Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Den nyhetsoppsummeringa var fantastisk - det er jo akkurat sånn det er! :ler:

Ja, ikke sant? Man kunne gjort det samme med alle nyhetsinnslag i Norge og, de bruker en mal tror jeg.

Skrev akkurat i boka di og, tror du slo meg med et sekund eller noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke sant? Man kunne gjort det samme med alle nyhetsinnslag i Norge og, de bruker en mal tror jeg.

Skrev akkurat i boka di og, tror du slo meg med et sekund eller noe :ler:

:ler:

Å ja - de bruker mal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Å ja - de bruker mal!

Det beste er når de filmer ringeklokka i blokka der en eller annen bor, zooomer inn liksom mens den alvorlige stemmen forteller i bakgrunnen. Så en liten svipp opp på fasaden og dett var dett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være som følger: Intervju - blokk (fakta lest inn lagt oppå relevante bilder) og intervju - 1:20 er NRK-malen i allefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være som følger: Intervju - blokk (fakta lest inn lagt oppå relevante bilder) og intervju - 1:20 er NRK-malen i allefall :fnise:

OK, du kjenner til rutinene? Aha! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, når man har kg, blogg.no, twitter, bit og face oppe på én gang skjer følgende etter en stund:

- cursor henger med ca. 5 sekunders mellomrom og henget varer ca. 2 sek. Alt du skriver i de to sekundene caches, slik at det printes i skriverskjema brrrrt når henget er over. Backspace tar deg tilbake for å rette det som (selvfølgelig) er feilskrevet, men hvem teller bokstaver? Ergo backspacer man for langt og må skrive på nytt, hvorpå det gjentar seg.

- holder man musen over en link får man skrivecursor i 3. sek, men så plutselig blir det en hånd og man kan klikke på linken. Om den åpner et nytt vindu tar det et par sekunder, så da har man gjerne klikket både to og tre ganger.

- all scrolling foregår i rykk og napp, og man treffer sjelden annet enn toppen og bunnen av siden

I tillegg kommer tidsforsinkelsen på kg fordi det er mye folk her, så det krever litt tålmodighet å være nettbruker i en web 2.0-verden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ler du av??

Skal fortelle senere når været blir penere :gjeiper:

Nå må jeg boote ellers henger alt her :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra mannegruppa Bjørg sin vegg:

"så får kvinner seg piercing, føder barn, tar keisersnitt,

får fettsugninger, fjerner ribbein, hefter sammen magesekken, får brystoperasjoner og får sprøytet inn silikon alle steder.

De fjerner hår med pinsett og varm voks, fjerner neglerøtter, plukkerøyenbryn og får huller i ørene.

Men når det er snakk om en snartur i to'ern.......

da gjør det plutselig vondt!!!"

Å jeg ler :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får fettsugninger, fjerner ribbein, hefter sammen magesekken, får brystoperasjoner og får sprøytet inn silikon alle steder.

De fjerner hår med pinsett og varm voks, fjerner neglerøtter, plukkerøyenbryn og får huller i ørene.

Været er pent nå!

En snartur i toer'n gjør da ikke vondt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften

Her er det kaldt. Var akkurat ute i søppelkassen min. Så kaldt at det gjorde vondt. Ikke min favoritt!!

Natta! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God aften

Her er det kaldt. Var akkurat ute i søppelkassen min. Så kaldt at det gjorde vondt. Ikke min favoritt!!

Natta! :fnise:

Ja, jeg var akkurat innom boken din ;)

Nei, ikke moro med vinter lenger. Pleier å få nok på denne tiden av året, sånn cirka.

Natti-natt, Faithy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Marsj i seng! :nei: Nå!

:ler: noen av oss har lagt oss i tretida ja.... spesiellt om vi skal opp kl seks lissom.... :fnise:

ærre hælj snart nå eller vidis? JEG VIL HA HÆÆÆÆLJ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybakt brød i gave var absolutt en fin ting, så nå er matpakkene smurt, kaffen drukket og jeg er omtrent klar til å gå på jobb.

Ha en fortreffelig dag, vidvandre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er en bra artikkel for oss gamlisa, vett!

Snakk for deg sjøl.

Gammel? Jeg? Pøh...

:jolie:

Skal vi se...

Jeg har ikke piercing, tatt keisesnitt under narkose, ikke tatt fettsuging (skjønt det hadde kanskje ikke vært dumt), har alle ribbein og en normal magesekk. Ikke tatt brystoperasjon eller silikon av noen slag.

Har fjernet hår med pinsett og voks, og har hull i rene.

Fjerne neglrøtter trodde jeg ingen gjorde.

Uansett.... "en tur i toern"... takk, men nei takk.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...