vidvandre Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1161 Del Skrevet 4. februar 2010 OK da Heeei! Jeg sender deg en bitteliten beskjed på PM nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. februar 2010 #1162 Del Skrevet 5. februar 2010 Du poster så mange sanger - og siden jeg er litt nostalgisk for tiden, så sender jeg en god helg hilsen til deg! tBU1okBsAuA Nå er det fredag - og som alltid er det godt å vite at et par fridager ligger foran meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1163 Del Skrevet 5. februar 2010 God morgen, og takk for den, Brunhilde Fant denne glimrende t-shirt-siden i dag: http://alletiders.spreadshirt.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. februar 2010 #1164 Del Skrevet 5. februar 2010 Den var genial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. februar 2010 #1165 Del Skrevet 5. februar 2010 ÅHHH.. sånn t-skjorte med "Barmfager" på vil jeg ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 5. februar 2010 #1166 Del Skrevet 5. februar 2010 ÅHHH.. sånn t-skjorte med "Barmfager" på vil jeg ha!!! Jeg og - jeg og! Utrolig kult og utrolig harry!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1167 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Den var genial. ÅHHH.. sånn t-skjorte med "Barmfager" på vil jeg ha!!! Jeg og - jeg og! Utrolig kult og utrolig harry!! Harry-kult Jeg tørker støv Og vasker klær. Og rydder. Men jeg tar ikke ned rosa stringtruser og bh-er fra snoren, slik som på smiley'en, det vil jeg ikke ha sittende på meg Endret 5. februar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1168 Del Skrevet 5. februar 2010 Siden jeg er mann er jeg aller mest opptatt av at det kommer nett dit jeg flytter ting etter å ha ryddet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2010 #1169 Del Skrevet 5. februar 2010 God helg til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. februar 2010 #1170 Del Skrevet 5. februar 2010 God fredag til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1171 Del Skrevet 5. februar 2010 God helg til alle sammen! God fredag til deg. God fredag, Mia og Supra Jeg har nå offisielt TV. Det er fem år siden sist :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2010 #1172 Del Skrevet 5. februar 2010 God fredag, Mia og Supra Jeg har nå offisielt TV. Det er fem år siden sist :gjeiper: Fikk du besøk av en lisensmann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1173 Del Skrevet 5. februar 2010 Fikk du besøk av en lisensmann? Ikke sånn umiddelbart, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 5. februar 2010 #1174 Del Skrevet 5. februar 2010 Kule t-shirts. Jeg har sansen for mange herfra og - er litt harry jeg :gjeiper: Og forresten. Godt du ikke har rosa stringtruser. Siden du ikke er samboer, mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1175 Del Skrevet 6. februar 2010 Kule t-shirts. Jeg har sansen for mange herfra og - er litt harry jeg :gjeiper: Og forresten. Godt du ikke har rosa stringtruser. Siden du ikke er samboer, mener jeg Jepp, ikke sant? De T-skjortene var kule, må få meg noen snarky t's snart God morgen, forresten. Og god morgen, dagboken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1176 Del Skrevet 6. februar 2010 Er det den store troll-dagen i dag, mon tro? Får stikke å få tak i TV-tuner i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1177 Del Skrevet 6. februar 2010 *venter på signal* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 6. februar 2010 #1178 Del Skrevet 6. februar 2010 Innom en snartur for å hilse god helg. Her er det stille og litt kjedelig. Har ingen planer for helga så det blir mye tv-titting og lesing. Men kan jo være godt det også. Er imidlertid ikke alltid man trives like godt i eget selskap. Og har nok ei slik helg nå (tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. februar 2010 #1179 Del Skrevet 6. februar 2010 Ha en fortreffelig lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1180 Del Skrevet 6. februar 2010 Innom en snartur for å hilse god helg. Her er det stille og litt kjedelig. Har ingen planer for helga så det blir mye tv-titting og lesing. Men kan jo være godt det også. Er imidlertid ikke alltid man trives like godt i eget selskap. Og har nok ei slik helg nå (tror jeg). Auda, ikke bra Dra på besøk til noen? Jeg har fått signal på TVn omsider, så dette er jo rene novelty for min del *store øyne* Ha en fortreffelig lørdag! Ha en fin lørdag du også, Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå