Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom en snartur for å ønske en riktig god påske.

Vært nydelig vær her i dag, men ingen skitur på meg.

Hjemme og laget god middag til påskegjestene som var på en liten tur. Ble et par timer i solveggen på terrassen istedet. Deilig.

Ha det riktig godt. (ingen uttrykksikoner tilgjengelig idag. Men en STOOOR klem!!)

Sol? Hvor? :ler:

Fint du har hatt en hyggelig dag i solen, Faithy - det er jeg sikker på at du fortjener ;)

God påske! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si god påske, jeg :)

Klem

God påske, Lassie :klemmer: Sorry at jeg ikke er her så ofte, skal komme sterkere tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, hvis jeg ikke har ønsket deg god påske i dagboken din og du leser dette så regn god påske for ønsket :ler:

Mistet litt kontrollen hvor jeg har skrevet hen.. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Har du hatt ei fin helg?

Ja, så der. Jobber med noen greier ;)

Du 'a?

Endret av vidvandre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske, Vandreren.

Hva skal du drive med i påsken da?

God påske, og god morgen!

Vet ikke helt, ikke så mye egentlig. Du da? Noen spenstige påsketurer på gang? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske, og god morgen!

Vet ikke helt, ikke så mye egentlig. Du da? Noen spenstige påsketurer på gang? ;)

Ingen spenstige planer her i gården.... litt jobbing først og så fri. Drar langt på landet sammen med strikketøy og bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola: aline starter påsken med pottetett nese, knirking i øra og grumsete hoste... ukult. Også skal jeg ut å fly på onsdag... jeg har vel hørt noe om at å fly med tett nese og tette ører ikke nødvendigvis er det mest behagelige, så nå skal jeg gjøre alt for å bli så lite tett som mulig.

Idag: sitte hjemme på sofaen og gjøre minst mulig!! Kjedelig som phy, men kanskje det funker. :jepp:

god påske. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola: aline starter påsken med pottetett nese, knirking i øra og grumsete hoste... ukult. Også skal jeg ut å fly på onsdag... jeg har vel hørt noe om at å fly med tett nese og tette ører ikke nødvendigvis er det mest behagelige, så nå skal jeg gjøre alt for å bli så lite tett som mulig.

Idag: sitte hjemme på sofaen og gjøre minst mulig!! Kjedelig som phy, men kanskje det funker. :jepp:

Det er visst veldig plagsomt i bihulene og det sprenger som fy hvis man er tett når man flyr. Ifølge broren min iallefall. God bedring Aline! Satser på at du blir bra igjen til onsdag! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er visst veldig plagsomt i bihulene og det sprenger som fy hvis man er tett når man flyr. Ifølge broren min iallefall. God bedring Aline! Satser på at du blir bra igjen til onsdag! :tommelopp:

har hørt noen rykter om det ja... håper virkelig jeg ikke er så tett på onsdag. Hvile masse og bli frisk. Heldigvis har jeg en sjef som er veldig fin, og som bare mente jeg måtte sørge for å bli frisk og ikke stresse med noe. :)

Takk, jeg satser også på å bli bra igjen til onsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt noen rykter om det ja... håper virkelig jeg ikke er så tett på onsdag. Hvile masse og bli frisk. Heldigvis har jeg en sjef som er veldig fin, og som bare mente jeg måtte sørge for å bli frisk og ikke stresse med noe. :)

Takk, jeg satser også på å bli bra igjen til onsdag. :)

Bra du har en forståelsesfull sjef!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var jeg for en uke siden. Allergimedisinene begynner å hjelpe nå......... ;-) God tur og hils oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...