Gå til innhold

Han er ikke klar

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_julejenta_*
Skrevet

Her er mitt dilemma om dagen. Jeg ble sammen med en som var litt yngre i mars 2009, vi flyttet sammen fort og hadde det helt perfekt sammen. Vi kranglet aldri, klart vi var uenige men det var ting vi løste med kommunikasjon. I oktober hadde vi en tøff tid og han gjorde det slutt. For han følte seg ikke klar for forhold, selv om vi visste hva vi skulle jobbe med. Han følte bare at det var for tidlig for han å slå seg til ro, han ville være seg selv og ikke ta hensyn til andre. Han var rett og slett ikke klar.

Vi forsatte kontakten to måneder etterpå, det har vært mye bra, vi har kost oss. Hatt sex og alt. Jeg har jo skjønt hele tiden at han fortsatt er like glad i meg som før men har og tenkt at hey, hvorfor klarer han være så god venn med meg da.

For to uker siden på fest sa han at han fortsatt er svært forelsket i meg og følelsene bare blir sterkere og sterkere. jeg har lenge tenkt å kutte kontakt fordi jeg elsker han enda men jeg vil ikke ha det vondt. For jeg har savnet han.

På tirsdag som var kom han til meg, vi snakket sammen og han elsker meg enda. han klarer ikke ha vennskap med meg nå, så vi ble enige om at vi ikke burde ha kontakt nå. Vi trenger avstand..

Noen som har troen på at avstand kan gjøre bra og gjøre til at vi faktisk kan finne sammen igjen?

jeg savner han, gråter, jeg elsker han.

Vi gråt begge masse på tirsdag. Han viste virkelig ekte følelser. Når han gikk så vrengtes hele hjertet mitt.

Tenker han på meg? Savner han meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ikke ha kontakt fordi han blir stadig mer forelsket i deg og elsker deg enda???????????

Hallo.....

La han gå. Ikke mas, ikek vent og ikke håp. Kanskje kommer han tilbake, kanskje går dere begge videre hver deres vei.Om følelsene virkelig er så sterke er han en idiot som går.Og det vil han antagelig oppdage en dag.

Skrevet

Han er en idiot.

Enten så bedårer han deg helt og fullstendig eller ei.

Uansett hva du føler så er han i alle fall ikke helt og holdent keen på å bli med deg og å være din.

Les og lær, gå videre og forstå hvem du er!

Skrevet

han hørtes svært forvirret og patetisk ut.

Tror ikke du bør satse på å vente eller håpe. La han gå, det er kanskje til det beste for deg at dette skjedde nå, og ikke når du hadde rukket å bli enda mer glad i han. Hold avstand og la tiden lege sårene dine.

:klem:

Skrevet

Uff...! :P

finn en som som er litt mann!

og en mann er ikke verdt noen tårer:-p

Skrevet

Jeg trodde dere var rundt 15-16 år, men så ser jeg at dere bor i sammen. Da skal det jo litt til for at dere er såpass unge.

Enig med Wildy.

Gjest Gjest_julejenta_*
Skrevet

Han er 22 , jg 27. Han har aldri vært i forhold før, jeg har vært. Han har aldri bodd hjemmefra før.

Han sier han elsker meg, han viste ekte følelser. Men han føler ikke klar til det jeg vil.

jeg prøver å glemme han, men vet at han også har det vondt..

Jeg tror han vil angreog at tiden hjelper oss.. Men er så redd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...