vidvandre Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #921 Del Skrevet 23. januar 2010 god morgen. Jeg sov til klokka elleve!!! og kunne lett sovet lenger, men syntes vel at det kunne være greit å stå opp da... og siden sofaen er ca "vegg i vegg" (les, står rett ved sidenav..) senga, så var det store stå opp-ritualet å komme seg opp, flytte seg over i sofa og skru på tv!! (og pc såklart) Deilige lørdag, uten planer, uten krav, uten forventninger. Kan du ikke bare sove mer da Vidis? er jo helg jo. Morn aline! Ja, kanskje det? Men jeg har endel ting jeg skulle gjort i dag, så må vel hive meg rundt Digg å sove sent, det er tross alt helg. Ha en fin lørdag, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. januar 2010 #922 Del Skrevet 23. januar 2010 Det er noen som har det. Jeg var i godt vinlag til halv tre i natt (juhuuuu - første gang på et halvt år). Rise and shine kl 9 (jeg har en snill mann) og når er det full pakke med to rimelig rastløse unger, og planlegging av resten av helgen. Men det er koselig da. Mor kunne bare tenke seg en liten stund i fred på sofaen. Chablis er godt nemlig... Sånn er det når man ikke har barn. Men jeg skulle gjerne kunnet smakt på den Chablisen altså.. er litt misunnerlig der kjenner jeg, lurer på om det snart er på tide å prøve-øve litt igjen.. Jeg har egentlig ett par ting jeg definitivt BØR gjøre, får se om det blir idag eller i morgen, eller begge... freden i sofaen ER god dog.. Kos deg med småtrolla da. Morn aline! Ja, kanskje det? Men jeg har endel ting jeg skulle gjort i dag, så må vel hive meg rundt Digg å sove sent, det er tross alt helg. Ha en fin lørdag, da Ha en fin lørdag du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. januar 2010 #923 Del Skrevet 23. januar 2010 LAN-party? Jeg skal rydde i morgen og ellers jobbe med noen greier. Rusle en tur, kanskje. På søndag skal jeg på middag hos fam. Ja det blir LAN-party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #924 Del Skrevet 23. januar 2010 Her er det lan-party dagen lang, i alle fal lan Gudd lørra til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #925 Del Skrevet 23. januar 2010 PMS-debatt, better follow this ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #926 Del Skrevet 23. januar 2010 En oversikt over gratis programmeringsressurser. Og ei kul låt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. januar 2010 #927 Del Skrevet 23. januar 2010 Ahh.. LAN-party. Those were the days. Q1, eller QW.. linking.. Ah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #928 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) LED party! rmc-eg78gTs wEiyGgWt6no N9i2fqxSjTI Heia Supra! Seffers mye bedre å høre disse i HIFI: Led Zeppelin - Rain Song - Earls Court 24th May 1975 http://www.youtube.com/watch?v=rmc-eg78gTs&fmt=18 Led Zeppelin Black Dog 1973 http://www.youtube.com/watch?v=N9i2fqxSjTI&fmt=18 Led Zeppelin Since I've Been Loving You 1973 http://www.youtube.com/watch?v=wEiyGgWt6no&fmt=18 Endret 23. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. januar 2010 #929 Del Skrevet 23. januar 2010 PMS-debatt, better follow this ... Er det bare meg, eller er du over gjennomsnittet interessert i PMS?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #930 Del Skrevet 24. januar 2010 Er det bare meg, eller er du over gjennomsnittet interessert i PMS?? Bare tuller, Mia Morgen, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #931 Del Skrevet 24. januar 2010 God MÅÅÅÅÅÅÅRRRREN, dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #932 Del Skrevet 24. januar 2010 God god måren, god god god måren Ei sinte ringeklokka seie ifrå det e på tide å stå opp nå Å dar e dogg i graset å foglesang øve fjellet (sjå der ja) der kikke solo fram. Det ikkje måren vel, nei vær så snill ikkje nå igjen Eg e ein trøtte mann eg sovna jyst å eg drømde sytt! God måren, god god god måren Ja eg må finna du kå klokko e må kjenna itte om eg e friske! Prøva å åpna auene sånn at eg kan sjå lyset Ei sinte ringeklokka gje beskjed det her det e din siste sjanse Å dagens viktigaste måltid vente på meg Å dar e ledig på badet! visst e dar det Det e ikkje måren vel, nei vær så snill ikkje nå igjen Eg e ein trøtte mann eg sovna jyst å eg drømde sytt! ------------- Hahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #933 Del Skrevet 24. januar 2010 Gid Moaning! I have the two British earmen in the sill at the poloce station, I will return them to you as soon as pissable. http://en.wikipedia.org/wiki/Officer_Crabtree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #934 Del Skrevet 24. januar 2010 GrntWYGqLDs Sånn! Da er vi ferdig med å våkne Next! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #935 Del Skrevet 24. januar 2010 Puh, det var jammen meg litt av en dagbokrunde Om det er noen jeg har glemt, ikke ta det personlig, gikk litt i surr på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #936 Del Skrevet 24. januar 2010 OK, husk at det var her du hørte det først: Brad og Angelina skal skilles. Hilsen Vid Vandre, kjendisreporter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #937 Del Skrevet 24. januar 2010 Ang. statistikken på bit.ly - jeg poster en link, den er unik (altså ingen andre som har postet den før meg). Så twitrer jeg den og sjekker statistikken på bit.ly etter ca. to sekunder. 4 treff - og allerede delt fire ganger på facebook. Nei? Ikke veldig sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. januar 2010 #938 Del Skrevet 24. januar 2010 God morgen Vidis. Det var voldsomt så tidlig du var oppe på en søndag da, også SÅ våken da.... Håper du har en god en ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #939 Del Skrevet 24. januar 2010 God morgen Vidis. Det var voldsomt så tidlig du var oppe på en søndag da, også SÅ våken da.... Håper du har en god en ihvertfall. God morgen, aline Ja, var oppe tidlig i dag, greit nok for en gangs skyld Ha en fin dag du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #940 Del Skrevet 24. januar 2010 ggfTjfN8uVQ Nifty *impressed* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå