Sissan Skrevet 1. mai 2010 #1641 Del Skrevet 1. mai 2010 Twitter er farlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. mai 2010 #1642 Del Skrevet 1. mai 2010 Twitter har jeg aldri blitt helt hektet på. Ha en superfin helg VV. Håper det er bedre vær der enn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1643 Del Skrevet 1. mai 2010 Twitter er farlig!!! Heisann! God morgen og ja, særdeles vanedannende. Omtrent som dagbokskriving og chat i ett Ha en fin helg, Sissanmor Twitter har jeg aldri blitt helt hektet på. Ha en superfin helg VV. Håper det er bedre vær der enn her. Her regner også men jeg skal kjøre mot solen Er ikke sikker på om det holder hele dagen, men men. Ha en finfin helg du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1644 Del Skrevet 1. mai 2010 Du er vel ikke direkte overrasket over at det regner på Grønland også, Skravla? Noen ganger lurer jeg på om jeg tenker før jeg skriver og svaret er nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. mai 2010 #1645 Del Skrevet 1. mai 2010 Du er vel ikke direkte overrasket over at det regner på Grønland også, Skravla? Noen ganger lurer jeg på om jeg tenker før jeg skriver og svaret er nei Jeg ble ikke direkte sjokkert over at det regnet hos deg, nei...... men du kunne jo vært et annet sted med nett og skulle til enda et sted uten nett....... *forvirret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. mai 2010 #1646 Del Skrevet 1. mai 2010 God helg, Vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mai 2010 #1647 Del Skrevet 3. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1648 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg ble ikke direkte sjokkert over at det regnet hos deg, nei...... men du kunne jo vært et annet sted med nett og skulle til enda et sted uten nett....... *forvirret* Tihi Ja jeg kunne jo vært hvorsomhelst, sant nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1649 Del Skrevet 3. mai 2010 God helg, Vidvandre God uke, appifany! Hellu Ha en god uke du og, Mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. mai 2010 #1650 Del Skrevet 3. mai 2010 Har du hatt en fin helg? Deilig med nettfri? Jeg skal ha nettfri helg nå til helgen og nesten hele neste helg. Blir deilig. Himmelspretthelgen skal jeg til Gøteborg, og det blir fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. mai 2010 #1651 Del Skrevet 3. mai 2010 God kveld til deg, vandreren. Vandret fra deg for en stund nå? Godt å komme seg litt bort av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1652 Del Skrevet 4. mai 2010 Har du hatt en fin helg? Deilig med nettfri? Jeg skal ha nettfri helg nå til helgen og nesten hele neste helg. Blir deilig. Himmelspretthelgen skal jeg til Gøteborg, og det blir fint det. Jepp, ikke tvil om at det er greit med en dag av nett Jeg sier bare: Twitter er vanedannende altså. Ha en fin dag i snøværet og god tur til Gøte når den tid kommer, satser på at dette var siste stønn fra vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1653 Del Skrevet 4. mai 2010 God kveld til deg, vandreren. Vandret fra deg for en stund nå? Godt å komme seg litt bort av og til. Det var en fin tur Jeg tok noen fine bilder av hvitveis, kan jo dele dem her og. http://vidvandre.blogg.no/1272834333_hvitveis.html Ha en fin dag, Faithy. Selv om det snør, noe i hverfall jeg var veldig ferdig med nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. mai 2010 #1654 Del Skrevet 4. mai 2010 Så utrolig flotte bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mai 2010 #1655 Del Skrevet 4. mai 2010 Skikkelig flotte bilder! Hvitveisen er et fantastisk syn om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 4. mai 2010 #1656 Del Skrevet 4. mai 2010 Litt av en fotograf du. Kjenner det yrer i kroppen når man ser disse vårtegnene. Snør? jeg har raket litt i hagen i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. mai 2010 #1657 Del Skrevet 4. mai 2010 Takk for støttende PMer med gode ord i en vanskelig tid. Du skal vite at jeg har satt enormt pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1658 Del Skrevet 4. mai 2010 Takk for støttende PMer med gode ord i en vanskelig tid. Du skal vite at jeg har satt enormt pris på det. Hurra! Jeg får ros! Så bra at det går bedre med deg og Supra-mannen, takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1659 Del Skrevet 4. mai 2010 Så utrolig flotte bilder!!! Takk! Det er hvitveisenes fortjeneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1660 Del Skrevet 4. mai 2010 Skikkelig flotte bilder! Hvitveisen er et fantastisk syn om dagen... Thænk ju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå