Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det var gult da jeg begynte... :klø:

Ja, gulbeige har det også vært. Jeg har noen skjermdumper et eller annet sted, kanskje jeg skal poste dem? *mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gulbeige har det også vært. Jeg har noen skjermdumper et eller annet sted, kanskje jeg skal poste dem? *mimre*

Jaaaaaaaaaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen endringer man sliter litt med :ler:

God lunsj, Sissan! Går bra med deg? :goodbye:

Det var gulbeige som dere kaller det. Jeg ville kalt det sandfarget. Da jeg startet rundt 2000. Vi har vært gjennom en del varianter siden den gang. Jeg liker denne fargemessig, den er dempet.

Jotakk, det rusler og går. Verden er jo litt vill, men jeg tillater meg å bli frustrert av allergien som plutselig kom deisende midt i våridyllen, og da er det ikke så ille likevel. Du da? Ser jo du er aktiv her og der, men ikke så mye om deg. Føler du våren komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter: Så heldig du er som merker våren hos deg. Her er det ennå masse snø. Temperaturen er heldigvis blitt bedre og dagene er blitt lyse. Men regner med at når det først begynner å tine vil det gå fort. Så jeg får vel godfølelsen snart jeg også. :hjerter:

Ellers er jeg kry av meg selv. Klarte faktisk fikse den stasjonære Pc'en som jeg trodde hadde kræsjet. Så nå har jeg emailen min tilbake. Jippi :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, får poste litt bilder først, og så svare etterpå.

Her er den første kg-dama tror jeg, men slagordet var først 'Av kvinner, for kvinner'.

post-32649-1269556666,783_thumb.jpg

Så ble fargene endret til grønn, det førte til desperasjon, angst og akutt solbrillebruk hos mange brukere, og folk dånte i flokk på ris & ros. Men etter en uke var det greit :ler:

post-32649-1269556686,895_thumb.jpg

Her er en helside:

post-32649-1269556805,4379_thumb.jpg

Så kom den litt mer rådhårete damen som også har irritert mange :ler:

post-32649-1269556856,1677_thumb.jpg

Måtte poste dettes strålende eksempelet på annonsering den gangen, var derfor jeg tok skjermdump :gjeiper:

Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vent litt, det der var ikke den rødhårede dama.

OK, for å være litt etterrettelig da:

Det nederste bildet er lagret den 1. september 2003 klokken 11:17 :ler:

Den grønne kg-logoen er datert 8. januar 2003.

Den øverste logokgdama er datert 11. september 2002.

På rødhåret-damejakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deeer var den rødhårete damen ;)

post-32649-1269557662,2865_thumb.jpg

Her er noen anigiffer som da har den aller første originale kgbakgrunnsfargen

post-32649-1269557716,0517_thumb.gif

post-32649-1269557745,6729_thumb.gif

post-32649-1269557782,1856_thumb.gif

Er ikke helt sikker på hva den dråpegreia ble brukt til, men det passet veldig fint i det gamle designet siden den var i samme bakgrunnsfarge :ler:

Her er et kokebokdesign jeg startet på en gang i 2003, ble aldri ferdig

post-32649-1269557859,0796_thumb.jpg

Dagens bildevisning! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaa!

Deres ønske er oppfylt, madame :bukker:

Det var gulbeige som dere kaller det. Jeg ville kalt det sandfarget. Da jeg startet rundt 2000. Vi har vært gjennom en del varianter siden den gang. Jeg liker denne fargemessig, den er dempet.

Jotakk, det rusler og går. Verden er jo litt vill, men jeg tillater meg å bli frustrert av allergien som plutselig kom deisende midt i våridyllen, og da er det ikke så ille likevel. Du da? Ser jo du er aktiv her og der, men ikke så mye om deg. Føler du våren komme?

Jau, jeg sitter nå her og jobber innimellom. Litt treig for tida, skal bli godt med vår. Sorry for å falle ut sånn plutselig :ler:

:hjerter: Så heldig du er som merker våren hos deg. Her er det ennå masse snø. Temperaturen er heldigvis blitt bedre og dagene er blitt lyse. Men regner med at når det først begynner å tine vil det gå fort. Så jeg får vel godfølelsen snart jeg også. :hjerter:

Ellers er jeg kry av meg selv. Klarte faktisk fikse den stasjonære Pc'en som jeg trodde hadde kræsjet. Så nå har jeg emailen min tilbake. Jippi :biggrin:

Aiai! Det var bra, aldri moro med diskkrasj ;)

Det er visst meldt bra vær i påska, så da tiner det nok i racerfart.

Ha en fin kveld/natt alle sammen! :klemmer::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin kveld/natt til deg også :klemmer:

Takk for det, og ha en finfin dag også :ler:

Så gøy å se Vandre. :hoppe:

Jepp, det er jo en del av histiorien vår ;)

Ha en fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske :kyss2:

God påske, trulta ;):klemmer:

Sorry for lite dagbokskriving rundt omkring for tiden - kommer sterkere tilbake :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom en snartur for å ønske en riktig god påske.

Vært nydelig vær her i dag, men ingen skitur på meg.

Hjemme og laget god middag til påskegjestene som var på en liten tur. Ble et par timer i solveggen på terrassen istedet. Deilig.

Ha det riktig godt. (ingen uttrykksikoner tilgjengelig idag. Men en STOOOR klem!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...