vidvandre Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1621 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg visste ikke at du er på biltur.. så gøy da! Bare du som er ute og kjører eller? Spy ja... Er hjemme igjen nå, var i helgen og frem til tirsdag jeg raste rundt i Europa. Ha ein fin dag du og, Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. april 2010 #1622 Del Skrevet 22. april 2010 Det hørtes skikkelig ålreit ut! Godt du kom deg helskinnet hjem igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. april 2010 Forfatter #1623 Del Skrevet 25. april 2010 Det hørtes skikkelig ålreit ut! Godt du kom deg helskinnet hjem igjen da! Hei Mia! Sorry for treigt svar her Jajamenn, kom meg fint hjem, om enn noe trangt i bilen selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. april 2010 #1624 Del Skrevet 25. april 2010 Var dere mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 25. april 2010 #1625 Del Skrevet 25. april 2010 Da var helga over og det er bare å brette opp armene til ny dyst. God uke til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1626 Del Skrevet 26. april 2010 Var dere mange? Full bil på veien opp, fem stykker Alene på veien ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1627 Del Skrevet 26. april 2010 Da var helga over og det er bare å brette opp armene til ny dyst. God uke til deg Jepp, på tide med litt arm-oppbretting Ha en fin uke du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. april 2010 #1628 Del Skrevet 26. april 2010 Her har det vært askeredning siden sist gitt! Ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. april 2010 #1629 Del Skrevet 26. april 2010 Full bil på veien opp, fem stykker Alene på veien ned. Oki Håper du har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1630 Del Skrevet 26. april 2010 Her har det vært askeredning siden sist gitt! Ikke dårlig Heisann! Ja, ting skjer De ringer, vi bringer. Vanlige hendelser, øyeblikkelig hjelp, naturkatastrofer tar litt lengre tid Oki Håper du har hatt en fin dag! Har, jepp Satser på at dagen din var fin også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. april 2010 #1631 Del Skrevet 26. april 2010 Innom og hilser på ! Har ikke så mye annet fornuftig å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 27. april 2010 #1632 Del Skrevet 27. april 2010 Snill du. Jeg er sååååååå glad for at vi slapp den kjøreturen. Ble truet med fly til Barcelona og buss hjem. Hurra for flere døgn i buss fullstappet med ungdommer fra fylletur og barnefamilier med slitne småtasser. heldigvis endte vi med fly helt hjem. Riktignok 4 dager forsinket, men bedre å ha dagene på solsenga enn i en buss. Skal ikke fly på en stund nå kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. april 2010 #1633 Del Skrevet 27. april 2010 Dagen min har vært fin den vettu! Har spist elgbiff til middag i dag. Og vært på kurs. Så alt i alt en fin dag Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. april 2010 Forfatter #1634 Del Skrevet 27. april 2010 Innom og hilser på ! Har ikke så mye annet fornuftig å si... Heihei, men det er fint nok det Hygg å sjå dæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. april 2010 Forfatter #1635 Del Skrevet 27. april 2010 Snill du. Jeg er sååååååå glad for at vi slapp den kjøreturen. Ble truet med fly til Barcelona og buss hjem. Hurra for flere døgn i buss fullstappet med ungdommer fra fylletur og barnefamilier med slitne småtasser. heldigvis endte vi med fly helt hjem. Riktignok 4 dager forsinket, men bedre å ha dagene på solsenga enn i en buss. Skal ikke fly på en stund nå kjenner jeg. Buss fra Barca til Norge...hmmm. Jepp, det tror jeg hadde vært en lidelse. Det gikk en buss fra Egypt til Norge mens dette sto på, vet at flere av dem som var med hoppet av underveis, orket ikke mer. Så det er nok litt lenge å busse ja Et strekk fra Paris kl. 14 til Hirtshals kl. 08 var ille nok, vi var ganske desperate da vi kom dit. Borte bra men hjemme best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. april 2010 Forfatter #1636 Del Skrevet 27. april 2010 Dagen min har vært fin den vettu! Har spist elgbiff til middag i dag. Og vært på kurs. Så alt i alt en fin dag Hva med deg? Elgbiff høres godt ut, nom nom. Jeg har ikke vært spesielt produktiv i dag, så det er ikke toppscore her. Men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 27. april 2010 #1637 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Kveld i stova Og her går alt bare bra? Du er kommet deg etter den store utenlandsreisen får jeg håpe. Sikkert en slitsom tur. Endret 27. april 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. april 2010 #1638 Del Skrevet 28. april 2010 God morgen! Her håper vi på at skal bryte igjennom skylaget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 29. april 2010 #1639 Del Skrevet 29. april 2010 Her går alt bare bra? Travelt for tiden kanskje. Ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1640 Del Skrevet 1. mai 2010 God morgen! Her håper vi på at skal bryte igjennom skylaget! Hei Mia! God morgen! Ha en fin lørdag! Og 1. mai, hva du nå enn skal gjøre i dag Her går alt bare bra? Travelt for tiden kanskje. Ha en god kveld Litt på twitter, liksom Hjeeelp, jeg trenger avvenning Fin lørdag til deg og Jeg blir offline i dag og i morgen, skal bort en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå