Anglofil Skrevet 21. desember 2009 #21 Del Skrevet 21. desember 2009 En som elsker meg for den jeg er, og som lar meg elske ham tilbake. Som ikke er redd for forpliktelser og det ansvar et forhold innebærer. Heldigvis har jeg funnet ham. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucia Skrevet 21. desember 2009 #22 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hvilken slags/type ny partner vil være god nok for deg? En som utfyller meg. En jeg føler at jeg kan dele alt med. En som er gal etter meg, og som jeg er gal etter. En som får meg til å føle meg verdsatt, og som jeg kan verdsette. En som har gode verdier, og er ute etter noe seriøst. En som kan utfordre meg intellektuelt, og som ikke er redd for å bli utfordra. En som har den spesielle kombinasjonen av alt dette, som får meg til å falle umiddelbart. Jeg har møtt to som har klart det så langt.Det ene ble et ett år langt forhold. Det andre varte i fem måneder. Jeg avsluttet begge, da det ikke funka, av ulike årsaker. Jeg håper jeg møter en tredje. Jeg er bedre rustet for å takle noe så sterkt og intenst nå. Endret 21. desember 2009 av Lucia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2009 #23 Del Skrevet 21. desember 2009 Ei dame som satser alt på meg og oss i sammen. "Den ideale fordring". I innlegg etter innlegg fra deg tar du alle mulige forbehold selv, våger ikke å slippe taket. Kanskje du til og med kunne risikere at båten bærer . Hvorfor forventer du mer av en potensiell kjæreste enn du er villig til selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. desember 2009 #24 Del Skrevet 21. desember 2009 "Den ideale fordring". I innlegg etter innlegg fra deg tar du alle mulige forbehold selv, våger ikke å slippe taket. Kanskje du til og med kunne risikere at båten bærer . Hvorfor forventer du mer av en potensiell kjæreste enn du er villig til selv? Jeg forventer egentlig ikke noe mer av dama enn av meg selv. Men det er lettere å stole på noen som legger sin skjebne i mine hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest L Skrevet 21. desember 2009 #25 Del Skrevet 21. desember 2009 Ser etter en med god personlighet, og som eg finner tiltrekkende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjest Baardsen_* Skrevet 22. desember 2009 #26 Del Skrevet 22. desember 2009 Den rette! Og hun kan være så mangt. En som får meg til å føle meg som verdens heldigste mann. En som får meg til å le, føle meg trygg og ta sjanser i livet. En som jeg gleder meg til å møte når jeg går fra jobb. En som jeg kan lære av og lytte til. En som får meg til å gi av meg selv, til alle, men mest til henne. En som .. en som .. ah, jeg er så ensom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 22. desember 2009 Den rette! Og hun kan være så mangt. En som får meg til å føle meg som verdens heldigste mann. En som får meg til å le, føle meg trygg og ta sjanser i livet. En som jeg gleder meg til å møte når jeg går fra jobb. En som jeg kan lære av og lytte til. En som får meg til å gi av meg selv, til alle, men mest til henne. En som .. en som .. ah, jeg er så ensom! Et aldeles herlig innspill!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. desember 2009 #28 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er lett å se hvorfor det er vanskelig å finne den rette når man leser her. F.eks folk som har hatt en uendelig lang rekke av mer eller mindre tilfeldige forhold - veldig lite fristende. I utgangspunktet vil jeg da tenke at det er noe feil med disse individene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. desember 2009 #29 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er lett å se hvorfor det er vanskelig å finne den rette når man leser her. F.eks folk som har hatt en uendelig lang rekke av mer eller mindre tilfeldige forhold - veldig lite fristende. I utgangspunktet vil jeg da tenke at det er noe feil med disse individene. Og da er det bedre med en jomfru på over førti? Eller??? Jeg trives sammen med menn som får meg til å le, som er leken og barnlig, men samtidig voksen og moden, en som forstår humoren min... Trofasthet, ærlighet og ikke noe tøys, rett og slett. Vingling og sånt utgår for meg. Også må han ha gjennomføringsevne. Orker ikke sånne menn som lover gull og grønne skoger og tur til Italia, men som ikke kommer lenger enn til å snakke om det. En som setter barn og familie høyt, en som elsker sex med meg, og ikke minst har evnen til å gjøre meg hemningsløst forelska i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. desember 2009 #30 Del Skrevet 22. desember 2009 Og da er det bedre med en jomfru på over førti? Eller??? Jeg trives sammen med menn som får meg til å le, som er leken og barnlig, men samtidig voksen og moden, en som forstår humoren min... Trofasthet, ærlighet og ikke noe tøys, rett og slett. Vingling og sånt utgår for meg. Også må han ha gjennomføringsevne. Orker ikke sånne menn som lover gull og grønne skoger og tur til Italia, men som ikke kommer lenger enn til å snakke om det. En som setter barn og familie høyt, en som elsker sex med meg, og ikke minst har evnen til å gjøre meg hemningsløst forelska i seg. Det finnes en gyllen middel vei mellom jomfru og det å ha et utall av serieforhold. Og så finnes det noe som heter privatliv. Det er ikke nødvendig at alle vet alt om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. desember 2009 #31 Del Skrevet 22. desember 2009 Hva mente du med det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. desember 2009 #32 Del Skrevet 22. desember 2009 Hva mente du med det siste? Er det nødvendig å beskrive alle detaljer om alt man gjør og har gjort i livet for alle og enhver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. desember 2009 #33 Del Skrevet 22. desember 2009 Er det nødvendig å beskrive alle detaljer om alt man gjør og har gjort i livet for alle og enhver? Og hva har det med det jeg skrev og gjøre, siden du siterte meg og skrev det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. desember 2009 #34 Del Skrevet 22. desember 2009 Og hva har det med det jeg skrev og gjøre, siden du siterte meg og skrev det? Jeg forstår bare ikke hvorfor du skriver om alle detaljer i ditt privatliv. Det er helt unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. desember 2009 #35 Del Skrevet 22. desember 2009 En som setter barn og familie høyt, en som elsker sex med meg, og ikke minst har evnen til å gjøre meg hemningsløst forelska i seg. Jeg hører du sier det, men finnes det kvinner som MENER det? OK, jeg kan jo ikke garantere for at jeg har fått til den siste biten der. (Mot/med andre kvinner selvfølgelig, ikke deg ) Men jeg er en reser på de to første... Hjelper det? Niks! Jeg er fremdeles overbevist om at pæng på bok og bolig er et absolutt krav for å finne en kvinne som vil bli. Så det er bare å jobbe ræven av seg i 10 år til Så får en kanskje dame før 50! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. desember 2009 #36 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg forstår bare ikke hvorfor du skriver om alle detaljer i ditt privatliv. Det er helt unødvendig. Hva? jeg skjønner ikke hva du mener, og vil gjerne at du utdyper. Hva har jeg sagt om MITT privatliv? I tillegg så må vi huske på at hvem KateW er på nettet ikke nødvendigvis stemmer med hvem hun er IRL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. desember 2009 #37 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg er fremdeles overbevist om at pæng på bok og bolig er et absolutt krav for å finne en kvinne som vil bli. Dessverre for noen, men ikke for alle. Så kan du velge å irritere deg over noen, eller sjanse på resten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. desember 2009 #38 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg hører du sier det, men finnes det kvinner som MENER det? Ja. De som har levd litt, prøvd ut de rike, de fattige, de pertentlige, de intellektuelle, de slemme osv. De damene som vet hva som gjør at et forhold kan vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megda Skrevet 22. desember 2009 #39 Del Skrevet 22. desember 2009 En fyr som skjønner at forspillet starter i det han planlegger middagen og som forstår at det ikke slutter ved oppvasken... Han som gjør meg varm når jeg ser på ham... Han som har lite hår øverst på hodet, en pitteliten vom som han vokter på ikke blir større... Nemlig han som får meg opp av sofaen og tar meg ømt og hardt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. desember 2009 #40 Del Skrevet 22. desember 2009 Hva? jeg skjønner ikke hva du mener, og vil gjerne at du utdyper. Hva har jeg sagt om MITT privatliv? I tillegg så må vi huske på at hvem KateW er på nettet ikke nødvendigvis stemmer med hvem hun er IRL Jaja, så det du sier er at alt du skriver her er fri fantasi da eller? Ingenting overrasker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå