vidvandre Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #861 Del Skrevet 21. januar 2010 Dette er en av de beste låtene jeg vet Y1tTdaNxT74 Den er litt sånn usensasjonell til å være best, liksom? Men sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #862 Del Skrevet 21. januar 2010 90u1IV4dw8o Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiild is the wind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #863 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) ueUOTImKp0k Høykvalitetsversjoner Life On Mars? Wild is the wind http://www.youtube.com/watch?v=90u1IV4dw8o&fmt=18 Bewlay Brothers (bare lyd) http://www.youtube.com/watch?v=0OOA8a9RMmE&fmt=18 And so the story goes they wore the clothes They said the things to make it seem improbable The whale of a lie like they hope it was Song For Bob Dylan http://www.youtube.com/watch?v=loB30wQaJQ8&fmt=18 Andy Warhol http://www.youtube.com/watch?v=TpBRyaAZy78&fmt=18 Like to take a cement fix Be a standing cinema Dress my friends up just for show See them as they really are Endret 21. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #864 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) OK, tar med denne også så er de mest presserende delene av Hunky Dory med :dåne: Quicksand http://www.youtube.com/watch?v=YCN6IvtoWj8&fmt=18 I'm sinking in the quicksand of my thought And I ain't got the power anymore http://www.azlyrics.com/lyrics/davidbowie/quicksand.html Må ha med denne wv48guzmPT8 Endret 21. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 21. januar 2010 #865 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Er du mye på YouTube sier du? Endret 21. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 21. januar 2010 #866 Del Skrevet 21. januar 2010 Puhhhh - da har jeg både byttet epostadresse og laget website på en dag. Ikke dårlig, men utrolig tidkrevende. Websiten har langt igjen da, men det er en start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #867 Del Skrevet 21. januar 2010 Er du mye på YouTube sier du? Litt Puhhhh - da har jeg både byttet epostadresse og laget website på en dag. Ikke dårlig, men utrolig tidkrevende. Websiten har langt igjen da, men det er en start. Så flink! Si i fra om du trenger noe hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 21. januar 2010 #868 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har kjøpt meg BDU-program for nettsiden, så det går bra. Eneste jeg mangler er dynamisk banner (tror det er malen sin skyld), og så er det f*en hakke meg umulig å få lastet over transparent gif eller png. Jeg skjønner det ikke - filen ER transparent, jeg kan jo se den andre steder, men når jeg laster over der, får den sort bakgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #869 Del Skrevet 21. januar 2010 XTC - Towers of London XTC - All You Pretty Girls Xtc - Love On A Farm Boys Wages Er på youtube man finner alt de som ikke finnes på spotify vett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #870 Del Skrevet 21. januar 2010 Er du mye på YouTube sier du? Skjer 'a? :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 21. januar 2010 #871 Del Skrevet 21. januar 2010 Nei, jeg mente ikke dynamisk banner. Jeg mente banner som endrer seg i størrelse etter størrelsen på vinduet som åpner nettsiden. Alt annet flyter fint, men bildet insisterer på å være feil i størrelsen hele tiden. Siden jeg ikke kan styre bakgrunnsfargen heller, ser det dust ut. Men jeg gidder ikke mer, har prøvd 1 000 varianter. Det er vel prisen ved BDU program - at WYSINWYG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #872 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har kjøpt meg BDU-program for nettsiden, så det går bra. Eneste jeg mangler er dynamisk banner (tror det er malen sin skyld), og så er det f*en hakke meg umulig å få lastet over transparent gif eller png. Jeg skjønner det ikke - filen ER transparent, jeg kan jo se den andre steder, men når jeg laster over der, får den sort bakgrunn. Hmm.. kanskje det er et script som omgjør den når du laster opp? Jeg har hatt problemer med det samme, som utvikler. Om det er php så støtter ikke gdlib animerte giffer. Kan du legge inn et linket bilde? Da kan du legge det på en annen server og teste derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 21. januar 2010 #873 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Giffen er ikke animert, det er en helt enkel fil, men med transparent bakgrunn. Jeg kan ikke linke akkurat det bildet, da det tillegges funksjonalitet. edit: hater skrivefeil Endret 21. januar 2010 av Sissan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 21. januar 2010 #874 Del Skrevet 21. januar 2010 Png og gdlib giff? :klø: *lister seg ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #875 Del Skrevet 22. januar 2010 Giffen er ikke animert, det er en helt enkel fil, men med transparent bakgrunn. Jeg kan ikke linke akkurat det bildet, da det tillegges funksjonalitet. edit: hater skrivefeil Sorry, ramla ut her i går Hvilket program bruker du for å redigere grafikk lokalt? Kan hende det er noe der. Ellers er gif rene x-files når det gjelder transparency noen ganger da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #876 Del Skrevet 22. januar 2010 Png og gdlib giff? :klø: *lister seg ut igjen* OK, ikke det mest spennende sånn out of the box, jeg innrømmer det God morgen Guriane, Sissan og dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #877 Del Skrevet 22. januar 2010 Her er en film man bør få med seg. The Corporation In the mid-1800s the corporation emerged as a legal "person." Imbued with a "personality" of pure self-interest, the next 100 years saw the corporation's rise to dominance. The corporation created unprecedented wealth but at what cost? The remorseless rationale of "externalities" (as Milton Friedman explains, the unintended consequences of a transaction between two parties on a third) is responsible for countless cases of illness, death, poverty, pollution, exploitation and lies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 22. januar 2010 #878 Del Skrevet 22. januar 2010 denne dagboken har et hemmelig språk tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #879 Del Skrevet 22. januar 2010 denne dagboken har et hemmelig språk tror jeg. .remmets ted, ppeJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. januar 2010 #880 Del Skrevet 22. januar 2010 Minner om de gode gamle dager - inne på dataforumet. Det var før snikk snakk og dagbøker *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå