vidvandre Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1121 Del Skrevet 2. februar 2010 og tusen takk. sov godt du og, når natten innhenter deg. Lucky you Hørs ut som en bra tur, aline. Du skal ikke skrive dagbok da? Kunne vi ha fulgt med vettu Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1122 Del Skrevet 2. februar 2010 Du vet at klokka har passert tolv når du rekker å få inn to innlegg på rullestripa øverst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 2. februar 2010 #1123 Del Skrevet 2. februar 2010 Jommen var du søt på de bildene!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1124 Del Skrevet 2. februar 2010 Jommen var du søt på de bildene!! :D Takk..æh..noen år siden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1125 Del Skrevet 3. februar 2010 *hale seg mot senga etter nok en dag på nett-smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2010 #1126 Del Skrevet 3. februar 2010 *hale seg mot senga etter nok en dag på nett-smiley* wow.. såvidt før kl 2 også!!! god morgen, ha en strålende dag. Og ang dagbok...vel, om ikke folk vet hvem jeg er til nå, så hadde de ihvertfall visst det om de kunne fulgt meg i en dagbok, tror jeg... skriver heller litt her hos deg jeg, om det er ok altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1127 Del Skrevet 3. februar 2010 wow.. såvidt før kl 2 også!!! god morgen, ha en strålende dag. Og ang dagbok...vel, om ikke folk vet hvem jeg er til nå, så hadde de ihvertfall visst det om de kunne fulgt meg i en dagbok, tror jeg... skriver heller litt her hos deg jeg, om det er ok altså. Jaaa, det er det selvfølgelig Hyggelig du, aline Måtte innom face og herpe litt, så var ikke i seng før ca. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1128 Del Skrevet 3. februar 2010 *hale seg mot senga etter nok en dag på nett-smiley* Leste litt fort så jeg trodde du skrev at du skulle HALTE deg mot senga.. Hva i all verden har du drevet med? tenkte jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1129 Del Skrevet 3. februar 2010 Leste litt fort så jeg trodde du skrev at du skulle HALTE deg mot senga.. Hva i all verden har du drevet med? tenkte jeg.. Er et hardt liv på nett, vettu Nei, men jeg er faktisk dårlig i dag, så jeg skal, om ikke halte meg mot senga, så i alle fall stupe i den snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1130 Del Skrevet 3. februar 2010 Nå, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2010 #1131 Del Skrevet 3. februar 2010 Jaaa, det er det selvfølgelig Hyggelig du, aline Måtte innom face og herpe litt, så var ikke i seng før ca. 3 wohooo. litt før tre.. du er gæærn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 #1132 Del Skrevet 3. februar 2010 I dette tilfellet vil jeg si: mellom 30 og 50, cånn cirka. Men følelsen av at tiden går fortere og fortere er der helt fra du passerer 20, den er bare ikke så merkbar da. Jeg tror det skyldes levd liv, altså livserfaring. Da får man mer oversikt og derfor synes årene kortere. Til sammenligning kan man ta tenåra, da tiden synes uendelig og et år er som ti år for en førtiåring. Ha en fin dag, trulta! Jeg er ung. Her er et bilde av meg som barn, måtte liksom legge det ut for å provosere litt Så søt du var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1133 Del Skrevet 3. februar 2010 Er et hardt liv på nett, vettu Nei, men jeg er faktisk dårlig i dag, så jeg skal, om ikke halte meg mot senga, så i alle fall stupe i den snart. Uffda! Hva feiler det deg da? God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 3. februar 2010 #1134 Del Skrevet 3. februar 2010 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2010 #1135 Del Skrevet 3. februar 2010 Er et hardt liv på nett, vettu Nei, men jeg er faktisk dårlig i dag, så jeg skal, om ikke halte meg mot senga, så i alle fall stupe i den snart. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1136 Del Skrevet 3. februar 2010 Nå begynner vi å savne deg her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 3. februar 2010 #1137 Del Skrevet 3. februar 2010 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1138 Del Skrevet 3. februar 2010 Takk for det, er bedre nå Snille dere. Yuk, men langt fra toppform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1139 Del Skrevet 3. februar 2010 Går det an å rett og slett få skutt den fyren som plasserte ` ved siden av det mye mer spennende og mer brukte ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 3. februar 2010 #1140 Del Skrevet 3. februar 2010 Tviler jeg på. Jeg skulle gjerne hatt tastatur med forhøyet f og j slik det var på den gamle skrivemaskinen min, slik at det ikke bøor søol m¨r keg slrover item at keg vet jvprfpr--- Men det er vel prisen å betale for å skrive touch. Er jeg skikkelig ute og kjøre med fingerplasseringen ksn fry gæty nøot døol. ph fs dlkæmmrt kp omhrm jbs krh åtæbrt ¨do- <jst fi ypølry fryyr. rt fry å¨yofr ¨lp,,r drh o drmh. gpt fs jst fi øsy gpt øoyr ¨hkætr. jrjr- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå