Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #1 Del Skrevet 20. desember 2009 før man treffer den neste rette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. desember 2009 #2 Del Skrevet 20. desember 2009 Altfor lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 20. desember 2009 Altfor lang tid? Det kommer jo helt an på krava det, vet du, kjære Hilde. .-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 20. desember 2009 #4 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er jo litt opp til deg selv, avahengig av om du er av den sosiale typen som søker deg ut til allsidige aktiviteter der du treffer andre - eller om du kanskje er mer i ro i helger og kvelder, og sysler med egne prosjekter? Så er det litt avhengig av om du sikter mot både bymarkedet og/eller turistforeningsturer i fjellet-stilen. I tillegg til dette vil det være bestemmende hvor reflektert og bevisst man er, om man er i kontakt med seg selv, om man er relativt ærlig overfor seg selv, hva man vil ha, om det er realistisk - og om man forsøker gode kanaler. Og litt flaks: på rett sted til rett tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2009 #5 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er helt umulig å svare på. Kanskje i morgen, kanskje til neste år, eller i verste fall, aldri. Jeg tror fullt og fast på at man møter den man skal ha når man er klar for det. Og er det meningen, så skjer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er helt umulig å svare på. Kanskje i morgen, kanskje til neste år, eller i verste fall, aldri. Jeg tror fullt og fast på at man møter den man skal ha når man er klar for det. Og er det meningen, så skjer det. Tjaaa..... Kanskje.... ;-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. desember 2009 #7 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Det kommer jo helt an på krava det, vet du, kjære Hilde. .-) Hva gjør at du tenker jeg har så store krav? Endret 20. desember 2009 av Hilde K S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva gjør at du tenker jeg har så store krav? Alle damer på rundt 180 er kresne, Hilde.... Hehheheee.... ;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alpha Skrevet 25. desember 2009 #9 Del Skrevet 25. desember 2009 Alle damer på rundt 180 er kresne, Hilde.... Hehheheee.... ;-))) Med en slik tilnærmingsmetode tipper jeg det vil ta sånn ca ...tja... kanskje nærmere 97 år, før du finner en kvinne som er villig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. desember 2009 #10 Del Skrevet 25. desember 2009 Alle damer på rundt 180 er kresne, Hilde.... Hehheheee.... ;-))) Fordi vi ikke har lyst på en mann vi må bøye oss ned for å kysse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 25. desember 2009 #11 Del Skrevet 25. desember 2009 Laang tid, tydeligvis, og jeg er bare 158,5 cm høy. ;-) Hemmeligheten er å fylle ventetida med noe man føler er nyttig, har jeg funnet ut. Derfor jobber jeg masse (innenfor det yrket jeg vil ende opp i), trener, og dyrker hobbyer som interesserer meg. Har vært på noen dater, men føler ikke at jeg finner en mann som forstår meg på den måten jeg vil bli forstått. Penger/materiell status/utseende er ikke så vitkig, hvis den unike kjemien er der, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2009 #12 Del Skrevet 25. desember 2009 varierer. Men alt fra en dag til aldri. For de fleste gjelder aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå