Sissan Skrevet 11. februar 2010 #1261 Del Skrevet 11. februar 2010 Oi - oppe mittinatta du da... Håper du sover enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. februar 2010 #1262 Del Skrevet 11. februar 2010 god morgen. Håper alle har sovet godt og har en fin dag. Idag er superdansedag for aliner, pluss minus seks timer etter jobb, med både holde kurs, delta på kurs og ut å sosialdanse. Gleeeeeder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #1263 Del Skrevet 11. februar 2010 Oi - oppe mittinatta du da... Håper du sover enda... god morgen. Håper alle har sovet godt og har en fin dag. Idag er superdansedag for aliner, pluss minus seks timer etter jobb, med både holde kurs, delta på kurs og ut å sosialdanse. Gleeeeeder meg!! God morgen! Sovet godt, jeg. Håper dere har zznorket bra dere og. Høres ut som en aktiv dag, aline. Ha en finfin en begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. februar 2010 #1264 Del Skrevet 11. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #1265 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei Suzy I dag er jeg dødssliten.. slitsom samtale, men god pizza. Jeg er på felgen men finner ikke Reodoren i meg Aw.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 11. februar 2010 #1266 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei Suzy I dag er jeg dødssliten.. slitsom samtale, men god pizza. Jeg er på felgen men finner ikke Reodoren i meg Aw.. Studerer du gresk, eller var den bare intern? Jeg har hatt omgangssyke i huset hele dagen - så jeg er også sliten. Utslitt faktisk. Alle planene gikk i dass (eller andre steder...) og jeg håper snuppa er bedre i morgen. Lei og lei og lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. februar 2010 #1267 Del Skrevet 11. februar 2010 Studerer du gresk, eller var den bare intern? Jeg har hatt omgangssyke i huset hele dagen - så jeg er også sliten. Utslitt faktisk. Alle planene gikk i dass (eller andre steder...) og jeg håper snuppa er bedre i morgen. Lei og lei og lei. Uffda! Ikke mye morsomt det der!! God bedring! Håper du slipper å styre med omgangssyke i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #1268 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Studerer du gresk, eller var den bare intern? Jeg har hatt omgangssyke i huset hele dagen - så jeg er også sliten. Utslitt faktisk. Alle planene gikk i dass (eller andre steder...) og jeg håper snuppa er bedre i morgen. Lei og lei og lei. Dakar Sissan Vi kan dele felg Den var litt intern, jeg innrømmer det. Mia. Endret 11. februar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 11. februar 2010 #1269 Del Skrevet 11. februar 2010 Long time, no see..eller noe i den duren Alt bra, Vandris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 11. februar 2010 #1270 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) good news - GA virker - tok bare litt tid. Og jeg har jo ikke det, jeg er rimelig utålmodig... Har ide til en ny side som må inn, men er for sliten til å ta det i natt. Det tar på å være supermamma til syke barn, og jeg stoler ikke på at jeg får sove i natt. Endret 11. februar 2010 av Sissan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #1271 Del Skrevet 11. februar 2010 Long time, no see..eller noe i den duren Alt bra, Vandris? Hei Guriane Ja, sånn høvelig bra med meg, alt bra med deg og? Hyggelig å se deg good news - GA virker - tok bare litt tid. Og jeg har jo ikke det, jeg er rimelig utålmodig... Har ide til en ny side som må inn, men er for sliten til å ta det i natt. Det tar på å være supermamma til syke barn, og jeg stoler ikke på at jeg får sove i natt. Hey! Å vente på ting er ikke noe man driver med Fint at det virker, Sissan. Du er så flink Håper du får sove og at tulla blir bedre. Natti-natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. februar 2010 #1272 Del Skrevet 12. februar 2010 Studerer du gresk, eller var den bare intern? Jeg har hatt omgangssyke i huset hele dagen - så jeg er også sliten. Utslitt faktisk. Alle planene gikk i dass (eller andre steder...) og jeg håper snuppa er bedre i morgen. Lei og lei og lei. isj da, hvem av dem er det som er dårlig nå da? yngste eller eldste? God bedring til den av snuppene som er syk, og ta vare på deg selv vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 12. februar 2010 #1273 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei, vidvandre. Innom og ser etter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #1274 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Prikk-prikk-prikk Jepp, schizo-paranoid kveld i vandreboka. Dette er typisk en post som vil bli til prikk-prikk-prikk etter et gitt tidsrom Endret 12. februar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 12. februar 2010 #1275 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg ser deg i kveld. Leste alt og svelger tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. februar 2010 #1276 Del Skrevet 12. februar 2010 *sjangler lettere i halvsøvne rundt og jomer* "Early in the morning.." *og tenker plutselig på hovmesteren og grevinnen* God morgen dagboken og alle som er i den, og kjempegod morgen til vidis. I går ble det dansing til sent på natt igjen, deilig, og fryyyyktelig vanskelig å stå opp i morres. Og jeg innser at jeg skulle ønske jeg kunne vinne noen millioner i lotto i morgen (noe som minner meg om at jeg faktisk må lotte for å i det hele tatt ha sjans, skriver på minnet; KJØP LOTTOKUPONG!!) slik at jeg kunne reist på masse salsafestivaler rundt om i verden, danset og reist, malt og sydd/designet, og like herlig ha tid til å sove så mye som man egentlig trenger... DET hadde vært deilig det. :rødme: inntil det skjer, så får man vel uka gå til dansing og jobbing, og helga gå til dansing, hvile, husarbeid, kanskje litt maling? og litt pønske ut hvordan selv sy den kjempekule kjolen jeg så i går men som bare var one size (for en ufattelig dum størrelse forresten.... det passer da aldri!!!). Også planlegge salsafestival i Tyrkia da, med litt ekstra ferie til, så det blir sol, strand, bad, nye mennesker, dans.... men det er jo ikke før i mai, aaaaaaltfor lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #1277 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg ser deg i kveld. Leste alt og svelger tungt. Takk for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #1278 Del Skrevet 12. februar 2010 *sjangler lettere i halvsøvne rundt og jomer* "Early in the morning.." *og tenker plutselig på hovmesteren og grevinnen* God morgen dagboken og alle som er i den, og kjempegod morgen til vidis. I går ble det dansing til sent på natt igjen, deilig, og fryyyyktelig vanskelig å stå opp i morres. Og jeg innser at jeg skulle ønske jeg kunne vinne noen millioner i lotto i morgen (noe som minner meg om at jeg faktisk må lotte for å i det hele tatt ha sjans, skriver på minnet; KJØP LOTTOKUPONG!!) slik at jeg kunne reist på masse salsafestivaler rundt om i verden, danset og reist, malt og sydd/designet, og like herlig ha tid til å sove så mye som man egentlig trenger... DET hadde vært deilig det. :rødme: inntil det skjer, så får man vel uka gå til dansing og jobbing, og helga gå til dansing, hvile, husarbeid, kanskje litt maling? og litt pønske ut hvordan selv sy den kjempekule kjolen jeg så i går men som bare var one size (for en ufattelig dum størrelse forresten.... det passer da aldri!!!). Også planlegge salsafestival i Tyrkia da, med litt ekstra ferie til, så det blir sol, strand, bad, nye mennesker, dans.... men det er jo ikke før i mai, aaaaaaltfor lenge til! God morgen, aline (og Supra, glemte det i innlegget over ) Jeg skal også kjøpe lotto, men vinner vel neppe denne gangen heller. Tyrkia hørs bra ut Jeg drømmer om sol og varme, denne vinteren assa.. Stor klem og lykke til å sy kjole, blir vel bra tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #1279 Del Skrevet 12. februar 2010 Denne var...umm.. spesiell Fra twitter, selvsagt - the home of strange material Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. februar 2010 #1280 Del Skrevet 12. februar 2010 Denne var...umm.. spesiell Fra twitter, selvsagt - the home of strange material Du finner jaggu mye rart! Var det rett og slett en parfyme for underlivet???? Hva i alle dager skal man med det i tilfelle...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå