vidvandre Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1141 Del Skrevet 3. februar 2010 Tviler jeg på. Jeg skulle gjerne hatt tastatur med forhøyet f og j slik det var på den gamle skrivemaskinen min, slik at det ikke bøor søol m¨r keg slrover item at keg vet jvprfpr--- Men det er vel prisen å betale for å skrive touch. Er jeg skikkelig ute og kjøre med fingerplasseringen ksn fry gæty nøot døol. ph fs dlkæmmrt kp omhrm jbs krh åtæbrt ¨do- <jst fi ypølry fryyr. rt fry å¨yofr ¨lp,,r drh o drmh. gpt fs jst fi øsy gpt øoyr ¨hkætr. jrjr- Ja, det har noe med at hendene faller ned på rett startposisjon Går med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 3. februar 2010 #1142 Del Skrevet 3. februar 2010 Nei, egentlig ikke, i dag har vært en jævlig dag. ...som man spør får man svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1143 Del Skrevet 3. februar 2010 Nei, egentlig ikke, i dag har vært en jævlig dag. ...som man spør får man svar... Don't worry, det kan jeg skjønne En klem til da Har tenkt litt på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 3. februar 2010 #1144 Del Skrevet 3. februar 2010 Takker og bukker og rusler i seng. I morgen er det atter en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1145 Del Skrevet 3. februar 2010 Takker og bukker og rusler i seng. I morgen er det atter en dag. God natt, Sissan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1146 Del Skrevet 3. februar 2010 *spille nattamusikk for Sissan* hgnHEyeMECc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1147 Del Skrevet 3. februar 2010 UJkxFhFRFDA Mer sviskemusikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1148 Del Skrevet 4. februar 2010 Natta, dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. februar 2010 #1149 Del Skrevet 4. februar 2010 Tviler jeg på. Jeg skulle gjerne hatt tastatur med forhøyet f og j slik det var på den gamle skrivemaskinen min, slik at det ikke bøor søol m¨r keg slrover item at keg vet jvprfpr--- Men det er vel prisen å betale for å skrive touch. Er jeg skikkelig ute og kjøre med fingerplasseringen ksn fry gæty nøot døol. ph fs dlkæmmrt kp omhrm jbs krh åtæbrt ¨do- <jst fi ypølry fryyr. rt fry å¨yofr ¨lp,,r drh o drmh. gpt fs jst fi øsy gpt øoyr ¨hkætr. jrjr- har gjort det der noen ganger ja. Nei, egentlig ikke, i dag har vært en jævlig dag. ...som man spør får man svar... Tenker mye på deg og håper ting blir myyyye bedre snart. Natta, dagbok god morgen, og håper du er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1150 Del Skrevet 4. februar 2010 God morgen, aline og dagbok Takk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1151 Del Skrevet 4. februar 2010 Et tall fra to gjester. Hvilken verdi har det egentlig? Noen ganger så lurer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. februar 2010 #1152 Del Skrevet 4. februar 2010 Det har ingen verdi, uansett hvordan man vrir og vender på det. Verdi har det forresten ikke om det ikke er snakk om gjester heller, det er fullstendig uinteressant... Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1153 Del Skrevet 4. februar 2010 Jepp, jeg vet du har slitt litt med gjestene Ha en fin dag, Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1154 Del Skrevet 4. februar 2010 Økkonomi-rap d0nERTFo-Sk Funnet gjennom bloggen og twittern til han derre Høyre-fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1155 Del Skrevet 4. februar 2010 :ler: Q_BLggf-mqs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1156 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er så gjennomsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2010 #1157 Del Skrevet 4. februar 2010 Nei, egentlig ikke, i dag har vært en jævlig dag. ...som man spør får man svar... Håper du får det bedre snart Sissan, hva som enn er galt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 4. februar 2010 #1158 Del Skrevet 4. februar 2010 Takk Mia, det håper jeg også Nå kan jeg jo starte med å gå og legge meg f.eks. ....men det er så kjedelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1159 Del Skrevet 4. februar 2010 Takk Mia, det håper jeg også Nå kan jeg jo starte med å gå og legge meg f.eks. ....men det er så kjedelig!!! Sitt litt her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 4. februar 2010 #1160 Del Skrevet 4. februar 2010 OK da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå