Faithy Skrevet 2. mars 2010 #1401 Del Skrevet 2. mars 2010 Her var det stille,gitt. Folket er nok utslitt etter OL. Tar på å vinne så mange medaljer. Får bare liste meg ut og la dem hvile i ro. Eller, kanskje bruke bassgitaren litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 2. mars 2010 #1402 Del Skrevet 2. mars 2010 på både Faithy og Vidis, og lager litt bråk :tromme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #1403 Del Skrevet 3. mars 2010 Og hvor i Østerdalen campet du, om jeg tør spørre? :sparke: Hei Lassie! Jeg husker ikke i farta hvor, vi var over hele dalstroka østafor vi For ikke å si Trøndelag og nordover. Sommerferien sånn ca. fra 1975 til 1982 besto av å pakke bilen nordpå og kjøre til Hamar, inkludert riski forbikjøringer og en flappende plastinnpakket bagasjeseksjon på takgrinda, som konstant truet med å gå i oppløsning :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #1404 Del Skrevet 3. mars 2010 Her var det stille,gitt. Folket er nok utslitt etter OL. Tar på å vinne så mange medaljer. Får bare liste meg ut og la dem hvile i ro. Eller, kanskje bruke bassgitaren litt? Boom the bass! Hei på deg, håper det går bra? på både Faithy og Vidis, og lager litt bråk :tromme: Hei Sissan! This dagbok need more cowbell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. mars 2010 #1405 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Fant ut det var best å legge gitaren på hylla. Hobbyene skal ikke være for ensformige har jeg hørt. Men så var det å finne en ny givende hobby da. Kanskje en som til og med var bedre stemt enn den forrige. Ustemte hobbyer er ikke noe givende. Hva skal du gjøre i helga da? Endret 3. mars 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 3. mars 2010 #1406 Del Skrevet 3. mars 2010 Lurer på hvor lenge jeg må øve før fingrene går like fort over tangentene som over tastaturet? Tør ikke tenke på hvor mye jeg øvde for å få inn touchen, men begynner å innse at jeg må gjennom det samme igjen. Tenkte først - nei, det er ikke mulig å spille så fort. Men så ser jeg på fingrene mine når jeg skriver innlegg. Joa - de kan jobbe så fort. når de vet hvor de skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. mars 2010 #1407 Del Skrevet 3. mars 2010 og en ting vi lærer ofte på dansinga, alt man kan gjøre sakte, kan man gjøre fort med litt trening. nå er det natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1408 Del Skrevet 4. mars 2010 Fant ut det var best å legge gitaren på hylla. Hobbyene skal ikke være for ensformige har jeg hørt. Men så var det å finne en ny givende hobby da. Kanskje en som til og med var bedre stemt enn den forrige. Ustemte hobbyer er ikke noe givende. Hva skal du gjøre i helga da? På lørdag skal jeg på 40års-fest Jeg spilte gitar en periode, men det ble med forsøket fordi jeg aldri ble så god som Jimi Hendrix Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1409 Del Skrevet 4. mars 2010 Lurer på hvor lenge jeg må øve før fingrene går like fort over tangentene som over tastaturet? Tør ikke tenke på hvor mye jeg øvde for å få inn touchen, men begynner å innse at jeg må gjennom det samme igjen. Tenkte først - nei, det er ikke mulig å spille så fort. Men så ser jeg på fingrene mine når jeg skriver innlegg. Joa - de kan jobbe så fort. når de vet hvor de skal. Jeg kan (dessverre) ikke touch, men det er slik at når man spiller noe så er man plutselig så god at det høres ut som musikk. Det kommer gradvis men opplevelsen av at man har lært seg det kommer plutselig, idét man hører seg selv for første gang og tenker : Aiai! Dette var bra! I alle fall min opplevelse ihht. gitar. Men gittarhelt ble jeg aldri Ha en fin dag, Sissan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1410 Del Skrevet 4. mars 2010 og en ting vi lærer ofte på dansinga, alt man kan gjøre sakte, kan man gjøre fort med litt trening. nå er det natta. God morgen, aline Alt går bedre med litt trening Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. mars 2010 #1411 Del Skrevet 4. mars 2010 God morgen, aline Alt går bedre med litt trening Ha en fin dag! God morgen vidis. sola skinner inn av vindet her jeg sitter, her og kjenner varmen brer seg i kroppen. Guuuuud så deilig!!! :rødme: Begynner å kjenne våryren sprer seg sakte men sikkert i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1412 Del Skrevet 4. mars 2010 God morgen vidis. sola skinner inn av vindet her jeg sitter, her og kjenner varmen brer seg i kroppen. Guuuuud så deilig!!! :rødme: Begynner å kjenne våryren sprer seg sakte men sikkert i kroppen. Hehe Juhuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1413 Del Skrevet 5. mars 2010 Bills, bills, bills, bills, det er en endeløs kanossagang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 5. mars 2010 #1414 Del Skrevet 5. mars 2010 Bills, bills, bills, bills, det er en endeløs kanossagang Fæle måneder nå, men snart blir det roligere. Jeg har for sikkerhets skyld lagt forsikringsbetalingen til februar - det er nesten 20 000 kroner - oppå alt annet som kommer i januar-mars, blir det litt voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 5. mars 2010 #1415 Del Skrevet 5. mars 2010 Gjør som meg. Fjern postkassen. Vips.. Ingen regninger. Lurt eller...? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1416 Del Skrevet 6. mars 2010 Fæle måneder nå, men snart blir det roligere. Jeg har for sikkerhets skyld lagt forsikringsbetalingen til februar - det er nesten 20 000 kroner - oppå alt annet som kommer i januar-mars, blir det litt voldsomt. Jepp *sukk* Vi får koke skosålene Gjør som meg. Fjern postkassen. Vips.. Ingen regninger. Lurt eller...? :rødme: Aiai! Det gamle 'late som det ikke finnes'-trikset? Jeg vet ikke om det virker, men det høres forlokkende ut. Fin dag til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 6. mars 2010 #1417 Del Skrevet 6. mars 2010 Lørdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. mars 2010 #1418 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) til deg også Sissan. Hvordan går det med fremdriften på badet? Hadde selv helrenovering for 3 år siden. Uten bad i 4 uker. Og all skitt og støv og bråk som følger med. Men gled deg, blir så deilig når det blir ferdig. Da tar du deg en helaften på badet med masse gode kremer, telys og god vin!! Og beundrer verket. Og verten er i 40-årslag. Håper du har det hyggelig. Faktisk nettopp kommet hjem selv fra bursdag. Litt for tidlig, men passet på å dra da jeg fikk skyss. Blir sikkert glad for det i morgen, selv om det føles litt kjipt akkurat nå. Husk å drikk mye vann før du legger deg, da Og parrasett i morgen Endret 7. mars 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. mars 2010 #1419 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Ble dobbelposting. NÅ går jeg og legger meg!!! Endret 7. mars 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 7. mars 2010 #1420 Del Skrevet 7. mars 2010 Går'ke så bra egentlig. Har fått tegninger omsider - to uker forsinket. Og absolutt ikke i tråd med det jeg ba om. Det er jo ingen god start på en relasjon til en entreprenør akkurat.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå