Gå til innhold

Ligner barna dine på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du er mann - ligner din(e) sønn(er) på deg slik du så ut da du var yngre?

Og med kvinner det samme?

Jeg har en datter på to som blir mer og mer lik meg, jeg klipte luggen hennes for første gang for noen dager siden og da så jeg plutselig hvor lik hun er meg! :yvonne:

Og dere som har mer enn et barn, ligner de masse på hverandre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en sønn. Min familie sier at han ligner på meg, mens min manns familie mener han ligner på pappaen. Jeg synes ikke han ligner på pappaen slik pappaen ser ut nå, men jeg har sett babybilder av han, og det er KLISS likt!

Da han var nyfødt var han veldig pen, men lignet ikke på noen. Heldigvis, for jeg var ikke noe pen da jeg var liten (iflg min egen mor!)

Skrevet

Jeg er helnorsk og min sønn er mulatt, så nei! :-)

Gjest Hilde K S
Skrevet

To av barna er utseendemessig like meg, mens den siste er like meg i lynne.

Skrevet

Jeg har ikke barn ennå, men når jeg var liten lignet jeg mest på mamma, og etter jeg ble voksen ligner jeg mest på pappa. Det har vel litt med at vi har forandret oss litt alle sammen.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Dette blir litt feil, etter som jeg er kvinne og har to sønner. Men eldste har alltid liknet meg. På barnebilder av oss på samme alder, er vi søskenlike. Yngste er en kloning av sin far. Gutta mine likner ikke på hverandre, uten om øyenfargen som er lik.

De er heller ikke like i personlighet. Og jeg ser litt av meg selv i begge sin personlighet, på ulike måter.

Skrevet

Jeg har ikke barn, men jeg har trekk fra både mammas og pappas familie, og får ofte høre at ''det er ikke vanskelig å se hvem du hører til'' og lignende..

Og når jeg var mellom 10-15 var jeg kliss lik sånn som søsteren til pappa så ut på den alderen! :)

Merker at jeg har personlighetstrekk fra mamma og pappa også..fra mamma har jeg arvet at jeg er flink med språk, filosofisk og liker å lese, og fra pappa har jeg arvet at jeg er utolmodig, utadvendt, teknisk anlagt og tror at jeg kan ordne opp i alt ;)

Men med personlighetstrekk som ''går i arv'' er det vanskelig å vite om det er arv eller bare oppvekstmiljøet..

Lillebroren min ser forresten akkurat ut som pappa da han var liten..

Skrevet

Nå har jeg en riktignok en sønn da, men svarer likevel.

Han har min øyefasong, min nese og min munn. Min ansiktsform og samme type hår. Kroppsfasongen ser ut som en blanding av meg og sambo, og jeg ser deler av begges personlige egenskaper og lynne i ham.

Han har imidlertid min samboers farger og blikket er veeldig likt!

Skrevet

jeg har en sønn, og på enkelte bilder og i enkelte situasjoner er han er dønn kopi av meg som liten. men, like ofte er han det samme av sin far ;)

Skrevet

Min datter er en vandrende kopi av meg da jeg var på samme alder. Sønene mine har sterke trekk fra min side av slekta, den eldste er som meg innvendig. Den mellomste mer lik farsslekta og lillemann er en hooligan... (mest lik pappaen) :fnise:

Skrevet

Min datter er en liten minime :ler: Man skulle tro at jeg hadde klonet henne for hun er kliss lik både utseende messig og i lynne. På den positive siden gjør det at jeg forstår hun veldig godt og vet hva hun reagerer på, hvordan og hvorfor, den negative siden er nøyaktig den samme..

Siden det er så lett å sette meg i hennes sted må jeg ofte ta meg litt sammen for å ikke la hun slippe for billig unna når oppførselen ikke er på topp :sjenert:

Minsten ligner foreløpig mest på sambo i utseende men han er for liten til at jeg kan si noe om hvem han ligner på i lynne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...