Sissan Skrevet 12. februar 2010 #1281 Del Skrevet 12. februar 2010 isj da, hvem av dem er det som er dårlig nå da? yngste eller eldste? God bedring til den av snuppene som er syk, og ta vare på deg selv vennen. Yngstemann. Ikke greit å være to år og i barnehagen... Prikk-prikk-prikk Jepp, schizo-paranoid kveld i vandreboka. Dette er typisk en post som vil bli til prikk-prikk-prikk etter et gitt tidsrom Lettere nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. februar 2010 #1282 Del Skrevet 12. februar 2010 Yngstemann. Ikke greit å være to år og i barnehagen... stakar minisnuppa. Skal vel igjennom noen runder hun og ja, bygge opp litt imunforsvar. Håper dere får en fin helg da, i sola og "varmen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. februar 2010 #1283 Del Skrevet 12. februar 2010 Hva har du gjort i dag? Jeg har vært på jobb - kommet hjem - vasket klær - slappet av, og det siste fortsetter jeg med utover kvelden. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 13. februar 2010 #1284 Del Skrevet 13. februar 2010 Her var det folksomt,gitt. Stikker videre. Ha det bra jenter og hils sjarmøren dersom han kommer før dere forlater. Jeg tar kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1285 Del Skrevet 13. februar 2010 Du finner jaggu mye rart! Var det rett og slett en parfyme for underlivet???? Hva i alle dager skal man med det i tilfelle...? Ja, det lurer jeg og på Relativt spess, kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1286 Del Skrevet 13. februar 2010 Her var det folksomt,gitt. Stikker videre. Ha det bra jenter og hils sjarmøren dersom han kommer før dere forlater. Jeg tar kvelden. Hei, går det ikke bra? Sorry at jeg ikke har hatt så mye kg-tid, jobber med noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1287 Del Skrevet 13. februar 2010 Yngstemann. Ikke greit å være to år og i barnehagen... Lettere nysgjerrig... Går det bedre nå? Det var relativt sært, jeg sendte deg en pm, jeg stakar minisnuppa. Skal vel igjennom noen runder hun og ja, bygge opp litt imunforsvar. Håper dere får en fin helg da, i sola og "varmen". Hei aline Hva har du gjort i dag? Jeg har vært på jobb - kommet hjem - vasket klær - slappet av, og det siste fortsetter jeg med utover kvelden. God helg. God helg til deg og, Brunhilde Jeg driver med litt oppussing for min søs og svoger. Nå skal jeg rydde litt og sette på en oppvaskmaskin, og fortsette med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1288 Del Skrevet 13. februar 2010 Denne var kul, her kan man lage postere i storformat for print. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 13. februar 2010 #1289 Del Skrevet 13. februar 2010 God morgen Hva slags stadie er det i oppussinga da Viddis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. februar 2010 #1290 Del Skrevet 13. februar 2010 Hei aline hallo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. februar 2010 #1291 Del Skrevet 13. februar 2010 God "morgen", glade vandrer!! I går var jeg og lufta meg litt på by'n, skal si deg det gjorde godt!! Det ble og og og og og og og mer .....Med andre ord: det var gøøøøy!!! Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 13. februar 2010 #1292 Del Skrevet 13. februar 2010 Takk for omtanken. Ser du strever og sliter du også. Godt det fins personer som oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. februar 2010 #1293 Del Skrevet 13. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1294 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei folkes! Takk for meldinger Oppussing er på sparkel og tape-stadiet foreløpig, får stikke og pusse litt i formiddag. Ellers er det jo OL, og i går så jeg _hele_ 5000-meteren på skøyter hos søs. Det er ganske bra til å være meg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. februar 2010 #1295 Del Skrevet 14. februar 2010 Så flink du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. februar 2010 #1296 Del Skrevet 14. februar 2010 Surt at det ikke ble medalje... Skal du se på skiskyting i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. februar 2010 #1297 Del Skrevet 14. februar 2010 55 minutter til 10 km skiskyting og kanskje Norges 99 gull i vinter-OL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. februar 2010 #1298 Del Skrevet 15. februar 2010 God morgen og god ny uke Vidis. HÅper du har hatt en strålende helg og nyter dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1299 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Så flink du er. Morn, Supra Var vel ikke så kjempeflink, men takk for den Surt at det ikke ble medalje... Skal du se på skiskyting i dag da? Morn! Jeg hadde det på i bakgrunnen. Vi skjøt oss bort, ja? 55 minutter til 10 km skiskyting og kanskje Norges 99 gull i vinter-OL! God morgen, Suzy Men ble det gull? Nei Endret 15. februar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1300 Del Skrevet 15. februar 2010 God morgen og god ny uke Vidis. HÅper du har hatt en strålende helg og nyter dagen. God morgen, aline! En god uke til deg og, og alle andre i dagboken. Har ikke blitt så mye skriving her i det siste, får skjerpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå