Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #1 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvilken slags/type ny partner vil være god nok for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. desember 2009 #2 Del Skrevet 20. desember 2009 En som har bruksanvisningen på hvordan han skal få meg forelsket i ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 20. desember 2009 #3 Del Skrevet 20. desember 2009 En som har bruksanvisningen på hvordan han skal få meg forelsket i ham. Følger bruksanvisningen med? Eller kastet den forrige eieren den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #4 Del Skrevet 20. desember 2009 Han må få meg i godt humør og gjerne få meg til å le. Jeg foretrekker blonde gutter med blå øyne, og han bør være litt veltrent. Han må ha en grei jobb, Gjerne innen økonomi som meg selv. Han må også kle seg pent og være litt dannet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. desember 2009 #5 Del Skrevet 20. desember 2009 Følger bruksanvisningen med? Eller kastet den forrige eieren den? Tror bruksanvisningen har endret seg en smule i løpet av årene. Kanskje den forrige eieren gav den videre. Sendte den avgårde som et papirfly og håpte at noen skulle finne den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 20. desember 2009 Du må ikke være så kresen, Hilde...!! ;-)))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2009 #7 Del Skrevet 20. desember 2009 Følger bruksanvisningen med? Eller kastet den forrige eieren den? Som regel er bruksanvisning det første som kastes. Det leses i alle fall aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2009 #8 Del Skrevet 20. desember 2009 Svar på tråden forøvrig; For min del må det være en kvinen som jeg elsker og som får meg til å tro at hun elsker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #9 Del Skrevet 20. desember 2009 Svar på tråden forøvrig; For min del må det være en kvinen som jeg elsker og som får meg til å tro at hun elsker meg. Du tror med andre ord ikke at en kvinne kan elske deg i virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. desember 2009 #10 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Du må ikke være så kresen, Hilde...!! ;-)))))) Jeg er da ikke kresen. Jeg har jo ingen krav til hva en mann skal være, bortsett fra at jeg skal bli forelsket i ham. (Se bort fra at jeg synes overvektige menn er turn-off...) Endret 20. desember 2009 av Hilde K S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er da ikke kresen. Jeg har jo ingen krav til hva en mann skal være, bortsett fra at jeg skal bli forelsket i ham. (Se bort fra at jeg synes overvektige menn er turn-off...) *løper på vekta og håper at den ikke knuser under meg...!!!* ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2009 #12 Del Skrevet 20. desember 2009 Du tror med andre ord ikke at en kvinne kan elske deg i virkeligheten? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #13 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja. Da kan de ikke det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 20. desember 2009 #14 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvilken slags/type ny partner vil være god nok for deg? Hva med deg selv - hvem er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. desember 2009 #15 Del Skrevet 20. desember 2009 det blir for dumt å ha en slik liste til hvordan en person skal være. kjemi og samme humor er forsåvid noe av det viktigste for meg. Foretrekker forsåvidt gutter med blondt hår og blå øyne, og litt muskler er heller ikke å forakte. Utifra denne lista kan det se ut til at jeg gor min del har skutt gullfuglen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2009 #16 Del Skrevet 20. desember 2009 Da kan de ikke det heller. Åh, de kunne ikke før heller. Intet nytt under solen mao... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #17 Del Skrevet 20. desember 2009 Åh, de kunne ikke før heller. Intet nytt under solen mao... Regner med at du ikke har vært sammen med alle kvinner i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. desember 2009 #18 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvilken slags/type ny partner vil være god nok for deg? Ei dame som satser alt på meg og oss i sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #19 Del Skrevet 20. desember 2009 Enig med Hilde, jeg må bli forelsket i ham. Da er han god nok, så enkelt og greit er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2009 #20 Del Skrevet 20. desember 2009 Regner med at du ikke har vært sammen med alle kvinner i verden Ikke har jeg noe ønske om det heller. Å ønske seg kjærlighet er i allefall for mye forlangt. Med litt flaks finner en noen som klarer å simulere kjærlighet godt nok. Uansett så vet jeg at denne kvinnen må ha barn, eller ikke være i stand til å få barn. Jeg skal ikke ha flere smårollinger. Forøvrig bør hun være jordnær og uten hemninger i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå