vidvandre Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1201 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) 1NM6pIx11RI Jeg tester disse som ... æh... ryddemusikk Endret 7. februar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1202 Del Skrevet 7. februar 2010 Vidvankes TV-hverdag: Nå har jeg BBC News på uten lyd, Spotify med Raimakers på musikkpc'n og surfer på nett Skal sette på en vaskemaskin i bakgrunnen, da får Rainmakers enda mer sprett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. februar 2010 #1203 Del Skrevet 7. februar 2010 *returning the gesture* Bra det er flere enn meg som har sånne søndager Her går det i Celebert selskap-maraton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 7. februar 2010 #1204 Del Skrevet 7. februar 2010 *irriterer meg over at folk går inn i lange tråder, for å skrive akkurat det samme som mange har sagt før dem i tråden, og så legger til "jeg har ikke lest hele tråden assa".... Så DRIT I Å SVARE DA!* (har ikke egen DB, så jeg irriterer meg her hos deg) God kveld forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. februar 2010 #1205 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Bon soir, mon ami! Hei folkens, så var det søndagskveld. Ny arbeidsuke venter. Ble en god søndag. Startet med litt faglitteratur som skulle vært lest for lenge side. Noe snømåking og god middag hos venninne, noe som var overraskende.(ikke at middagen var god altså) Bra livet har gode overraskelser også. Og "Sissan", skjønner hva du mener. Irritert meg over det samme. God nattaklem til verten, dersom du har plass til flere. Endret 7. februar 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 7. februar 2010 #1206 Del Skrevet 7. februar 2010 Alarm alarm 911 - Vidis er blitt spist av flatskjermen. Alle enheter rykker ut umiddelbart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1207 Del Skrevet 8. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1208 Del Skrevet 8. februar 2010 *returning the gesture* Bra det er flere enn meg som har sånne søndager Her går det i Celebert selskap-maraton Hehe Velkommen hit. *irriterer meg over at folk går inn i lange tråder, for å skrive akkurat det samme som mange har sagt før dem i tråden, og så legger til "jeg har ikke lest hele tråden assa".... Så DRIT I Å SVARE DA!* (har ikke egen DB, så jeg irriterer meg her hos deg) God kveld forresten Hei Sissan! Gooood morgen til deg! Bon soir, mon ami! Hei folkens, så var det søndagskveld. Ny arbeidsuke venter. Ble en god søndag. Startet med litt faglitteratur som skulle vært lest for lenge side. Noe snømåking og god middag hos venninne, noe som var overraskende.(ikke at middagen var god altså) Bra livet har gode overraskelser også. Og "Sissan", skjønner hva du mener. Irritert meg over det samme. God nattaklem til verten, dersom du har plass til flere. Hei Faithy Morgenklem tilbake Alltid plass, vettu! Alarm alarm 911 - Vidis er blitt spist av flatskjermen. Alle enheter rykker ut umiddelbart! Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #1209 Del Skrevet 8. februar 2010 Står til i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 8. februar 2010 #1210 Del Skrevet 8. februar 2010 klemmer på vidis og løper videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1211 Del Skrevet 8. februar 2010 Står til i dag? Joa, ikke verst klemmer på vidis og løper videre Klumser litt på Sissan Ha en fin dag, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #1212 Del Skrevet 8. februar 2010 Joa, ikke verst Klumser litt på Sissan Ha en fin dag, folkens I like måte Vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 8. februar 2010 #1213 Del Skrevet 8. februar 2010 Da får jeg ønske god natt. Jammen ble det ikke alt for sent i kveld også. Ofte at jeg våkner opp til kvelden etter en tung dag. Natti natt til dere alle. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. februar 2010 #1214 Del Skrevet 9. februar 2010 hallo (uttales med hul l')? er det noen her? *aline pusler rundt i halvsøvne (vel, egentlig i helsøvne, men siden jeg nå er på jobb føler jeg, prøver jeg å ihvertfall være halvveis våken) og prøver å finne Våken* er det noen som har sett søvnen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar 2010 #1215 Del Skrevet 9. februar 2010 hallo (uttales med hul l')? er det noen her? *aline pusler rundt i halvsøvne (vel, egentlig i helsøvne, men siden jeg nå er på jobb føler jeg, prøver jeg å ihvertfall være halvveis våken) og prøver å finne Våken* er det noen som har sett søvnen min? Jeg er her! Først nå... kl 09.30 lå jeg faktisk og dro meg ennå, fordi jeg har sykt barn i dag. Kanskje det var jeg som stjal resten av søvnen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. februar 2010 #1216 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er her! Først nå... kl 09.30 lå jeg faktisk og dro meg ennå, fordi jeg har sykt barn i dag. Kanskje det var jeg som stjal resten av søvnen din? juhuu... det er flere her. og jaaaa, jeg tror du stjal søvnen min da ja! Ogås jeg som trengte den da duh.. men fytti jeg er trøtt, etter en langhelg i Amsterdam, der de overhode ikke har vett på å avslutte festene før kl 5 om morgenen, også starte med kurs kl 11.... liksom jeg skulle klare å dra FØR det er ferdig da? pffhh. 4 timer søvn per natt er egentlig litt for lite kjenner jeg, men guuud så moro helg, sitter i halv (eller fremdeles nesten hel)søvne og lurer på når jeg får til neste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar 2010 #1217 Del Skrevet 9. februar 2010 juhuu... det er flere her. og jaaaa, jeg tror du stjal søvnen min da ja! Ogås jeg som trengte den da duh.. men fytti jeg er trøtt, etter en langhelg i Amsterdam, der de overhode ikke har vett på å avslutte festene før kl 5 om morgenen, også starte med kurs kl 11.... liksom jeg skulle klare å dra FØR det er ferdig da? pffhh. 4 timer søvn per natt er egentlig litt for lite kjenner jeg, men guuud så moro helg, sitter i halv (eller fremdeles nesten hel)søvne og lurer på når jeg får til neste... Oi har du vært i Amsterdam? Så kuult! Var det bra eller? Unødvendig å spørre ser jeg vel egentlig men.. Kan du anbefale byen som reisemål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2010 #1218 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei, Vandrer'n Har du snøstorm idag du også---? *hutre* Håper du har en riktig fabelaktig, fantastisk, superb, ekstraordinær, vanvittig bra og fascinerende dag!! Der kom'n igjen, gett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. februar 2010 #1219 Del Skrevet 9. februar 2010 Oi har du vært i Amsterdam? Så kuult! Var det bra eller? Unødvendig å spørre ser jeg vel egentlig men.. Kan du anbefale byen som reisemål? jepp, og ja, var veeeldig bra. men, jeg var ikke så mye i selve byen jeg da, var på salsafestival hele helga og har stort sett bare danset i time etter time, med instruktører fra både nederland og alle andre steder i verden, var å spaserte i Amsterdam (og shoppet, godt) på mandagen dog, og liker igrunnen byen godt. Det er mange steder jeg ikke har vært der enda, samt at jeg tror det er endel interessante plasser liggende rundt også. Jeg ble bedt ut til en av byene litt utenfor, men hadde dessverre ikke anledning til å bli med, men det lokker helt klart til å prøve seg på. Og jeg anbefaler gjerne amsterdam, men dersom man faktisk skal være litt mer ute en hva jeg var, så ville jeg kanskje ventet til lenger utpå våren, tulipaner er stort der, så våren og tulipantid må jo være helt perfekt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1220 Del Skrevet 9. februar 2010 Her var det liv og og og til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå