Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Boy George - Culture Club. Ikke vidis sin store favoritt, har jeg en mistanke om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Boy George - Culture Club. Ikke vidis sin store favoritt, har jeg en mistanke om.

yes!!! wohoo. Kan ikke skjønne at det ikke er noen stor favoritt, var det første som dukket opp i hodet mitt når jeg tenkte kallerop på vidis... :nigo:

Skrevet
Stakkars vidis - nå har vi snart ødelagt hele dagboken, og han har løpt å gjemt seg.

Komme da Vidvandre *lokkesang med mye rart i* :ler:

Høna mi er godt passet på, både i Amsterdam og ellers!! Jeg tenker jo bare dans, så det går så fint så! :nigo:

.... og ja, det som var litt imponerende, var at jeg fant tre fine i den første butikken jeg gikk inn i der nede.. etter å ha løpt rundt overalt her hjemme. Den er helt vanlig svart denne da, men størrelsen og plassen i den er akkurat slik jeg ville. Får heller vurdere å stæsje den opp litt om jeg blir lei av vanlig svart veske. :)

*setter i å synge komme komme komme komme komme vidvaaaaandre, we come and go, we come and gooooooo* (noen som kjente igjen sangen?)

Ai ai! :ler:

Fin sang, minner meg om noe :klemmer:

Jeg står over Boy George, hørte nok av ham på begynnelsen av 80-tallet, høyst ufrivillig :tunge1:

Ha en finfin dag, folkens. Flott at noen herper dagboken min :ler:

Skrevet

Jeg lurer på å få meg en ansiktstatovering for å skille meg litt ut, hva tror dere om denne?

post-32649-1265817255_thumb.jpg

Positivt eller negativt ved evt. jobbsøking? Hallo, noen HR-ansvarlige her? :ler:

Skrevet

Kan bli for drøy ved jobber som f.eks. krever kundebehandling, muligens :klø:

Skrevet

Og virker slitsomt å måtte knipe igjen det ene øyet hele tiden, kan bli litt mye å tenke på for en mann det :fnise:

Skrevet
Mind your step, Mia og aline :ler: Hyggelig å se dere her :klemmer: Jeg vil og til Nederland :gjeiper: Helst i tide for ...æh.. tulipanblomstringen :sjarmor:

;)

Jeg syntes også flyplassen var veldig stor.. kjøpte et par mini-tresko der da.. :ler: De står til pynt på "souvenirhylla" mi ;)

Skrevet
Og virker slitsomt å måtte knipe igjen det ene øyet hele tiden, kan bli litt mye å tenke på for en mann det :fnise:

Hehe :ler:

Ja, det kan du kanskje ha rett i. Men tror du hadde løpt som f om du hadde møtt meg, så da hadde det neppe hatt noe å si :tongue:

Skrevet
;)

Jeg syntes også flyplassen var veldig stor.. kjøpte et par mini-tresko der da.. :ler: De står til pynt på "souvenirhylla" mi ;)

Ja, tresko må man vel ha som suvenir fra Nederland. Har aldri vært der, men skal vel få tatt meg en tur.

Skrevet

Jeg tenkte mer på hva som skjer når han spiser jeg..... :snurt:

Skrevet
Jeg tenkte mer på hva som skjer når han spiser jeg..... :snurt:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

fysj, du har mange rare tanker om dagen kjære Sissan!!!

i love it. :klemmer:

Skrevet

:ler: OK, den hadde jeg ikke tenkt på Sissan :ler:

Eller blåse tyggisboble? Røyke? :Hehe:

Skrevet

Rare tanker? Var ikke det helt opplagt? *forvirra*

Skrevet

:klemmer: Går bra? Søs var frisk *letta* :)

Skrevet

joda vennen, helt opplagt... :fnise:

Skrevet
:tommelopp:

joda vennen, helt opplagt... :fnise:

Klemmer litt på de som er innom :ler::klemmer:

Skrevet

Tar med meg klemmen min og går :natti:

Måtte du sove godt og drømme tusen gode drømmer :klemmer:

Skrevet
Tar med meg klemmen min og går :natti:

Måtte du sove godt og drømme tusen gode drømmer :klemmer:

Natta, Sissan. I like måte :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...