Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 har ikke vært ute på 3 år, og lurer så på hva som er vanlig for tide? skal ut i jula, er ny singel og vil se mitt beste ut helt normal kropp, men ikke super slank, håper noen har noen tips til meg
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Kort svart kjole, strømpebukse og støvletter.
Snasen Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 (endret) Kongeblått, lilla, rødt, sort og rosa er virkelig i slaget. Midjebelter, og strømpebukser med mønstre. Overknee-boots er innmari kult syns jeg. Skjørt og sjorts med høye liv! Endret 21. desember 2009 av Snasen
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Kongeblått, lilla, rødt, sort og rosa er virkelig i slaget. Midjebelter, og strømpebukser med mønstre. Overknee-boots er innmari kult syns jeg. Skjørt og sjorts med høye liv! Overknees er in, ja, og inmarri stilig. Ellers er jo pumps fortsatt en slager. Store øredobber, korte kjoler, paljetter og litt løssittende kjoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå