vidvandre Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1181 Del Skrevet 6. februar 2010 *kremt* Hallo, MTV?? Music Television? Dropp dette serietullet 'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. februar 2010 #1182 Del Skrevet 6. februar 2010 MTV er ikke hva det en gang var... Ha en fin lørdagskveld med TV'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 6. februar 2010 #1183 Del Skrevet 6. februar 2010 Takk for klemmen,vidvanke. Trengte den. Fin melodi for resten som vant i kveld. Flott gutt med god stemme. Skal jo presentere oss når finalen i GP går herfra. NRK er flink med store sendinger, forresten. Ha en fortsatt fin kveld og søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. februar 2010 #1184 Del Skrevet 6. februar 2010 Hva skjer her a ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1185 Del Skrevet 6. februar 2010 MTV er ikke hva det en gang var... Ha en fin lørdagskveld med TV'n. Nei, hvor er musikkvideoene? Var jo det som var MTV før... Nå er det teite serier, som på andre kanaler Takk for klemmen,vidvanke. Trengte den. Fin melodi for resten som vant i kveld. Flott gutt med god stemme. Skal jo presentere oss når finalen i GP går herfra. NRK er flink med store sendinger, forresten. Ha en fortsatt fin kveld og søndag. OK, da får du en klem til Jeg har ikke sett den finalen, var ute på byen. Blir nok bra Hva skjer her a ? Har vært på release party for Goo Men på GF. Rock on! XTC meets Manfred Mann meets Rainmakers meets myke menn med skjegg. http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=160...p;progId=378452 Vokalisten er en av de som arrangerer Øya, jeg har jobbet sammen med brødrene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1186 Del Skrevet 6. februar 2010 Skulle hatt et par pils i kjøleskapet nå Nå hører jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. februar 2010 #1187 Del Skrevet 7. februar 2010 MTV er jo bare heeeelt UT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1188 Del Skrevet 7. februar 2010 MTV er jo bare heeeelt UT. Det tror jeg på Hva syns du om Navid Modiri & Gudarna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. februar 2010 #1189 Del Skrevet 7. februar 2010 Er ikke så glad i reggae. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1190 Del Skrevet 7. februar 2010 Er ikke så glad i reggae. Svensk musikk er bra, da Mer enn reggae i den playlisten Går bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. februar 2010 #1191 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, veldig bra. Hører på Dr.Hook, av alle ting! Med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1192 Del Skrevet 7. februar 2010 Ha en fin lørdagskveld, Skravla og alle andre Kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1193 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, veldig bra. Hører på Dr.Hook, av alle ting! Med deg? Ja, det er bra Did Silverstein it? Ikke verst med meg, men så er jeg litt full og :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. februar 2010 #1194 Del Skrevet 7. februar 2010 Full er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1195 Del Skrevet 7. februar 2010 Full er bra. Egad! Men nå er jeg ikke full lengre :gjeiper: Greit det og. Gudd mårning, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1196 Del Skrevet 7. februar 2010 Her er en bra fotoblogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. februar 2010 #1197 Del Skrevet 7. februar 2010 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1198 Del Skrevet 7. februar 2010 God morgen! Hei Supra! God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. februar 2010 #1199 Del Skrevet 7. februar 2010 God dagen Noen planer for denne søndagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1200 Del Skrevet 7. februar 2010 God dagen Noen planer for denne søndagen? God morgen! Ja, rydde Hører på nå - back to the 80's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå