Sissan Skrevet 10. februar 2010 #1241 Del Skrevet 10. februar 2010 Boy George - Culture Club. Ikke vidis sin store favoritt, har jeg en mistanke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. februar 2010 #1242 Del Skrevet 10. februar 2010 Boy George - Culture Club. Ikke vidis sin store favoritt, har jeg en mistanke om. yes!!! wohoo. Kan ikke skjønne at det ikke er noen stor favoritt, var det første som dukket opp i hodet mitt når jeg tenkte kallerop på vidis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1243 Del Skrevet 10. februar 2010 Stakkars vidis - nå har vi snart ødelagt hele dagboken, og han har løpt å gjemt seg. Komme da Vidvandre *lokkesang med mye rart i* Høna mi er godt passet på, både i Amsterdam og ellers!! Jeg tenker jo bare dans, så det går så fint så! .... og ja, det som var litt imponerende, var at jeg fant tre fine i den første butikken jeg gikk inn i der nede.. etter å ha løpt rundt overalt her hjemme. Den er helt vanlig svart denne da, men størrelsen og plassen i den er akkurat slik jeg ville. Får heller vurdere å stæsje den opp litt om jeg blir lei av vanlig svart veske. *setter i å synge komme komme komme komme komme vidvaaaaandre, we come and go, we come and gooooooo* (noen som kjente igjen sangen?) Ai ai! Fin sang, minner meg om noe Jeg står over Boy George, hørte nok av ham på begynnelsen av 80-tallet, høyst ufrivillig Ha en finfin dag, folkens. Flott at noen herper dagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1244 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg lurer på å få meg en ansiktstatovering for å skille meg litt ut, hva tror dere om denne? Positivt eller negativt ved evt. jobbsøking? Hallo, noen HR-ansvarlige her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1245 Del Skrevet 10. februar 2010 Kan bli for drøy ved jobber som f.eks. krever kundebehandling, muligens :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 10. februar 2010 #1246 Del Skrevet 10. februar 2010 Og virker slitsomt å måtte knipe igjen det ene øyet hele tiden, kan bli litt mye å tenke på for en mann det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. februar 2010 #1247 Del Skrevet 10. februar 2010 Mind your step, Mia og aline Hyggelig å se dere her Jeg vil og til Nederland :gjeiper: Helst i tide for ...æh.. tulipanblomstringen Jeg syntes også flyplassen var veldig stor.. kjøpte et par mini-tresko der da.. De står til pynt på "souvenirhylla" mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1248 Del Skrevet 10. februar 2010 Og virker slitsomt å måtte knipe igjen det ene øyet hele tiden, kan bli litt mye å tenke på for en mann det Hehe Ja, det kan du kanskje ha rett i. Men tror du hadde løpt som f om du hadde møtt meg, så da hadde det neppe hatt noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1249 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg syntes også flyplassen var veldig stor.. kjøpte et par mini-tresko der da.. De står til pynt på "souvenirhylla" mi Ja, tresko må man vel ha som suvenir fra Nederland. Har aldri vært der, men skal vel få tatt meg en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 10. februar 2010 #1250 Del Skrevet 10. februar 2010 Og virker slitsomt å måtte knipe igjen det ene øyet hele tiden, kan bli litt mye å tenke på for en mann det Jeg tenkte mer på hva som skjer når han spiser jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. februar 2010 #1251 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg tenkte mer på hva som skjer når han spiser jeg..... :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: fysj, du har mange rare tanker om dagen kjære Sissan!!! i love it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1252 Del Skrevet 10. februar 2010 OK, den hadde jeg ikke tenkt på Sissan Eller blåse tyggisboble? Røyke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 10. februar 2010 #1253 Del Skrevet 10. februar 2010 Rare tanker? Var ikke det helt opplagt? *forvirra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1254 Del Skrevet 10. februar 2010 Rare tanker? Var ikke det helt opplagt? *forvirra* Går bra? Søs var frisk *letta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1255 Del Skrevet 10. februar 2010 3 x ikonoklasme Kristen http://bit.ly/abILyD Jødisk http://bit.ly/aWNk7O Muslimsk http://bit.ly/bXwllS ... liberal...? http://bit.ly/aPfUPa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. februar 2010 #1256 Del Skrevet 10. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. februar 2010 #1257 Del Skrevet 10. februar 2010 Rare tanker? Var ikke det helt opplagt? *forvirra* joda vennen, helt opplagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1258 Del Skrevet 10. februar 2010 joda vennen, helt opplagt... Klemmer litt på de som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 11. februar 2010 #1259 Del Skrevet 11. februar 2010 Tar med meg klemmen min og går Måtte du sove godt og drømme tusen gode drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #1260 Del Skrevet 11. februar 2010 Tar med meg klemmen min og går Måtte du sove godt og drømme tusen gode drømmer Natta, Sissan. I like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå