mia83 Skrevet 24. januar 2010 #941 Del Skrevet 24. januar 2010 Gid Moaning! I have the two British earmen in the sill at the poloce station, I will return them to you as soon as pissable. http://en.wikipedia.org/wiki/Officer_Crabtree God morgen ja! Han her digger jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #942 Del Skrevet 24. januar 2010 God morgen ja! Han her digger jeg også!! I have a massage from Michelle Han er ubetalelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #943 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja særlig etter at man begynte å skjønne mer og mer engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2010 #944 Del Skrevet 24. januar 2010 God kveld, vandrer'n. Nattakos til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #945 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja særlig etter at man begynte å skjønne mer og mer engelsk. Ja, det er en forutsetning. Å kunne fransk er derimot ikke viktig for å like denne serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #946 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) God kveld, vandrer'n. Nattakos til deg Hei Sequax! Sorry, så du var her i sta men misset postingen. Ha en fin natt Jeg skal prøve å komme meg i seng i sånn høvelig kristelig tid i dag. Mon tro om jeg greier det? Endret 24. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2010 #947 Del Skrevet 24. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #948 Del Skrevet 24. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #949 Del Skrevet 25. januar 2010 Takk for den, hehe. Han Bostrom er ikke så verst hunky vel? Som spiller Crabtree, mener jeg. http://www.arthurbostrom.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 25. januar 2010 #950 Del Skrevet 25. januar 2010 Han der er ikke hunk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #951 Del Skrevet 25. januar 2010 Polotimann i uniform, og tilogmed morsom, og allikevel ikke hunk? Du skuffer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. januar 2010 #952 Del Skrevet 25. januar 2010 god morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #953 Del Skrevet 25. januar 2010 god morgen. God morgen, aline! How's life? Ikke blåmandag, håper jeg? Ha ei finfin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. januar 2010 #954 Del Skrevet 25. januar 2010 God morgen, aline! How's life? Ikke blåmandag, håper jeg? Ha ei finfin uke Takker takker. Ingen blåmandag her nei, ihvertfall ikke foreløpig, så her krysses alt av fingre og tær for at det blir en fortsatt flott dag både hos meg og hos deg. fin fin uke til deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 25. januar 2010 #955 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har %¤"#%¤"#%"¤#"-mandag. Dustesiten min tryner når jeg prøver å legge over bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #956 Del Skrevet 25. januar 2010 Takker takker. Ingen blåmandag her nei, ihvertfall ikke foreløpig, så her krysses alt av fingre og tær for at det blir en fortsatt flott dag både hos meg og hos deg. fin fin uke til deg og. Er så kos å se deg her, vettu Jeg har %¤"#%¤"#%"¤#"-mandag. Dustesiten min tryner når jeg prøver å legge over bilder!! Og det samme til deg, Sissan! Trenger du noe hjelp så si i fra. Jeg vet ikke hvorfor den tryner sånn pr. default, men har lang erfaring med at ting tryner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #957 Del Skrevet 25. januar 2010 Grønland er liksom verdens navle? Så når ble vi det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. januar 2010 #958 Del Skrevet 25. januar 2010 God morgen, Vandrer'n Takk for koselig go'morgen melding i boka mi Var ikke meninga å gjøre deg flau med det spontane kysset i går.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 25. januar 2010 #959 Del Skrevet 25. januar 2010 Er så kos å se deg her, vettu Og det samme til deg, Sissan! Trenger du noe hjelp så si i fra. Jeg vet ikke hvorfor den tryner sånn pr. default, men har lang erfaring med at ting tryner Takk for det . Det var en bug i programmet til leverandøren, utrolig kjedelig siden den oppstod på lørdag, og jeg skulle jobbe med sidene i helgen. Men men, sånn er det bare! Hjelper med en da, alltid . Hvordan er dagene dine nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #960 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) God morgen, Vandrer'n Takk for koselig go'morgen melding i boka mi Var ikke meninga å gjøre deg flau med det spontane kysset i går.... Jeg ble bare litt flau :gjeiper: Spontankyss er bra Takk for det . Det var en bug i programmet til leverandøren, utrolig kjedelig siden den oppstod på lørdag, og jeg skulle jobbe med sidene i helgen. Men men, sånn er det bare! Hjelper med en da, alltid . Hvordan er dagene dine nå? Nja, så der. Ikke verst, sånn midt på treet Jeg tester twitter, bit.ly, blogg.no og kg, samt dagbladet - alt i samme smæla En liten informasjonsteknisk rundtur, kan man si. Du 'a? Bra tross dysfunksjonelt program, håper jeg? Endret 25. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå