Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I midten av september kjøpte jeg etpar støvler til jenten min på 11 år. Det var forholsdsvis dyre sjøstøvler, kjøpt på skoringen og kostet 499,- Nå er de sprukket i "sømmen" helt nede ved sålen. Lure på om det er noe å reklamere på, eller kan en ikke regne med at støvler skal vare lengre enn det. Hadde liksom håpt de skulle holde ut vårsensongen i alle fall...

Videoannonse
Annonse
Gjest Problematique
Skrevet

De skal da vikelig vare lenger enn det. Og at det er ved sømmen, er jo en alvorlig feil. Jeg ville gått ned med dem og klaget.

Skrevet
De skal da vikelig vare lenger enn det. Og at det er ved sømmen, er jo en alvorlig feil. Jeg ville gått ned med dem og klaget.

Finner selvfølgelig ikke kvitteringen igjen, men betalte med kort så finner jo kjøpet igjen på kontoutskriften, skal i alle fall gå innom å høre med de. Syntes og at såpass dyre støvler bør vare lengre.

Gjest Problematique
Skrevet

Det er nok en vare de har fått i høst, så jeg vil ikke tro kvittering er nødvendig. De skal kjenne igjen at det er deres vare og vite ca når den kom.

Skrevet
Det er nok en vare de har fått i høst, så jeg vil ikke tro kvittering er nødvendig. De skal kjenne igjen at det er deres vare og vite ca når den kom.

Takk for svar. Skal ta en tur innom butikken i alle fall.

Skrevet

åssen gikk det? Dette er en klar reklamasjon, håper du tok m spesifisert kontoutskrift. Så det ikke blir bom-tur.

Skrevet
åssen gikk det? Dette er en klar reklamasjon, håper du tok m spesifisert kontoutskrift. Så det ikke blir bom-tur.

Har ikke vært på butikken enda. Mannen har bilen på jobb og jeg er nettopp stått opp (jobber netter)

Skrevet

Ingen problem, fikk nye støvler uten noen spørsmål..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...