Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke bæret av detta nye greiene... også fikk jeg mail om at du ville ha meg som venn, men jeg aner ikke hvor jeg sier ja eller nei (hehehhe).

også savner jeg "opp"-knappen, også skjønner jeg ikke hvorfor de må endre så OFTE... er da ikke lenge siden de endret sist....

jammen jammen jammen... og hvor er SMILYENE??? ok.. :sjenert: der var de.. :fnise:

Dette er faktisk første innlegg jeg skriver etter nytt greie.. ææææh..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sur i kveld. Den stasjonære Pc`n har kræsjet. Ikke vært klar over det, men det vil si at jeg ikke har outlook. Antagelig ikke hatt dette i det hele tatt på lenge. Hvordan da få email på min trådløse? Aner ikke. Ganske ny laptop der jeg ikke har instalert mailadresse (finner ikke dette på laptoppen i det hele tatt) Ikke le, men vær så snill og prøv å hjelp meg!! :sur:

Skrevet

Selvfølgelig får du det. :klem:

Men jeg vet ikke om det har noen hensikt, rent teknisk? Skjønner ikke alle funksjonene her inne, tydeligvis.

Nei, det er en annen sak :ler:

Det så ut som om det skulle være en venneliste ala facebook, men jeg er ikke sikker på om jeg oppfattet det riktig. :klemmer:

Skrevet

:vinke:

Håper du får en fin helg.

Skrevet

Jeg skjønner ikke bæret av detta nye greiene... også fikk jeg mail om at du ville ha meg som venn, men jeg aner ikke hvor jeg sier ja eller nei (hehehhe).

også savner jeg "opp"-knappen, også skjønner jeg ikke hvorfor de må endre så OFTE... er da ikke lenge siden de endret sist....

jammen jammen jammen... og hvor er SMILYENE??? ok.. :sjenert: der var de.. :fnise:

Dette er faktisk første innlegg jeg skriver etter nytt greie.. ææææh..

Jepp, la deg til men det er ikke så viktig altså. Vi er jo venner uansett :klemmer:

Fiffig med nytt design, litt stressa men :ler:

Skrevet

Sur i kveld. Den stasjonære Pc`n har kræsjet. Ikke vært klar over det, men det vil si at jeg ikke har outlook. Antagelig ikke hatt dette i det hele tatt på lenge. Hvordan da få email på min trådløse? Aner ikke. Ganske ny laptop der jeg ikke har instalert mailadresse (finner ikke dette på laptoppen i det hele tatt) Ikke le, men vær så snill og prøv å hjelp meg!! :sur:

Kanskje du må registrere en webmail, f.eks. gmail? ;)

Ellers er Mozilla Thunderbird en veldig bra gratis mailklient. Hva har skjedd med den stasjonære da? Er det disken som er gåen?

Mer info trengs om jeg skal være nyttig :ler:

Skrevet

:vinke:

Håper du får en fin helg.

Hei Skravla! :goodbye: I like måte ;)

Skrevet

:klemmer: fin helg til deg.

God helg, aline :klemmer:

Alltid hyggelig å sjå deg her ;)

Skrevet

Så var helga over (endelig?). Ikke så glad i disse helgene for tiden. Litt lite energi her i gården. Spist middag med en venninne i dag og bestilt tur til London til slutten av mai. Følger mest med som "støttekontakt". Nei fysj, stygt sagt.

Pakket en liten koffert til reise i morgen. Jobbsammenheng. Ikke morsomt det heller. Vet ikke hva som går av meg. :grine::husarbeid::murvegg:

Dette ble trist. Håper du og jentene her inne har det bra :kyss:

Skrevet

Så var helga over (endelig?). Ikke så glad i disse helgene for tiden. Litt lite energi her i gården. Spist middag med en venninne i dag og bestilt tur til London til slutten av mai. Følger mest med som "støttekontakt". Nei fysj, stygt sagt.

Pakket en liten koffert til reise i morgen. Jobbsammenheng. Ikke morsomt det heller. Vet ikke hva som går av meg. :grine::husarbeid::murvegg:

Dette ble trist. Håper du og jentene her inne har det bra :kyss:

Auda, ikke en bra helg? :troest: Jeg har og litt lite energi for tiden, det som er går med til å lage egenweb og daffe på twitter.

Hvem er du 'støttekontakt' for? ;) Noen som ikke kan passe på seg selv, eller er det femte hjul på vogna du mener?

Ha en fin dag, nå er du vel ute og reiser :klemmer:

Hei på deg, Mia :goodbye:

Skrevet
:vinke: Vidvandre! Står til, bortsett fra lite energi?
Skrevet

Hva i all verdens land og rike har skjedd her da??? Er jeg fremdeles meg selv tro?

Skrevet

Ja, det var jeg visst. Ble litt paranoid av bildet av meg selv oppe til venstre, der avataren min ikke kommer frem. Men her er den med. Det er iallefall glemt når jeg leste her inne sist - den husker tråder jeg har vært i men ikke når jeg leste dem sist. Festlig. Tror kanskje muligens jeg ikke gidder lete meg frem til det for hver tråd.

Skrevet

KG har blitt så rart.. jeg vil ha det tilbake slik det var først jeg. Da det var rødt! :jepp:

Skrevet

Hjemme igjen. Tilbake i godstolen. :hallo:

var ikke så alvorlig ment dette med "støttekontakt"

London er bare ikke mitt førstevalg akkurat nå, men reiser med ei som ikke har vært så mye ute og reist og ønsker å dra til London for første gang. Blir sikkert en hyggelig tur. :rosaengel:

Ellers er det snart påske.Venter storinnrykk og må vel begynne å tenke på litt husvask, baking osv.

Skrevet

Ja, det var jeg visst. Ble litt paranoid av bildet av meg selv oppe til venstre, der avataren min ikke kommer frem. Men her er den med. Det er iallefall glemt når jeg leste her inne sist - den husker tråder jeg har vært i men ikke når jeg leste dem sist. Festlig. Tror kanskje muligens jeg ikke gidder lete meg frem til det for hver tråd.

Ja, det er noen endringer man sliter litt med :ler:

God lunsj, Sissan! Går bra med deg? :goodbye:

Skrevet

KG har blitt så rart.. jeg vil ha det tilbake slik det var først jeg. Da det var rødt! :jepp:

Da jeg var her først var det beige :ler: Ti år siden, helt utrolig :jepp:

Skrevet

Hjemme igjen. Tilbake i godstolen. :hallo:

var ikke så alvorlig ment dette med "støttekontakt"

London er bare ikke mitt førstevalg akkurat nå, men reiser med ei som ikke har vært så mye ute og reist og ønsker å dra til London for første gang. Blir sikkert en hyggelig tur. :rosaengel:

Ellers er det snart påske.Venter storinnrykk og må vel begynne å tenke på litt husvask, baking osv.

Jammen, det var fint ;)

Greit å ha med seg erfarne folk på tur, japp. Ha en finfin dag, Faithy.

Og alle andre som har vært og er innom :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...