Aurora_A Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Noen som har noen tips på hvor jeg kan få tak i denne? Donald Ducks Julehistorier 2009 http://coa.inducks.org/issue.php?c=no/JB2009 Prøvd Narvesen, Meny, Ica, Rimi, Rema, Kiwi, pluss to bokhandlere i Oslo. Kan ikke huske at det har vært noe problem å få tak i denne før. De fleste butikker har hatt den... Men nå er jeg redd en 9 år lang tradisjon blir brutt om jeg ikke får tak i denne til jul Noen som har sett den noe sted i Oslo?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Hmm, det var rart. Har selv kjøpt den på kiwi, men ikke i Oslo. Man skulle tro den var lett og få tak i.
Lilith Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Ring forlaget og hør om de kan hjelpe deg?
Aurora_A Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2009 Nei, har aldri vært noe problem tidligere. Rart det det altså. Snille dama på bokhandelen letet i 15 min for meg på nettet, men hun fant den ikke hun heller Men da vet jeg i allefall at den er der ute, gjest Får vel bare utvide søket litt Lilith: Er ikke sikker på hvilket forlag det er.. fant ikke noe på den linken jeg la ved heller. Men står et ISDN nummer der, så kanskje snille dama i bokhandelen kan hjelpe meg litt igjen Hvis noen har sett denne i Oslo så får dere rope ut... ;-)
Lilith Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Det er nok Egmont Serieforlaget som gir ut denne
PoisonIvy Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 Noen som har noen tips på hvor jeg kan få tak i denne? Donald Ducks Julehistorier 2009 http://coa.inducks.org/issue.php?c=no/JB2009 Prøvd Narvesen, Meny, Ica, Rimi, Rema, Kiwi, pluss to bokhandlere i Oslo. Kan ikke huske at det har vært noe problem å få tak i denne før. De fleste butikker har hatt den... Men nå er jeg redd en 9 år lang tradisjon blir brutt om jeg ikke får tak i denne til jul Noen som har sett den noe sted i Oslo? Jeg var akkurat på Coop Mega på Bislett og der stod den i hylla
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Jeg tror jeg kjøpte min på Rema på Sagene
Aurora_A Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2009 Topp!! Da blir det en liten spasertur til Bislet i kveld. Tusen takk, da blir det jul i år også.
PoisonIvy Skrevet 21. desember 2009 #11 Skrevet 21. desember 2009 Topp!! Da blir det en liten spasertur til Bislet i kveld. Tusen takk, da blir det jul i år også. Så bra
Aurora_A Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. desember 2009 Åy, Sagene... enda bedre...! Det er ikke den ting Kvinne Guiden ikke kan hjelpe med! Tusen takk!
Aurora_A Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. desember 2009 Jippi! Da ble det jul i år også Fant den på Rema 100 på Sagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå