Gå til innhold

Den aller, aller fineste gaven...

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_MissCoverdale_*

Fikk en vanvittig god vin, blomster, og en spesiell utgave av en bok jeg elsker. Dette var før vi ble kjærester, og jeg smeltet totalt. En midt i blinken gave, som viste hvor godt han kjenner meg :rødme::)

Betyr uendelig mye mer enn om han hadde kommet med dyre smykker o.l. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Michelet

en digital fotoramme som han hadde fyllt med bilder fra felles minner og opplevelser,samt masse fine sitater lagt inn på bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helene harepus_*

Når jeg ble kjent med min mann på nettet for flere år siden nevnte jeg i et av de første brevene som gikk oss imellom, at jeg hadde alltid hatt lyst til å kjøre bobslede, uten at det ble diskutert noe mer. Så neste bursdag (nesten ett år senere og jeg husket ikke engang at jeg hadde nevnt det) overrasket han meg med en dagstur opp til Lillehammer hvor vi kjørte bobslede :) Min mann er i det hele tatt veldig flink med gaver, men dette er en av de fineste og mest omtenksomme gavene jeg har noensinne fått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk både diamanter og andre "fine" ting av min eks, men det jeg satte aller mest pris på var å våkne lørdag morgen av lyden av støvsugeren :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk både diamanter og andre "fine" ting av min eks, men det jeg satte aller mest pris på var å våkne lørdag morgen av lyden av støvsugeren :jepp:

Herlig! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mange fine gaver av min kjære.

De gavene som har betydd mest er de som viser at han har sett og hørt hva jeg har sagt. Når han har kjøpt et smykke jeg nevnte at jeg ønsket meg da vi gikk forbi en gullsmed i mai og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fineste gaven min kjære har kjøpt til meg var en symaskin. Den gamle jeg hadde begynte å bli "sliten", men jeg hadde ikke helt råd til en ny. Så hver gang jeg måtte sy noe ( maskinen var så dårlig at sying var noe som kun ble gjort når det var heelt nødvendig, ikke fordi jeg hadde lyst...), endte det med "ett par" mindre pene gloser fra meg og en smule frustrasjon. Da julaften kom stod det en stor pakke til meg under treet, tung var den også. Og jeg hadde absolutt ingen aning om hva det kunne være! Det falt meg ikke inn i drømmeland at han hadde kjøpt en symnaskin!

Ifølge min kjære var utrykket i ansiktet mitt da jeg pakket opp et syn for guder, haka var visst i høyde med knærne.

Det har blitt mye mere sying etter at ny-maskinen kom i hus, og nå helt uten bannord, maskinen er rett og slett en drøm å arbeide med. Og det har blitt artig å sy igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anne_*

Den fineste gaven, den jeg ble mest rørt av var en ting mannen ga meg som ikke kostet penger i det hele tatt. Vi var nygifte med dårlig økonomi. Ingen penger til å kjøpe dyre gaver for. Men han hadde laget en gave til meg som var gjennomsyret av kjærlighet.

Hva dette var, betyr ingenting for dere. Men den var laget av kjærlighet til meg.

Slik gave kan ingen gi meg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den fineste "gaven" jeg har fått av min kjære, er forlovelsesringen min. Mest av alt på grunn av den symbolikken den har. Ellers synes jeg det er veldig koselig å få blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjede med hjerte i sølv da vi var i Praha. :) Ellers ble jeg rimelig i ekstase da jeg fikk Nintendo Wii til bursdagen min, og før det Nintendo DS. Skal si jeg ble overrasket!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fineste jeg har fått er en gave som jeg fikk fra min ungdomskjæreste. Han hadde spart lenge for å kjøpe meg en nydelig ring i gult, hvitt og vanlig gull. Har den enda i smykkeskrinet den dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han skrev en sang til meg en gang. :hjerte: Må være den. Ja, han er musiker. :jepp: Høres kanskje litt klissete ut, men var ikke det i det hele tatt. Bare vakkert!

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer virkelig ikke på hva den fineste gaven jeg har fått er..

Huff.. fjorten år.. også kommer jeg ikke på "den spesielle.."

Jeg husker første året vi var kjærester.. Han tok meg m til Oslo på middag.. Etter middag bar det ned til en natt på Radisson SAS.. Under hodeputen en nydelig gullring.. og massasje ventet mens jeg kunne nyte..

DET var litt av en gave.. og jeg var veldig, veldig glad.

-men jeg tror det som telte mest var at han hadde planlagt så det lå litt OMSORG; OMTANKE OG INNSATS i gaven..:)

Jeg har egentlig aldri ønsket meg "dyre diamanter"..syns aldri vi har hatt råd til det.. men tror det kunne falt i smak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En alliansering som har en sten som symboliserer en merkedag for oss. Denne bruker jeg hver dag og blir varm i hjertet hver gang jeg ser på den...Det beste er at han kan fylle på med stener om han ønsker det. Jeg drømmer meg faktisk litt bort når jeg ser på den ene diamanten :rødme: Denne betyr mer for meg enn gifteringen min .....tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så kjedelig det høres ut, så ble det en gullring som vant 1. premien.

Grunnen er måten den ble gitt på.

Og det gjorde ikke noe at den hadde 18 diamanter, to forskjellige gulltyper, og var i en tykkelse som en pølse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...