Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Sånn var jeg for en uke siden. Allergimedisinene begynner å hjelpe nå......... ;-) God tur og hils oppover.

Jeg har begynt å ta allergimedisiner igjen jeg og, kanskje det er det som kommer til å gjøre forskjellen. :)

Takk, skal hilse dem, og håper på masse gode dager i solveggen der oppe. :) Ha en fin påske dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snodig! Jeg er sikker på at jeg allerede har vært her og ønsket Vidvandre god påske, i går trur eg. Men jeg finner ikke innlegget? Vel, jeg forsøker på nytt jeg: God påske til deg Vidvandre og alle de andre som er her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola: aline starter påsken med pottetett nese, knirking i øra og grumsete hoste... ukult. Også skal jeg ut å fly på onsdag... jeg har vel hørt noe om at å fly med tett nese og tette ører ikke nødvendigvis er det mest behagelige, så nå skal jeg gjøre alt for å bli så lite tett som mulig.

Idag: sitte hjemme på sofaen og gjøre minst mulig!! Kjedelig som phy, men kanskje det funker. :jepp:

god påske. :klemmer:

God påske, aline :klemmer: Det går bra å fly om man er litt tett, men du må ta med lommetørkle og jevne ut trykket. Krysser fingra for at du blir bedre til onsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spenstige planer her i gården.... litt jobbing først og så fri. Drar langt på landet sammen med strikketøy og bøker.

Hørs ut som en bra påske ;)

Ha en fin en så snakkes vi over påska, det er vel ikke nett der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snodig! Jeg er sikker på at jeg allerede har vært her og ønsket Vidvandre god påske, i går trur eg. Men jeg finner ikke innlegget? Vel, jeg forsøker på nytt jeg: God påske til deg Vidvandre og alle de andre som er her. :)

Jeg har det og slik noen ganger :ler: F*n, jeg skrev da her?? Men, nei. Takk for hilsen, god påske til deg og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En offisiell God Påske-melding i boka di også...;) Nå har du fått to! :)

Dobbelt-god påske tilbake :ler::klemmer:

(Har jeg glemt å svare på meldinger altså? Pinlig... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. travel og poppulær mann.

Skulle spørre om noe datateknisk men det får være.Til du får bedre tid. Må jo få påskeferie du også.

Klem og fortsatt god påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske herfra også! :klemmer:

God påske, @alfa :klemmer: Jeg har bloggrollet bloggen din, så da husker jeg kanskje adressen litt oftere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. travel og poppulær mann.

Skulle spørre om noe datateknisk men det får være.Til du får bedre tid. Må jo få påskeferie du også.

Klem og fortsatt god påske!!

Neida, bare fyr løs om du har ork og overskudd :klemmer: Natt-nerding, det liker vi :nikker:

Og - god påske! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God påske, aline :klemmer: Det går bra å fly om man er litt tett, men du må ta med lommetørkle og jevne ut trykket. Krysser fingra for at du blir bedre til onsdag ;)

ok, det var godt å høre, for jeg kjenner jeg begynte å grue meg litt til flyturen. Er litt mindre tett, men kjenner det sitter der fremdeles... men, jeg tar med både nesespray (som jeg prøver å ikke bruke, men til fly skal jeg tåle det) og lommetørkler an mass!! så satser vi på at jeg blir friskere og at flyturen går bra. :)

Riktig god påske til deg og Vidis. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og goood påske, Sissanmor :klemmer:;)

Takk, og det samme til deg vidis. Jeg tipper våre digitale veier krysses i påskedagene også ;-).

Har du store planer? Vi skal bare være hjemme, og da er nok mor innom pcen i blant...

Aline - hvor skal du fly - til heim eller hytte? Småflyene til "heimen" går lavt, der får du ihvertfall ikke trøbbel med ørene. Hatt med jentene mens de var potte tette, og det var no problem. Flyene til Trondheim går høyere -men de skal jo ha god trykkutjevning da. Pass på ved avgang og landing, åpen munn, gjespe ofte - gjerne "blåse i nesa" mens du holder for den, så du presser luft oppover i systemet. Good luck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aline - hvor skal du fly - til heim eller hytte? Småflyene til "heimen" går lavt, der får du ihvertfall ikke trøbbel med ørene. Hatt med jentene mens de var potte tette, og det var no problem. Flyene til Trondheim går høyere -men de skal jo ha god trykkutjevning da. Pass på ved avgang og landing, åpen munn, gjespe ofte - gjerne "blåse i nesa" mens du holder for den, så du presser luft oppover i systemet. Good luck.

flyr til heim på vei dit, det var visst enklere å kjøre derfra en å skulle kjøre innom trondheim på veien, så da blir det småfly som går lavt. :) Godt å høre at det ikke har vært noe problem, for jeg husker deg på fly til eller fra ett eller annet sted når vi var små... du hadde vondt med stor V! Flyr fra Trondheim på vei tilbake, men det er ikke før neste mandag, så regner med å være bra til da. :)

skal blåse og snyte og tygge og holde munnen åpen jeg, også går det sikkert bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småflyene flyr så lavt at da tror jeg ikke du får noe problem :-)

Jeg er bare pittelittebittelitt misunnelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...