Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: noen av oss har lagt oss i tretida ja.... spesiellt om vi skal opp kl seks lissom.... :fnise:

ærre hælj snart nå eller vidis? JEG VIL HA HÆÆÆÆLJ!!!

God morgen, aline. Eller du har vel lunsj snart :ler:

Hælja kommer før du aner det, det er allerede lille-lille-lille-lille-lørdag :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybakt brød i gave var absolutt en fin ting, så nå er matpakkene smurt, kaffen drukket og jeg er omtrent klar til å gå på jobb.

Ha en fortreffelig dag, vidvandre! :)

Sprekt å være så tidlig oppe og klar for jobb samtidig :goodbye:;)

Ha en finfin dag!

Snakk for deg sjøl.

Gammel? Jeg? Pøh...

:jolie:

Skal vi se...

Jeg har ikke piercing, tatt keisesnitt under narkose, ikke tatt fettsuging (skjønt det hadde kanskje ikke vært dumt), har alle ribbein og en normal magesekk. Ikke tatt brystoperasjon eller silikon av noen slag.

Har fjernet hår med pinsett og voks, og har hull i rene.

Fjerne neglrøtter trodde jeg ingen gjorde.

Uansett.... "en tur i toern"... takk, men nei takk.

:fnise:

Jeg stusset også på det med neglerøtter, men hvem vet nutildags :vetikke::ler:

Er forøvrig på det rene med at dette ikke passer på alle kvinner, men det var en bra mannegruppe-kommentar.

Ha ein fin ein! ;)

Hvor gammel er en gamling egentlig??

Totalt enig her.

I dette tilfellet vil jeg si: mellom 30 og 50, cånn cirka.

Men følelsen av at tiden går fortere og fortere er der helt fra du passerer 20, den er bare ikke så merkbar da.

Jeg tror det skyldes levd liv, altså livserfaring. Da får man mer oversikt og derfor synes årene kortere. Til sammenligning kan man ta tenåra, da tiden synes uendelig og et år er som ti år for en førtiåring.

Ha en fin dag, trulta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, aline. Eller du har vel lunsj snart :ler:

Hælja kommer før du aner det, det er allerede lille-lille-lille-lille-lørdag :Hehe:

Jepp, nå er det lunsjtid for aliner! :)

og jaaa... og bare lille lille lille-fredag.

Men egentlig er det faktisk lille-lille-lørdag, for det er onsdag som er lille-lørdag, og siden lille-lørdag da er i morgen, så er det lille-lille-lørdag!!! eller bittelille-lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå er det lunsjtid for aliner! :)

og jaaa... og bare lille lille lille-fredag.

Men egentlig er det faktisk lille-lille-lørdag, for det er onsdag som er lille-lørdag, og siden lille-lørdag da er i morgen, så er det lille-lille-lørdag!!! eller bittelille-lørdag...

Nå regner jeg med at lunsjen er over for din del, men takk for den meldingen ;) Og ha en god middag, eller kveldsmat blir det vel nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå regner jeg med at lunsjen er over for din del, men takk for den meldingen ;) Og ha en god middag, eller kveldsmat blir det vel nå :ler:

:romeo: god middag til deg og, og kveldsmat, go nattmat sånn du holder på å skrive til langt på natt... :popcorn:

Her er et bilde av meg som barn, måtte liksom legge det ut for å provosere litt :nigo:

:babygutt: så søt du var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men følelsen av at tiden går fortere og fortere er der helt fra du passerer 20, den er bare ikke så merkbar da.

Jeg tror det skyldes levd liv, altså livserfaring. Da får man mer oversikt og derfor synes årene kortere. Til sammenligning kan man ta tenåra, da tiden synes uendelig og et år er som ti år for en førtiåring.

Ha en fin dag, trulta! ;)

Min tese er litt som din siste tanke - bare mer konkret.

For min 2-åring er ett år 50% av livet. Det hun opplever fra jul til jul, er en halv livslengde. For meg - er det knapt 2,6% av livet.

2,6% går fortere enn 50%, ergo er mitt år kortere enn hennes.

2,6% av lillemors liv tilsvarer omtrent 18 dager. Jeg innbiller meg derfor at 18 dager for henne føles like lenge som ett år for meg, men det er nok å strekke det litt for langt.

Logisk? Jeg finner ikke bristen i argumentet i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det nå så viktig da? det er hva man gjør med året og tiden som teller, ikke tulle seg inn i at tiden går fortere jo eldre man blir!!! det blir negativ vinkling, og det kommer det ikke noe godt ut av.

Jeg lærte meg å tenke i "barneår" jeg.... :fnise: takket være at jeg fikk mitt første tantebarn.

Når noen snakker om at det "bare er 5 år til", så tenker jeg som så: "5 år, om fem år er snuppa x år...DET er lenge til det!!" :nigo:

hvor fort året går, vet jeg aldri, det kommer an på. Det viktige er følelsen etterpå, hva sitter jeg igjen med etter året? Har det vært godt? Tøft? Hva har jeg lært? Hva ønsker jeg å fokusere videre på`?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som er så rart er at tiden FORAN alltid føles lenger enn tiden BAK. Det føles som en evighet til våren - det er 3 måneder til. For 3 måneder siden var det november, det føles som i går.

Jeg bryr meg ikke så mye om det egentlig. Det er mer å akseptere faktum, og så liker jeg litt sånne "problemstillinger", selv uten rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:romeo: god middag til deg og, og kveldsmat, go nattmat sånn du holder på å skrive til langt på natt... :popcorn:

:babygutt: så søt du var.

Takk skarru ha, litt mindre søt nå :ler:

God kveld, aline ;) Skal se om jeg får rota meg i seng før morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tese er litt som din siste tanke - bare mer konkret.

For min 2-åring er ett år 50% av livet. Det hun opplever fra jul til jul, er en halv livslengde. For meg - er det knapt 2,6% av livet.

2,6% går fortere enn 50%, ergo er mitt år kortere enn hennes.

2,6% av lillemors liv tilsvarer omtrent 18 dager. Jeg innbiller meg derfor at 18 dager for henne føles like lenge som ett år for meg, men det er nok å strekke det litt for langt.

Logisk? Jeg finner ikke bristen i argumentet i allefall.

Ja, det der var bra resonnert :Nikke:

Går det bra med deg? :klemmer:

Så herlige bilder! :)

Takk, Mia ;)

En annen ting som er så rart er at tiden FORAN alltid føles lenger enn tiden BAK. Det føles som en evighet til våren - det er 3 måneder til. For 3 måneder siden var det november, det føles som i går.

Jeg bryr meg ikke så mye om det egentlig. Det er mer å akseptere faktum, og så liker jeg litt sånne "problemstillinger", selv uten rødvin.

Jepp-jepp, er helt med på den. Best _med_ rødvin :ler:

Lys i luggen. Det var godt å se den fine skogen også. Høstbilde?

Tror det er sommeren, ca. 1969-70? ;)

:spise:

God aftens :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk skarru ha, litt mindre søt nå :ler:

God kveld, aline ;) Skal se om jeg får rota meg i seng før morran.

neeeida, sikkert like søt!! :lur:

jeg skal rote meg i seng snart nå jeg tror jeg.. trøtt i trynet og lader batterier!! Til helga blir det Store Utland for å danse mer, da må man være uthvilt, frisk og med masse energi!! I morgen kl fire er det bare to arbeidsdager igjen før helg!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeida, sikkert like søt!! :lur:

jeg skal rote meg i seng snart nå jeg tror jeg.. trøtt i trynet og lader batterier!! Til helga blir det Store Utland for å danse mer, da må man være uthvilt, frisk og med masse energi!! I morgen kl fire er det bare to arbeidsdager igjen før helg!! :jepp:

:ler: Neppe. Men takk for den :)

Hvor skal du? Du er så aktiv, ass :danser::hoppe:

En frisk vind i dagboken. Sov godt 'a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Neppe. Men takk for den :)

Hvor skal du? Du er så aktiv, ass :danser::hoppe:

En frisk vind i dagboken. Sov godt 'a.

:fnise: skal bare til Amsterdam en tur, langhelg.

Liker aktiv, men idag har vært superlat, jobb, gå liten tur, hjem på sofa, bli på sofa, kaller det lader batterier... :jepp:

Men i morgen blir det dans, og torsdag, og fredag og lørdag og søndag. .. mmmmmh, deilig. Kjeder meg lett om jeg ikke danser, så da er det lett å være aktiv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...