Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Det overrasker meg - hvor mange menn det egentlig er i alle aldersgrupper , som lider av erreksjonssvikt innimellom eller problemer med å kunne stole på " likkjekaren " . Dette har jeg sett skje med 2 stk 40 åringer og en 30 år gammel mann , syns det er litt vell ungt å få slike problemer i 30 - 40 års alderen .Hvor vanlig er dette egentlig ? Virker som det ikke er veldig uvanlig etter fylte 40 år desverre - på menn . Er jo bekymringsfult .Kjedelig å bli 40 år gammel kvinne - om menn på samme alder er impotente ....og tamme i senga . Skuffende . En god grunn til å ikke finne seg menn som er mye eldre enn deg selv tenker jeg . Hilsen " sprek kvinne "
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Hei igjen, womenwomen. Kan du ikke bare si at det er deg når du skriver nye innlegg? Alle skjønner jo at det er du som står bak, spesielt hvis det er noe angående penisstørrelse/potens/menn.
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 (endret) Har aldri hatt det minste problem!! :-) -Hverken med andre eller med meg selv. Endret 20. desember 2009 av Kjetil S.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Mannen min har passert 40, og er like potent som da han var 22... Hvis du har opplevd 3 forskjellige menn i "potent alder" som ikke får reisning, har du enten vært veldig uheldig, eller så er det på tide å ta en kikk på fellesnevneren.
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Har aldri hatt det minste problem!! :-) -Hverken med andre eller med meg selv. Vel - korrigering. Har fått noen enkelte få klager på at jeg har holdt ut for lenge.
Gjest Gjest_Ola_* Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Kravstore kvinnfolk og prestasjonsangst. Kvinner krever at mannen skal tilpasse seg dem i senga og de forlanger orgasmer i lange baner. Ikke rart at menn føler at sex er lik å prestere. Vi leser side opp og side ned av artikler der kvinnelige seksualrådgivere forteller oss hva som er feil med vår seksualitet og at vi må bli flinkere til å tilpasse oss den riktige seksualiteten - altså kvinners. Sex med kvinner av idag er blitt turn off BIG time!
Gjest Gjest_pip_* Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Opplevde det med en mulig framtidig elsker. Han hadde akkurat kommet ut av et langvarig forhold. Etter 3. forsøk som ble mislykket så trakk han seg fra hele greia.
Gjest strykebrett Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har opplevd det med en eks, men vi laget ikke noe stort nummer utav det og etterhvert som han følte seg mer avslappet var ikke det noe problem lengre. Kan jo hende det er deg det er noe galt med TS, at gutta føler seg ukomfortable sammen med deg. Du høres jo rimelig kravstor og bombastisk ut mener jeg.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 Kravstore kvinnfolk og prestasjonsangst. Kvinner krever at mannen skal tilpasse seg dem i senga og de forlanger orgasmer i lange baner. Ikke rart at menn føler at sex er lik å prestere. Vi leser side opp og side ned av artikler der kvinnelige seksualrådgivere forteller oss hva som er feil med vår seksualitet og at vi må bli flinkere til å tilpasse oss den riktige seksualiteten - altså kvinners. Sex med kvinner av idag er blitt turn off BIG time! For noen menn er det visst vanskelig å få den til å stå ... uten hjelp . Men t.o.m med hjelp - vil den ikke bli stiv . Det er bare så turnoff , så kjedelig når menn er slik .Mister lysta selv på slike menn , er så usexy . Skjønner ikke at de tør å ta dame med seg hjem - når de ikke klarer å få en erreksjon engang . Og så oppfører de seg som om de var kjempekåte på deg og helt vill etter deg ...men uten erreksjon hele natta . Går det an ? Er de virkelig kåte når de ikke får erreksjon engang , hvordan er det mulig ? Tror det finns mange menn som er slik . Tror ikke det er så uvanlig desverre , finns nok store mørketall over menn som sliter med erreksjonssvikt .Hvorfor skulle jeg ha så uflax med hele 3 menn jeg kjennertil ? Jeg er jo både ung og attraktiv - men mennene har vært mye eldre enn meg , nå orker jeg ikke eldre menn på 40 . Jo yngre menn er - jo mindre sjangs for at man blir med hjem en åpenbart "impotent mann" .
Gjest Gjest_Tips_* Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 Kanskje problemet ligger hos deg? Du er ikke feminin nok til å tenne dem? Hvis du opplever at mannen får prestasjonsangst, så må du ikke være så dominerende at det virker helt avtennende for dem. Prøv deg på en mer ydmyk og feminin taktikk neste gang, så skal du se at det fungerer. Noen menn trenger litt tid på å tenne skikkelig, og når man først mister tenningen kan det ta tid å få det tilbake.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. desember 2009 #12 Skrevet 22. desember 2009 Kanskje problemet ligger hos deg? Du er ikke feminin nok til å tenne dem? Hvis du opplever at mannen får prestasjonsangst, så må du ikke være så dominerende at det virker helt avtennende for dem. Prøv deg på en mer ydmyk og feminin taktikk neste gang, så skal du se at det fungerer. Noen menn trenger litt tid på å tenne skikkelig, og når man først mister tenningen kan det ta tid å få det tilbake. De som ikke har opplevd menn med sviktende potens - har sansynligvis hatt meget, meget få sexpartnere i sitt liv , ONS osv og derfor ikke møtt noen med slike problemer . For dette er ganske vanlig problem for mange menn også undr 40 år . Er rystet over at menn kan ha slike problemer , i så ung alder som 40 allerede .Det er veldig ungt .Tydeligvis har menn en biologisk klokke hvor deres " parringsdyktighet " raskt svinner hen med alderen .Og potensen svekkes med alderen .Noen er spreke etter 40 - andre klarer ikke få den opp i det hele tatt - eller holder seg ikke stive under hele samleiet . Store forskjeller på menn når det gjelder POTENSEN ! Varierer enormt fra mann til mann .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå