mia83 Skrevet 25. januar 2010 #961 Del Skrevet 25. januar 2010 Han der godeste Arthur er nok litt for gammel for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #962 Del Skrevet 25. januar 2010 Han der godeste Arthur er nok litt for gammel for meg! Gammal er du da, Mia *matematisk tilbakestående* Denne var fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #963 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvor gammal er Arthur forresten? Har jeg ikke sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 26. januar 2010 #964 Del Skrevet 26. januar 2010 Gammal er du da, Mia *matematisk tilbakestående* Denne var fin Den var veldig søt - og så kan jeg jo ønske deg en god dag. I dag skal jeg svøn...svøm...svønn...svømme, det var det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 26. januar 2010 #965 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg tester twitter, bit.ly, blogg.no og kg, samt dagbladet - alt i samme smæla En liten informasjonsteknisk rundtur, kan man si. Du 'a? Bra tross dysfunksjonelt program, håper jeg? Høres voldsomt ut. Jeg tester publisering, hjelper leverandøren å finne bugs i programmet (lurer på hvor mange brukere de har.......) uten å få lønn for det, og henger her inne. Men jeg er litt av nett for tiden, kjenner jeg, etter å ha hengt her mye en stund. Har bl.a. begynt å sove om natta i stedet for å sitte på KG. Og så baker jeg. 60 boller søndag, i dag er det rundstykker på programmet. Det går litt bedre nå, håper det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. januar 2010 #966 Del Skrevet 26. januar 2010 Har bl.a. begynt å sove om natta i stedet for å sitte på KG. Og så baker jeg. 60 boller søndag, i dag er det rundstykker på programmet. Det går litt bedre nå, håper det varer. sove på natta høres ut som en lur ting. godt å høre, og bollebaking da..... mmmmmmmm.. høres godt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. januar 2010 #967 Del Skrevet 26. januar 2010 Gammal er du da, Mia *matematisk tilbakestående* Denne var fin Jeg er 83 år, men vil likevel ikke ha gråhårete menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #968 Del Skrevet 26. januar 2010 Goddagen, folkens Lykke til med svønning, rundstykker og hva som enn måtte stå på programmet. Kjipt å være beta-tester, Sissan. Kjenner jo til det etter 12 år med vesleblaut Bra at det meste er bra, det er en bra ting Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. januar 2010 #969 Del Skrevet 26. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #970 Del Skrevet 26. januar 2010 Heisann, der var visst du innimellom Sorry, så ikke den - gamla Går det bra ja? Får herpe litt i dagboken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 26. januar 2010 #971 Del Skrevet 26. januar 2010 Jepp, det er nok lurt. Har du vært borti Google analytics? http://www.google.com/analytics/ Gir på en relativt enkel måte godt innblikk i treff, referrer, søkeord etc. Webben får mere liv, på en måte. ...meeeeeeen - det står at det bare er for bedrifter, og jeg har ikke noen bedrift. Kan jeg bruke det likevel, eller risikerer jeg å plutselig bli svartelistet fra hele google. Nå har siden min vært aktiv i over en uke, men kommer fremdeles ikke opp når jeg googler etter den, det er jeg ikke særlig fornøyd med for å si det slik. Jeg har så mange verktøy for slikt på jobb, men de kan jeg ikke bruke hjemme. Både for dyrt og for omfattende. Finnes det slikt for småfolk - vet du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #972 Del Skrevet 26. januar 2010 ...meeeeeeen - det står at det bare er for bedrifter, og jeg har ikke noen bedrift. Kan jeg bruke det likevel, eller risikerer jeg å plutselig bli svartelistet fra hele google. Nå har siden min vært aktiv i over en uke, men kommer fremdeles ikke opp når jeg googler etter den, det er jeg ikke særlig fornøyd med for å si det slik. Jeg har så mange verktøy for slikt på jobb, men de kan jeg ikke bruke hjemme. Både for dyrt og for omfattende. Finnes det slikt for småfolk - vet du? Hei Sissan Ja, det er for vanlig dødelige og, jeg har en konto registrert på gmailen min. Registrer en gmail-adresse, så får du tilgang til GA gjennom den. Om du ikke finner ut av gmail kan jeg sende deg en invite, det foreslår den for alle jeg sender mail til, masekoppmailen. Ellers 'a? Jeg er litt treg på PM-fronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #973 Del Skrevet 26. januar 2010 Egentlig kan vi kort og godt si at jeg er litt treg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 26. januar 2010 #974 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei Sissan Ja, det er for vanlig dødelige og, jeg har en konto registrert på gmailen min. Registrer en gmail-adresse, så får du tilgang til GA gjennom den. Om du ikke finner ut av gmail kan jeg sende deg en invite, det foreslår den for alle jeg sender mail til, masekoppmailen. Ellers 'a? Jeg er litt treg på PM-fronten Jeg prøver meg på gmail - jeg tror jeg skal klare det. Ble bare litt usikker, siden GA hovedsiden sier den er for bedrifter. Har optimalierst til meta tags og beskrivelser og sånn på egen hånd, men antar det er mer jeg kan gjøre. Og statistikken i programmet mitt viser bare antall besøkende servere på siten totalt - det er jo kjipt, jeg er vant til detaljerte trackere. Så langt har jeg bare hatt kjente på sidene tror jeg, og sånn fortsetter det frem til jeg får treff i Google. Jepp - du er treg på PM - jeg hadde i grunnen avskrevet dem nå jeg. Og det er helt ok det også. Nei, nå er det unge herrer i korte shortser, så får jeg webbe mer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #975 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg prøver meg på gmail - jeg tror jeg skal klare det. Ble bare litt usikker, siden GA hovedsiden sier den er for bedrifter. Har optimalierst til meta tags og beskrivelser og sånn på egen hånd, men antar det er mer jeg kan gjøre. Og statistikken i programmet mitt viser bare antall besøkende servere på siten totalt - det er jo kjipt, jeg er vant til detaljerte trackere. Så langt har jeg bare hatt kjente på sidene tror jeg, og sånn fortsetter det frem til jeg får treff i Google. Jepp - du er treg på PM - jeg hadde i grunnen avskrevet dem nå jeg. Og det er helt ok det også. Nei, nå er det unge herrer i korte shortser, så får jeg webbe mer i morgen Lykke til med de korte shortsene Skal skjerpe meg.. hrm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #976 Del Skrevet 26. januar 2010 Skremmende, om nazismen i USA etter at Obama ble valgt. 23 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. januar 2010 #977 Del Skrevet 26. januar 2010 Heisann, der var visst du innimellom Sorry, så ikke den - gamla Går det bra ja? Får herpe litt i dagboken din. Herp ivei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #978 Del Skrevet 27. januar 2010 Har herpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #979 Del Skrevet 27. januar 2010 God morgen, dagbok og eventuelle morgenfugler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 27. januar 2010 #980 Del Skrevet 27. januar 2010 ...ehhhehhhhh.... god ettermiddag? Har spist nybakte rundstykker, skal lage kaffe - noen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå