vidvandre Skrevet 4. april 2010 Forfatter #1561 Del Skrevet 4. april 2010 Så var vi kommet til første påskedag. Huset tomt igjen. Egentlig litt godt. Nå kan jeg legge meg/stå opp når det passer meg. Fortsatt god påske!! Masedama her igjen. Mistet uttrykksikonene. Hvorfor? Hvordan få de tilbake? God påske, Faithy. Har svart deg i boken din, men jeg tror du trenger utvidet support Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. april 2010 Forfatter #1562 Del Skrevet 4. april 2010 Merket at det er påske da jeg skulle i butikken i dag og de stengte tidligere.. Sitter med nesa i oppdatering av eget forum og sånt. Artig! Og snart hiver vi oss på sykkelen og legger ut på landeveien i flere måneder, hunden min og jeg. Fortsatt god påske fra meg også! Gleder meg til det, skal prøve å følge med Apropos det, har hatt lite tid til å følge med, er så opptatt med å bygge opp nettstedet mitt og twittverket, trenger jobb/oppdrag. Men skal komme sterkere tilbake Har lagt deg inn i bloggrollen min. Ha en fin påskesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. april 2010 Forfatter #1563 Del Skrevet 4. april 2010 Hallo Mia Påskeklem! Har du en god påske, Vandrer'n ? Ja, ikke så verst egentlig Krim, mekking av web, litt maling, mat, øl og blogg Du 'a? Håper du har en bra en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 5. april 2010 #1564 Del Skrevet 5. april 2010 Innom for å takke, og det uten ekstra support hehe. KLEEEMMM og god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 5. april 2010 #1565 Del Skrevet 5. april 2010 Kose deg på siste dagen av påsken :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. april 2010 Forfatter #1566 Del Skrevet 7. april 2010 Innom for å takke, og det uten ekstra support hehe. KLEEEMMM og god natt! Klemmers! Aner ikke hva som er galt med skriverten din, det høres ut som et eller annet med javascript som ikke virker. Ha en finfin dag, Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. april 2010 Forfatter #1567 Del Skrevet 7. april 2010 Kose deg på siste dagen av påsken :sol: Takk skal du ha, Hinata. Det var en bra dag, jeg var på fisketur men fikk selvfølgelig ikke napp Ha en fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. april 2010 #1568 Del Skrevet 7. april 2010 Fisker du ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. april 2010 #1569 Del Skrevet 7. april 2010 Idag har jeg innsett at jeg er skikkelig dritmisunnelig på dere som skjønner dere på og synes alt med det inni datamaskinen er lett.... Uten fungerende programvare, og dermed uten opplæring som fungerer, skal jeg enkelt og greit oppdatere og holde orden på intranettet vårt på jobb... det går jo greit det, så lenge ting funker slik jeg har blitt lært at jeg skal gjøre, men når det plutselig ikke funker, og jeg ikke finner det ved å lete litt rundt, så kjenner jeg at grønnheten bare stiger opp til det blonde håret, som jeg prøver hardt å ikke "bruke"... for meg selv altså. får hjelp av webansvarlig i sverige, etter litt om og men fikser han problemet og forklarer meg hva han gjorde for å få det til å fungere... og han kunne like gjerne snakket på spansk (jeg kan ikke spansk, ett og annet ord gir mening og en sjelden gang i blant gir ordene jeg forstår mening nok til at jeg kan nikke og forstå, men ellers.. ikkeno), dialekt, dritkjapt!! Men men, ga meg etterhvert og innså at etter en full arbeidsdag var kanskje ikke sjansen for å lære meg noe nytt på topp, så skal tenke litt på alt sammen til i morgen, også se om jeg skjønner noe av hva han sa da... og hva jeg kan gjøre for å få ting til å funke, så jeg får GJORT det jeg vil. heldiggrisene dere som jobber med tekniske delen av it, og som KAN detta!!! Det er som når jeg skal lære bort dans, og synes bodyrolls er det mest selvsagt i verden, sammen med dips og headmoves, mens de som ikke kan det, står å prøver å presse kroppen i alle slags rare vinkler som ikke engang ligner... jeg undres litt over at de ikke bare SER hva de skal gjøre, det er da ikke vanskelig!! det er faktisk ganske logisk! ..... også innser jeg at DET er nok det jeg klør meg i huet over og oppfatter som spansk også.. begrensninger er ikke min favoritt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. april 2010 #1570 Del Skrevet 7. april 2010 Snart helg igjen. Ikke til å tro. Ha em fortreffelig aften!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. april 2010 #1571 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Snart helg igjen. Ikke til å tro. Ha em fortreffelig aften!! Dette er skrevet på den stasjonære PCen. Har bedt moderator om å se på saken. Endret 7. april 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. april 2010 #1572 Del Skrevet 7. april 2010 Alt ok nå. Moderator fixet det i en fei!! Nå er det vel du som får godværet. meldt drittvær for meg til helgen. fisketur? Sjø eller innlands? Elsker å fiske, selv om det ikke blir napp. Men kanskje helst om sommeren,da. fortsatt god kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 8. april 2010 #1573 Del Skrevet 8. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 8. april 2010 #1574 Del Skrevet 8. april 2010 ha en feiende flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 8. april 2010 #1575 Del Skrevet 8. april 2010 vidvandre er nok typen som ikke gir seg før han får napp. Sitter sikkert nå på en liten campingstol og prøver få fisken til å bite på. Kanskje prøver han lokke med en liten trall Jeg tuller. Håper alt går bra og at vi "møtes" snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1576 Del Skrevet 10. april 2010 Fisker du ofte? Nei, ikke ofte. Men jeg tenkte å ta det opp igjen, fisket mye før i tida. Da man ikke hadde for mye data på hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1577 Del Skrevet 10. april 2010 Alt ok nå. Moderator fixet det i en fei!! Nå er det vel du som får godværet. meldt drittvær for meg til helgen. fisketur? Sjø eller innlands? Elsker å fiske, selv om det ikke blir napp. Men kanskje helst om sommeren,da. fortsatt god kveld. Så bra! Irriterende å ikke ha smileys, å være den eneste uten smileys, liksom God helg, håper du får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1578 Del Skrevet 10. april 2010 Tralala Ja, jeg har ikke vært mye på farten her inne, vet *lyse av dårlig samvittighet* ha en feiende flott dag! Takk! Ha en finfin helg du og, Cupcakes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1579 Del Skrevet 10. april 2010 vidvandre er nok typen som ikke gir seg før han får napp. Sitter sikkert nå på en liten campingstol og prøver få fisken til å bite på. Kanskje prøver han lokke med en liten trall Jeg tuller. Håper alt går bra og at vi "møtes" snart Napp er for feiginger, ekte fiskere bryr seg ikke om slike detaljer Nei, skulle faktisk gjerne hatt napp men det er dårlig med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1580 Del Skrevet 10. april 2010 Idag har jeg innsett at jeg er skikkelig dritmisunnelig på dere som skjønner dere på og synes alt med det inni datamaskinen er lett.... Uten fungerende programvare, og dermed uten opplæring som fungerer, skal jeg enkelt og greit oppdatere og holde orden på intranettet vårt på jobb... det går jo greit det, så lenge ting funker slik jeg har blitt lært at jeg skal gjøre, men når det plutselig ikke funker, og jeg ikke finner det ved å lete litt rundt, så kjenner jeg at grønnheten bare stiger opp til det blonde håret, som jeg prøver hardt å ikke "bruke"... for meg selv altså. får hjelp av webansvarlig i sverige, etter litt om og men fikser han problemet og forklarer meg hva han gjorde for å få det til å fungere... og han kunne like gjerne snakket på spansk (jeg kan ikke spansk, ett og annet ord gir mening og en sjelden gang i blant gir ordene jeg forstår mening nok til at jeg kan nikke og forstå, men ellers.. ikkeno), dialekt, dritkjapt!! Men men, ga meg etterhvert og innså at etter en full arbeidsdag var kanskje ikke sjansen for å lære meg noe nytt på topp, så skal tenke litt på alt sammen til i morgen, også se om jeg skjønner noe av hva han sa da... og hva jeg kan gjøre for å få ting til å funke, så jeg får GJORT det jeg vil. heldiggrisene dere som jobber med tekniske delen av it, og som KAN detta!!! Det er som når jeg skal lære bort dans, og synes bodyrolls er det mest selvsagt i verden, sammen med dips og headmoves, mens de som ikke kan det, står å prøver å presse kroppen i alle slags rare vinkler som ikke engang ligner... jeg undres litt over at de ikke bare SER hva de skal gjøre, det er da ikke vanskelig!! det er faktisk ganske logisk! ..... også innser jeg at DET er nok det jeg klør meg i huet over og oppfatter som spansk også.. begrensninger er ikke min favoritt altså! Hadde du sett mine headmoves så hadde du følt deg bedre hva angår datagreiene Jeg er misunnelig på deg som har så bra rytme og kan danse. Det har jeg alltid ønsket jeg var bra i, meeen rytmesansen er nok så som så. Men seriøst, skjønner godt at du blir sprø av dataproblemene altså, det er så omfattende at det er umulig å lære alt så fort som man vil. Også nerds har dataproblemer, om det hjelper Kan hjelpe deg jeg, om det er noe jeg kan Ha en fin lørdag, aline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå