mia83 Skrevet 21. juli 2010 #1721 Del Skrevet 21. juli 2010 Kos deg videre Vandrer'n, hvor du nå enn er, som Faithy sa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #1722 Del Skrevet 26. juli 2010 Innom Hei på deg, Pilonda ;-) Kos å se deg igjen på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #1723 Del Skrevet 26. juli 2010 Oi, her var det stille gitt He he...omtrent som det har vært i min bok den siste tiden. Vandrer'n ferierer nok til den store gullmedaljen. Håper du har bra ferievær da, hvor du enn er. Vi snakkes når du er tilbake. Hei folkens! Har vært lite kg-tid, ja. Mye RL og endel twitter pluss pluss ;-) Hyggelig å se dere i bokji Sorry for treg oppdatering, kommer sterkere tilbars att Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #1724 Del Skrevet 26. juli 2010 En liten oppdatering da Har vært på Pushwagner-utstilling på Tjuvholmen. Anbefales! Online galleri her http://www.pushwagner.no/?id=2 Ved siden av utstillingen var det en annen og vi tok med den i samme slengen: Bra fotograf som har tatt bilde av mange kjente fjes, dette er Bowie fra 70-tallet. Det var en kombi-utstilling, som også hadde flotte bilder fra vulkanutbruddet på Island i våres. Og så holder jeg på med en nettbutikk for en kjoleforretning i Oslo, typ coture, der bl.a. dette skjørtet skal selges. Sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #1725 Del Skrevet 27. juli 2010 D'ække lett *intern* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 27. juli 2010 #1726 Del Skrevet 27. juli 2010 Og så holder jeg på med en nettbutikk for en kjoleforretning i Oslo, typ coture, der bl.a. dette skjørtet skal selges. Sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #1727 Del Skrevet 29. juli 2010 Og så holder jeg på med en nettbutikk for en kjoleforretning i Oslo, typ coture, der bl.a. dette skjørtet skal selges. Sånn! Fint skjørt. Hvem selger dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2010 #1728 Del Skrevet 3. august 2010 Tjuvholmen hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. august 2010 #1729 Del Skrevet 3. august 2010 Hvor tror du kompisen vår er,Mia? Kanskje funnet seg dame. Håper det. Men han kunne fortelle oss det slik at vi kunne glede oss med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2010 #1730 Del Skrevet 7. august 2010 Hmmmmmmm ingen vandrer i nå heller....... har han rett og slett vandret vekk fra KG og over til andre "jaktmarker"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. august 2010 Forfatter #1731 Del Skrevet 7. august 2010 Tjuvholmen hvor? Husker ikke hva galleriet heter, men det lå i Tjuvholmen allé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. august 2010 Forfatter #1732 Del Skrevet 7. august 2010 Hvor tror du kompisen vår er,Mia? Kanskje funnet seg dame. Håper det. Men han kunne fortelle oss det slik at vi kunne glede oss med han. Å, han er nå rundtomkring her Litt hit, litt dit, litt her, og litt der. Dårlig med damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. august 2010 Forfatter #1733 Del Skrevet 7. august 2010 Hmmmmmmm ingen vandrer i nå heller....... har han rett og slett vandret vekk fra KG og over til andre "jaktmarker"? Vandre, vandre Jeg snakket med deg på en annen jaktmark for en dag siden, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2010 #1734 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Vandre, vandre Jeg snakket med deg på en annen jaktmark for en dag siden, tror jeg Det har du jo helt rett i Endret 7. august 2010 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. august 2010 Forfatter #1735 Del Skrevet 7. august 2010 Det har du jo helt rett i Hyggelig med begge deler Men innrømmer at jeg er litt akterutseilt på kg-fronten, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. august 2010 #1736 Del Skrevet 9. august 2010 Skjerpings... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 9. august 2010 #1737 Del Skrevet 9. august 2010 Gammel gjest i ny drakt hilser på. Må jo bare si hei til KG`s mest vettuge mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. august 2010 Forfatter #1738 Del Skrevet 9. august 2010 Skjerpings... Hva har jeg gjort NÅ da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. august 2010 Forfatter #1739 Del Skrevet 9. august 2010 Gammel gjest i ny drakt hilser på. Må jo bare si hei til KG`s mest vettuge mann Hmm... vettug og vettug, men tusen takk for det Hyggelig å se deg tilbake igjen, jeg så en tråd der du skrev om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 9. august 2010 #1740 Del Skrevet 9. august 2010 Takk Hvilken tråd skrev jeg om det, mon tro? Jeg skriver jo i ganske mange... Og du er helt klart veldig vettug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå