vidvandre Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1581 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg helte en gang en hel flaske Klorin i do, slik at det ikke skulle være tvil om at det nå ble rent der. Vidvandres tapre kamp mot basseluskene! Og rent ble det: overflaten på porselenet etset bort, så nå må den håndskrubbes en gang i uken Vidvandre, ren som en hvit tornado Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 10. april 2010 #1582 Del Skrevet 10. april 2010 Alltid satt pris på renslige menn Men en plass går vel grensen. Du skulle vel rense doen en gang for alle, liksom? Holdt på å si "typisk mannf..." men sa det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 11. april 2010 #1583 Del Skrevet 11. april 2010 Mye enklere med utedo! *lever på Farmen-vis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 11. april 2010 #1584 Del Skrevet 11. april 2010 God natt og god uke til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. april 2010 #1585 Del Skrevet 12. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 12. april 2010 Forfatter #1586 Del Skrevet 12. april 2010 Alltid satt pris på renslige menn Men en plass går vel grensen. Du skulle vel rense doen en gang for alle, liksom? Holdt på å si "typisk mannf..." men sa det ikke Jepp, typisk mannfolk tror jeg vi kan si i akkurat dette tilfellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 12. april 2010 Forfatter #1587 Del Skrevet 12. april 2010 Mye enklere med utedo! *lever på Farmen-vis* Der må jeg si meg uenig altså Utedo har sin sjarm, men også sin lukt. Men det er bra på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 12. april 2010 Forfatter #1588 Del Skrevet 12. april 2010 God natt og god uke til dere alle. Ha en fin uke, Faithy og alle andre dagboklesere Jeg visste vel du ville le av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. april 2010 #1589 Del Skrevet 12. april 2010 Synes det var litt moro jeg! Hvis det med toalettet plager deg, så koster det jo ikke så mye for en ny en vel? Jeg tror jeg hadde blitt lei av å måtte skure toalettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 13. april 2010 #1590 Del Skrevet 13. april 2010 Der må jeg si meg uenig altså Utedo har sin sjarm, men også sin lukt. Men det er bra på hytta! Jepp! Og huset mitt ligner mest ei hytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. april 2010 #1591 Del Skrevet 13. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 13. april 2010 Forfatter #1592 Del Skrevet 13. april 2010 Synes det var litt moro jeg! Hvis det med toalettet plager deg, så koster det jo ikke så mye for en ny en vel? Jeg tror jeg hadde blitt lei av å måtte skure toalettet.. Det er jeg Ja, gjør ikke noe om du ler av det, Mia. Er jo derfor jeg skriver om slike episoder Jepp! Og huset mitt ligner mest ei hytte. Hehe, snart er hjemmet ditt en sykkel, åssen går det med start-formen? Hvis du twitrer, skal jeg prøve å retweete deg. Hei Mia Går bra med deg? Jeg har vært på IKEA og bestilt skrivebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 13. april 2010 #1593 Del Skrevet 13. april 2010 Hjemmet mitt blir sykkel og telt i flere måneder, ja! Startformen er helt på topp, den! Er ikke sikker på dette med Twitter. Kommer an på tid og mulighet. En venn av meg vil oppdatere Facebook-gruppa basert på SMS fra meg. Selv vil jeg prioritere å få publisert reisebrevene og "etappekonkurransene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 13. april 2010 #1594 Del Skrevet 13. april 2010 Håper alt går bra her inne og at arbeidslysten er på topp Natti natt. ha en god dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. april 2010 Forfatter #1595 Del Skrevet 14. april 2010 Hjemmet mitt blir sykkel og telt i flere måneder, ja! Startformen er helt på topp, den! Er ikke sikker på dette med Twitter. Kommer an på tid og mulighet. En venn av meg vil oppdatere Facebook-gruppa basert på SMS fra meg. Selv vil jeg prioritere å få publisert reisebrevene og "etappekonkurransene". God morgen! Jeg skal sjekke gruppa der. Blir spennende dette her, ass! Si i fra om jeg kan gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. april 2010 Forfatter #1596 Del Skrevet 14. april 2010 Håper alt går bra her inne og at arbeidslysten er på topp Natti natt. ha en god dag i morgen God morgen til deg også Ja, arbeidslyst og arbeidslyst, fru Blom. Navigeringsevnen på livets hav er i alle fall stigende Ha en fin dag du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 15. april 2010 #1597 Del Skrevet 15. april 2010 Knokk...knokk... Hmm ingen hjemme her. Han er nok ute og navigerer. Var det med fru Blom? Får trekke meg tilbake og komme tilbake senere. Hadde tenkt å by han på trenger trim, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. april 2010 #1598 Del Skrevet 16. april 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 17. april 2010 #1599 Del Skrevet 17. april 2010 Litt kaldt og tomt her inne uten vert Er nok ute på havet. God seilas til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. april 2010 #1600 Del Skrevet 18. april 2010 Knokk...knokk... Hmm ingen hjemme her. Han er nok ute og navigerer. Var det med fru Blom? Får trekke meg tilbake og komme tilbake senere. Hadde tenkt å by han på trenger trim, kjenner jeg. Får jeg være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå