Gå til innhold

Føler du deg alene?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Vært skilt i fire år snart.

Jeg føler meg aldri ensom. Det kan komme av at jeg har barn og et solid nettverk ellers.

Innimellom i løpet av disse årene har jeg også gjort noen ærlige forsøk på å være kjæreste, uten at det har funket.

Nå som julen nærmer seg, får jeg veldig juleblues og skulle ønske jeg var gift med faren til barna. Det går over når mensen har kommet og lillejulaften er over, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært skilt i fire år snart.

Jeg føler meg aldri ensom. Det kan komme av at jeg har barn og et solid nettverk ellers.

Innimellom i løpet av disse årene har jeg også gjort noen ærlige forsøk på å være kjæreste, uten at det har funket.

Nå som julen nærmer seg, får jeg veldig juleblues og skulle ønske jeg var gift med faren til barna. Det går over når mensen har kommet og lillejulaften er over, tenker jeg.

Du er helt rå!! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært alene siden 1990 og det er helt sant.

Kom til denne snobbebyen jeg bor i som 15 åring og fikk ikke noe særlig eget nettverk. Fikk følge med en "innfødt" når jeg var 16 og fikk hans venner. Mine venner passet ikke han, så de ble borte. Giftet meg også med han.

Etter skilsmissen så sto jeg der da. Ble syk og arbeidsufør og hva det medfører av dårlig økonomi. Hadde ikke penger til annet enn faste utgifter og så vidt penger til mat til meg og datteren vår.

Nå er hun gift og har familie og økonomien litt enklere, men jeg er ikke tøff nok til å gå ut alene på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært alene siden 1990 og det er helt sant.

Kom til denne snobbebyen jeg bor i som 15 åring og fikk ikke noe særlig eget nettverk. Fikk følge med en "innfødt" når jeg var 16 og fikk hans venner. Mine venner passet ikke han, så de ble borte. Giftet meg også med han.

Etter skilsmissen så sto jeg der da. Ble syk og arbeidsufør og hva det medfører av dårlig økonomi. Hadde ikke penger til annet enn faste utgifter og så vidt penger til mat til meg og datteren vår.

Nå er hun gift og har familie og økonomien litt enklere, men jeg er ikke tøff nok til å gå ut alene på kvelden.

Føler veldig med deg!

Er alenefar selv, og har vært det i over 13 år nå, mens jeg har betalt ned hele eneboligen igjennom mange år med skrekkelig dårlig råd og katastrofal økonomi. Håper du får det bedre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler meg alene. Jeg har vært singel i mer eller mindre 5 år, og jeg er mye alene. Jeg har satt inn juletre, jeg pleier å tenne masse stearinslys og jeg gjør det jeg kan for å kose meg når jeg er alene. Jeg skulle ønske folk hadde mer tid til å være sammen med meg, og jeg blir veldig glad når jeg blir bedt med på ting eller får besøk. MEN jeg føler meg ensom og alene, og jeg tenker mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg føler meg alene. Jeg har vært singel i mer eller mindre 5 år, og jeg er mye alene. Jeg har satt inn juletre, jeg pleier å tenne masse stearinslys og jeg gjør det jeg kan for å kose meg når jeg er alene. Jeg skulle ønske folk hadde mer tid til å være sammen med meg, og jeg blir veldig glad når jeg blir bedt med på ting eller får besøk. MEN jeg føler meg ensom og alene, og jeg tenker mye på det.

Bor du i grisgrent strøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du om det, hva er hensikten?

Det vet jeg ikke, for det var bare et spørsmål helt kastet ut av luften, for å si det sånn... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært singel i 2 år. Føler meg ikke alene, men savner en nær venn og elsker.

Hvilket kjønn er du og hvor bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 33 år og har vært singel hele livet (-26 dager) og jeg sliter veldig med det å være alene. Alle mine venner har familie eller i det minste kjærester, så jeg sitter for det meste for meg selv hvilket ikke gjør noe mesteparten av tiden, men akkurat nå er jeg inne i en være-alene-depresjon. Trodde jeg skulle være gift og ha minst ett barn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...