Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

og tusen takk. :klemmer: sov godt du og, når natten innhenter deg. :natti:

Lucky you ;)

Hørs ut som en bra tur, aline. Du skal ikke skrive dagbok da? Kunne vi ha fulgt med vettu :briller:

Sov godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*hale seg mot senga etter nok en dag på nett-smiley* :natti:

wow.. såvidt før kl 2 også!!! :fnise:

:goodbye: god morgen, ha en strålende dag.

Og ang dagbok...vel, om ikke folk vet hvem jeg er til nå, så hadde de ihvertfall visst det om de kunne fulgt meg i en dagbok, tror jeg... :) skriver heller litt her hos deg jeg, om det er ok altså. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow.. såvidt før kl 2 også!!! :fnise:

:goodbye: god morgen, ha en strålende dag.

Og ang dagbok...vel, om ikke folk vet hvem jeg er til nå, så hadde de ihvertfall visst det om de kunne fulgt meg i en dagbok, tror jeg... :) skriver heller litt her hos deg jeg, om det er ok altså. :sjenert:

Jaaa, det er det selvfølgelig :ler:

Hyggelig du, aline ;)

Måtte innom face og herpe litt, så var ikke i seng før ca. 3 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hale seg mot senga etter nok en dag på nett-smiley* :natti:

:fnise: Leste litt fort så jeg trodde du skrev at du skulle HALTE deg mot senga.. Hva i all verden har du drevet med? tenkte jeg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Leste litt fort så jeg trodde du skrev at du skulle HALTE deg mot senga.. Hva i all verden har du drevet med? tenkte jeg.. :ler:

Er et hardt liv på nett, vettu :ler:

Nei, men jeg er faktisk dårlig i dag, så jeg skal, om ikke halte meg mot senga, så i alle fall stupe i den snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det er det selvfølgelig :ler:

Hyggelig du, aline ;)

Måtte innom face og herpe litt, så var ikke i seng før ca. 3 :sjenert:

wohooo. :danse:

litt før tre.. du er gæærn!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet vil jeg si: mellom 30 og 50, cånn cirka.

Men følelsen av at tiden går fortere og fortere er der helt fra du passerer 20, den er bare ikke så merkbar da.

Jeg tror det skyldes levd liv, altså livserfaring. Da får man mer oversikt og derfor synes årene kortere. Til sammenligning kan man ta tenåra, da tiden synes uendelig og et år er som ti år for en førtiåring.

Ha en fin dag, trulta! ;)

:bolledeig: Jeg er ung.

Her er et bilde av meg som barn, måtte liksom legge det ut for å provosere litt :nigo:

Så søt du var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg er faktisk dårlig i dag, så jeg skal, om ikke halte meg mot senga, så i alle fall stupe i den snart.

Uffda! Hva feiler det deg da? God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å rett og slett få skutt den fyren som plasserte ` ved siden av det mye mer spennende og mer brukte ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler jeg på. Jeg skulle gjerne hatt tastatur med forhøyet f og j slik det var på den gamle skrivemaskinen min, slik at det ikke bøor søol m¨r keg slrover item at keg vet jvprfpr---

Men det er vel prisen å betale for å skrive touch. Er jeg skikkelig ute og kjøre med fingerplasseringen ksn fry gæty nøot døol. ph fs dlkæmmrt kp omhrm jbs krh åtæbrt ¨do- <jst fi ypølry fryyr. rt fry å¨yofr ¨lp,,r drh o drmh. gpt fs jst fi øsy gpt øoyr ¨hkætr. jrjr-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...