vidvandre Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1541 Del Skrevet 30. mars 2010 Blir nettløs i påsken ja. En og annen oppdatering på facebook via mobilen kanskje. O' abstinens! Men greit nok innimellom, kanskje. Du får ta det igjen på rødvin og lammestek, eller hva du nå skal kose deg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1542 Del Skrevet 30. mars 2010 God påske vidvandre! KG-kylling-> God påske, Tiger'n! Takk for blomst og kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1543 Del Skrevet 30. mars 2010 Takk, og det samme til deg vidis. Jeg tipper våre digitale veier krysses i påskedagene også ;-). Har du store planer? Vi skal bare være hjemme, og da er nok mor innom pcen i blant... Vi sees nok, jeg har ingen andre planer enn å overleve nok en uke Vi snakkes vi, Sissan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1544 Del Skrevet 30. mars 2010 flyr til heim på vei dit, det var visst enklere å kjøre derfra en å skulle kjøre innom trondheim på veien, så da blir det småfly som går lavt. Godt å høre at det ikke har vært noe problem, for jeg husker deg på fly til eller fra ett eller annet sted når vi var små... du hadde vondt med stor V! Flyr fra Trondheim på vei tilbake, men det er ikke før neste mandag, så regner med å være bra til da. skal blåse og snyte og tygge og holde munnen åpen jeg, også går det sikkert bra. God tur, aline Nordover? Ka farsken? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mars 2010 #1545 Del Skrevet 30. mars 2010 Småflyene flyr så lavt at da tror jeg ikke du får noe problem :-) Jeg er bare pittelittebittelitt misunnelig.... du skulle vært der også, oss to på hytta samtidig hadde vært kos!! Tror eldste snuppa di også kunne tenkt seg det... hehe.. men jeg tror jeg kan være ganske kjedelig i påska, så like greit at det ikke er småsnupper der ihvertfall. God tur, aline Nordover? Ka farsken? :gjeiper: Nordover, men ikke så langt som til Ka farsken-land! sparer sørover til litt seinere, men gleder meg til det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. mars 2010 #1546 Del Skrevet 31. mars 2010 til Vidvandre før jeg stikker på jobb. Noen må jobbe i påsken også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 31. mars 2010 #1547 Del Skrevet 31. mars 2010 Fortsatt god påske. Ser påskekrim med ett øye. Lammelåret på langtidsstek i ovnen. Terrassen ferdig måket i kveld. Klar for soling i morgen. Du er velkommen til en bedre middag i morgen!! Klem(får ikke opp uttrykksikonene, se dagboka mi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. april 2010 #1548 Del Skrevet 1. april 2010 Ha en flotters påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. april 2010 Forfatter #1549 Del Skrevet 1. april 2010 Nordover, men ikke så langt som til Ka farsken-land! sparer sørover til litt seinere, men gleder meg til det og. Hørs ut som en reiseklar vår på deg, fine greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. april 2010 Forfatter #1550 Del Skrevet 1. april 2010 til Vidvandre før jeg stikker på jobb. Noen må jobbe i påsken også Flink! Det er bra noen holder hjulene i gang. Du får ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. april 2010 Forfatter #1551 Del Skrevet 1. april 2010 Fortsatt god påske. Ser påskekrim med ett øye. Lammelåret på langtidsstek i ovnen. Terrassen ferdig måket i kveld. Klar for soling i morgen. Du er velkommen til en bedre middag i morgen!! Klem(får ikke opp uttrykksikonene, se dagboka mi) Aiai! Lammelår er det beste som finnes Er påmeldt søster-middag, ellers hadde du hatt meg på døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. april 2010 Forfatter #1552 Del Skrevet 1. april 2010 Ha en flotters påske!! Ha en finfin påske, Marianne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. april 2010 Forfatter #1553 Del Skrevet 1. april 2010 Må bare poste denne glimrende illustrasjonen til en biologiprøve fra 1980. Fikk da m+ på den, helt sikkert på grunn av grafikken http://img110.yfrog.com/img110/3126/biologiprove1980.jpg Beklager postinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 1. april 2010 #1554 Del Skrevet 1. april 2010 Hehe - kul tegning. Litt glad jeg ikke ser helt sånn ut inni, kunne fått en del trøbbel der, tenker jeg... M+ er jo supert - lurer på om lærern din kanskje så slik ut? Liker språket ditt også jeg - "levera" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. april 2010 Forfatter #1555 Del Skrevet 1. april 2010 Hehe - kul tegning. Litt glad jeg ikke ser helt sånn ut inni, kunne fått en del trøbbel der, tenker jeg... M+ er jo supert - lurer på om lærern din kanskje så slik ut? Liker språket ditt også jeg - "levera" Jeg tror bruken av levera kommer fra stekt okselever *yuk* Læreren min var en liten skallet mann med pipestemme i dongerijakke, en skikkelig tøffing. Om hans indre organer tilsvarer det der er ikke godt å si, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. april 2010 #1556 Del Skrevet 3. april 2010 Så var vi kommet til første påskedag. Huset tomt igjen. Egentlig litt godt. Nå kan jeg legge meg/stå opp når det passer meg. Fortsatt god påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 3. april 2010 #1557 Del Skrevet 3. april 2010 Merket at det er påske da jeg skulle i butikken i dag og de stengte tidligere.. Sitter med nesa i oppdatering av eget forum og sånt. Artig! Og snart hiver vi oss på sykkelen og legger ut på landeveien i flere måneder, hunden min og jeg. Fortsatt god påske fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. april 2010 #1558 Del Skrevet 3. april 2010 Masedama her igjen. Mistet uttrykksikonene. Hvorfor? Hvordan få de tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. april 2010 #1559 Del Skrevet 4. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. april 2010 #1560 Del Skrevet 4. april 2010 Har du en god påske, Vandrer'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå