ToveM Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 I midten av september kjøpte jeg etpar støvler til jenten min på 11 år. Det var forholsdsvis dyre sjøstøvler, kjøpt på skoringen og kostet 499,- Nå er de sprukket i "sømmen" helt nede ved sålen. Lure på om det er noe å reklamere på, eller kan en ikke regne med at støvler skal vare lengre enn det. Hadde liksom håpt de skulle holde ut vårsensongen i alle fall...
Gjest Problematique Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 De skal da vikelig vare lenger enn det. Og at det er ved sømmen, er jo en alvorlig feil. Jeg ville gått ned med dem og klaget.
ToveM Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2009 De skal da vikelig vare lenger enn det. Og at det er ved sømmen, er jo en alvorlig feil. Jeg ville gått ned med dem og klaget. Finner selvfølgelig ikke kvitteringen igjen, men betalte med kort så finner jo kjøpet igjen på kontoutskriften, skal i alle fall gå innom å høre med de. Syntes og at såpass dyre støvler bør vare lengre.
Gjest Problematique Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Det er nok en vare de har fått i høst, så jeg vil ikke tro kvittering er nødvendig. De skal kjenne igjen at det er deres vare og vite ca når den kom.
ToveM Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2009 Det er nok en vare de har fått i høst, så jeg vil ikke tro kvittering er nødvendig. De skal kjenne igjen at det er deres vare og vite ca når den kom. Takk for svar. Skal ta en tur innom butikken i alle fall.
Wonders Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 åssen gikk det? Dette er en klar reklamasjon, håper du tok m spesifisert kontoutskrift. Så det ikke blir bom-tur.
ToveM Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2009 åssen gikk det? Dette er en klar reklamasjon, håper du tok m spesifisert kontoutskrift. Så det ikke blir bom-tur. Har ikke vært på butikken enda. Mannen har bilen på jobb og jeg er nettopp stått opp (jobber netter)
ToveM Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2009 Ingen problem, fikk nye støvler uten noen spørsmål..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå