke du lei deg eller såret? Liker du å ha sex to ganger i uke eller vil da ha mer? Jeg hadde ihvertfall begynt å tenke hvis typen min hadde vært sånn, vil du leve hele livet ditt sammen med en mann som kommer med sånne kommentarer, som ikke får ereksjon og som ikke virker som han setter pris på deg helt seksuelt? Synes ihvertfall han virker litt på kanten!
Gjest NewMonkey Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Han fyren din høres jo ikke helt god i hode ut. Sånt sier man bare ikke til dama si
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Sier som de andre, hva skal du med en sånn? Hvorfor finner du deg i å bli holdt nede slik?
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 I et forhold skal man vel gjøre sitt beste for å gjøre hverandre gode, ikke bryte hverandre ned. Han trøkker deg ned, gjør deg usikker og får deg til å føle deg mindreverdig. I stedet for å tenke på om han virkelig vil ha deg, er det ikke bedre å finne ut om du virkelig vil ha han?
Murder Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 Virker som om han forsøker å bryte deg ned bit for bit. Hadde jeg vært deg hadde jeg gjort det slutt på flekken. Hvorfor finner du deg i å bli behandlet slik?
brudelompen Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes det virker som at det er han som er problemet, og at han egentlig bare "skryter" på seg at han har hatt et bra sexliv med eksene. Hvis man synes sexlivet er dårlig, så må man jo ta ansvar for å gjøre det bedre. Det skjer som regel ikke av seg selv.
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 Bsre én til to ganger i uka pluss skryt av andre fremfor deg sier uansett alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå