Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida - men kanskje i dag kanskje? *optimist*

You wish :Hehe:

Hva slags øvelser er det i dag da?

OMG - nå må vi bli kvitt spysjuka snart!!!! Trøst søkes umiddelbart.

:klemmer: Trøste-trøste, du fortjener at alle blir friske så fort som bare det! :)

Håper du får sove godt i natt, og unga og.

:plystre:

Fin kveld?

Ja, ikke verst? Enn demses? ;)

Sitter og jobber med noe webgreier med OL i bakgrunnen. På TV :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte jeg at du sikkert er verdens flinkeste mor? :klemmer: Og en god kompis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose::troest:

trøste trøste Sissan.

Håper du snart blir kvitt spysjuka, og at alle kan være så friske som mulig. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart jeg henger her :sjarmor:

O' Sissan, du vakre og fagre, som i dagboken meldingene vil lagre :ler:

Håper dagen har vært bedre. Jeg har jobbet litt her og der, og klippet opp en psd-fil for web.

Hvis du skal skryte hemningsløst av Sissan vil jeg gjerne ha litt skryt jeg også.

OK, da vil jeg først si hvor bra humor du har, og dernest hvor bra dagbok du har :romeo:

Jeg får gå og skrive litt der, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye på facebook man ikke får gjøre - akkurat nå, liksom?

For eksempel fikk jeg akkurat nå ikke bekreftet en venn, men får tilbud om å prøve senere men ikke akkurat nå. Her om dagen fikk jeg ikke postet bilder, eller så var ikke bildekommentarene ikke synlige, akkurat da. Men prøv gjerne igjen om noen minutter, eller timer eller når du har tid. Men ikke akkurat nå, altså.

Man får på en måte en følelse at den vennen er opptatt, for facebook-folka. De driver med noe. 'Øh, sorry men den dama ligger på en server som er til rep akkurat nå.'

Eller så er det kanskje slik at jeg har nådd grensen for hvor mange venner jeg får lov å ha? 'Sorry, vidis, du har nådd det antall venner facebook mener er bra for deg. Du må slette en av dine tidligere venner om du skal legge til en ny.'

*oversikt over alle venner med avhukingsbokser*

Huk av for hvilke venner vil du slette.

Ikke vet jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av og til unders jeg over hvordan jeg er skrudd sammen...

at angst er noe jeg har hatt i mange mange år er helt greit, og stort sett vet jeg når den kommer, og "forstår" hva som skaper den.. men innimellom, en sjelden gang i blant, kommer den bare som lyn fra klar himmel... jeg blir alltid like sjokkert.

I morres våknet jeg kl 05.00 av en så overvelmende kvalme at jeg VIRKELIG trodde Sissan hadde klart å smitte meg over internett.... lurte på hva svarte det var for noe, inntil jeg kjente at det slett ikke var fysisk, men angsten satt som en klo i magen... var gjennomvarm og trodde seriøst jeg skulle selvantenne der jeg lå, om det er noe som faktisk hadde vært mulig.

Men så fort jeg innså at det var det det var, så roet kroppen seg og jeg sovnet igjen, og når jeg våknet til klokka var jeg trøtt som ei strømpe, men ikke antydning til angst nå i ettertid...

virkelig en merkelig greie det der, kanskje jeg har drømt noe som trigget? Vel, vil aldri finne ut, kan vel bare undre meg over hvordan ting fungerer.

Ha en strålende dag alle i dagboken, det har jeg tenkt til. :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Jeg har døgnet)

(Litt tung i øyelokkene nå)

Offda, de kan bli enda tyngre før kvelden :ler::troest:

at angst er noe jeg har hatt i mange mange år er helt greit, og stort sett vet jeg når den kommer, og "forstår" hva som skaper den.. men innimellom, en sjelden gang i blant, kommer den bare som lyn fra klar himmel... jeg blir alltid like sjokkert.

I morres våknet jeg kl 05.00 av en så overvelmende kvalme at jeg VIRKELIG trodde Sissan hadde klart å smitte meg over internett.... lurte på hva svarte det var for noe, inntil jeg kjente at det slett ikke var fysisk, men angsten satt som en klo i magen... var gjennomvarm og trodde seriøst jeg skulle selvantenne der jeg lå, om det er noe som faktisk hadde vært mulig.

Men så fort jeg innså at det var det det var, så roet kroppen seg og jeg sovnet igjen, og når jeg våknet til klokka var jeg trøtt som ei strømpe, men ikke antydning til angst nå i ettertid...

virkelig en merkelig greie det der, kanskje jeg har drømt noe som trigget? Vel, vil aldri finne ut, kan vel bare undre meg over hvordan ting fungerer.

Så rart? Men drømmer kan virke sterkt, det er sikkert. Man blir liksom overbevist om at det er sant. Underbevisstheten overbeviser oss :ler:

Håper du har hatt en finfin dag, aline :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart? Men drømmer kan virke sterkt, det er sikkert. Man blir liksom overbevist om at det er sant. Underbevisstheten overbeviser oss :ler:

Håper du har hatt en finfin dag, aline :klemmer:

Veldig, hatt noen sånne runder før, men det er lenge siden jeg har våknet helt panisk av ren angst nå... Men ja, drømmer kan vel være ganske sterke. Men husket ikke at jeg drømte noe heller, så merkelig. Føltes litt som å gå fra veldig dyp søvn,også bli revet opp i virkeligheten helt uten grunn, med en kjempe panikk følelse.

Men takk, har hatt en veldig fin dag etter det. :) Håper du har det samme. :)

nå føler jeg meg litt teit, men koker vann til den store gullmedaljen, bare sånn for å være sikker lissom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, hatt noen sånne runder før, men det er lenge siden jeg har våknet helt panisk av ren angst nå... Men ja, drømmer kan vel være ganske sterke. Men husket ikke at jeg drømte noe heller, så merkelig. Føltes litt som å gå fra veldig dyp søvn,også bli revet opp i virkeligheten helt uten grunn, med en kjempe panikk følelse.

Men takk, har hatt en veldig fin dag etter det. :) Håper du har det samme. :)

nå føler jeg meg litt teit, men koker vann til den store gullmedaljen, bare sånn for å være sikker lissom... :sjenert:

:klemmer: Hva var du redd for da? Ikke noe konkret, kanskje?

Det var bra du hadde noen timer igjen til klokken ringte, så du fikk sovet litt.

Koke vann, ja. Jeg er tørst og har ikke noe å drikke bortsett fra springvann, men gidder jo ikke koke og så vente på at det skal bli kaldt? Te, kanskje :ler:

Sov godt 'a, aline :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet litt til liv nå.

Utskrevet fra sykehuset idag. Den bittelille blindtarmen min ville ikke være sammen med meg lengre. Alt gikk bra, men har noe vondt.Er ikke så glad i å ta smerestillende. Men må kanskje ta en for å få sove.

Sikker helt fin i morgen, selv om jeg ikke gidder vaske stuetaket(som jeg ikke har vasket på to år)

Natti natt. regner med det ble fint hos søs. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg Aline. Det du gjennomgikk i natt er ikke godt.

Men vær skikkelig glad du får sove etter slike "anfall".

God bedring til deg,lille venn. :klemmer:

Endret av Faithy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...