mia83 Skrevet 20. januar 2010 #801 Del Skrevet 20. januar 2010 Natta Det lurer jeg og på Ut med språket, Mia Er nok ikke det.. er et bilde fra serien Riget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. januar 2010 #802 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #803 Del Skrevet 20. januar 2010 Er nok ikke det.. er et bilde fra serien Riget. *skuffet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #804 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei! Hei på deg En fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. januar 2010 #805 Del Skrevet 20. januar 2010 Fantastisk fin dag rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #806 Del Skrevet 20. januar 2010 Fantastisk fin dag rett og slett. Det er bra Nå skal jeg stikke og koble opp et elektronisk duppeditt-system som jeg skrev kode til for et par år siden og som siden da har ligget nedpakket. Skal vel bli festlig, tenker jeg Om dere hører høylytt banning fra Oslo-området så er det bare jeg som ikke finner den ledningen som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #807 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg skyr ikke damer som pesten men vil selvfølgelig ikke ha jentelus *hallo?* Endret 20. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #808 Del Skrevet 20. januar 2010 Kom igjen 'a, vidvanke. Riv deg løs fra kg i en time, du kan greie det :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. januar 2010 #809 Del Skrevet 20. januar 2010 Nei.. Ikke gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 20. januar 2010 #810 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg skyr ikke damer som pesten men vil selvfølgelig ikke ha jentelus *hallo?* Fascinert over de som svarer med innlevelse jeg da *sparker Aline på leggen, dette er et TROLL lille venn, ikke bruke tiden din på det... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2010 #811 Del Skrevet 20. januar 2010 Synes det er helt utrolig at enkelte gidder og sitte og finne på slike tråder! Må ha utrolig lite å leve for sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #812 Del Skrevet 20. januar 2010 Nei.. Ikke gjør det! Joa, nå er duppedittene koblet og virker, bortsett fra et kamera som vi ikke fikk bilde på. Snodig å se et system som jeg laga for fire år siden kjøre igjen Men takk for omtanken Fascinert over de som svarer med innlevelse jeg da *sparker Aline på leggen, dette er et TROLL lille venn, ikke bruke tiden din på det... * Just. Synes det er helt utrolig at enkelte gidder og sitte og finne på slike tråder! Må ha utrolig lite å leve for sånn ellers... Ja, det er litt snodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #813 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Nå lager jeg potetbåter med bacon :gjeiper: Oppskrift: Ca. poteter nok til å fylle den formen du skal steke i. Tips: Sjekk bakpå posen om de er egnet for dette. 3 pakker bacon (trengte å bli kvitt noen, så du trenger ikke så mye vanligvis) 4 ss olivenolje 1 hvitløk 1/2 ts rosmarin 1/2 ts hot paprikapulver 1 ts oregano salt, pepper Ha olivenolje i formen. Press eller hakk hvitløk og ha den i oljen sammen med rosmarin, oregano og paprikapulver. Rør litt for å blande. Kutt potetene i fire eller to, alt etter størrelsen. Båter er stikkordet. Vend hver båt i marinaden og la dem ligge med innsiden opp. Avslutt krydringen med en skikkelig runde med salt/pepperkvern. Stek i ovn på 200 grader til potetbåtene er gjennomstekte og gylne. Skjær baconet i strimler og stek i panne. Du kan også drysse det over potetene og steke i ovnen, men ikke om du har så mye som meg, da går det ut over 'kvalitetstiden' for potetbåtene Serveres med hot tacosaus (eller din favorittketchup), sennep og kanskje en tomat eller to skåret i skiver. On edit: For vegetarversjon - hopp over bacon Må legge til her on edit at når jeg skriver 1 hvitløk så bruker jeg de små som ikke har fedd. Tilsvarer ca. 2-3 fedd på en veslevoksen normal hvitløk. Endret 20. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #814 Del Skrevet 20. januar 2010 Det var godt ... *burp*.. Tror trygt vi kan si det var nok bacon, kanskje jeg skulle eksportert resten til EU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. januar 2010 #815 Del Skrevet 20. januar 2010 Synes det er helt utrolig at enkelte gidder og sitte og finne på slike tråder! Må ha utrolig lite å leve for sånn ellers... Litt av en påstand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. januar 2010 #816 Del Skrevet 20. januar 2010 Det var godt ... *burp*.. Tror trygt vi kan si det var nok bacon, kanskje jeg skulle eksportert resten til EU? Flott at du stiller med vegetarversjon, hva med lavkarboversjon? :klø: Diskriminering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #817 Del Skrevet 20. januar 2010 Flott at du stiller med vegetarversjon, hva med lavkarboversjon? :klø: Diskriminering? Færre poteter, mindre olivenolje, null bacon Nei, det er vanskelig for poteter er i seg selv høykarbo, er det ikke? Må legge til her at jeg har null peiling på slikt Hei Pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #818 Del Skrevet 20. januar 2010 Denne var bra: http://xtian.nvg.org/ivar/ 'Det norske språk er en sentral hjørnestein i vår kultur' :dåne: Det er om språkblemmer altså, ikke om norsk kultur Eller, på en måte er det jo det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. januar 2010 #819 Del Skrevet 20. januar 2010 Her er min kunstretning - mye kjedeligere enn din, men dette er kunstneren som står øverst på handlelista. *kremter litt furtent og sparker sissan tilbake* ... så det er DET som er favorittkunstnern din ja... Fascinert over de som svarer med innlevelse jeg da *sparker Aline på leggen, dette er et TROLL lille venn, ikke bruke tiden din på det... * hihihi.. vet, har jeg da skrevet i svaret mitt også det, men jeg er pms og kranglevoren!! Greit å svare på tåpelige tråder en å la det gå utover andre. (selv om jeg lot det gå utover andre idag... var skikkelig furteguri...) og bortsett fra det; juhu-. kjære min, komme seg i seng!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #820 Del Skrevet 20. januar 2010 å litt fra NRK igjen: P2, Dagsnytt 18. mai kl. 07.38. "EU vil setje ein stopp for den amerikanske sanksjonspolitikken og vil bruke handelsavtalen som brekkmiddel for å få til dette." Kvalmende! Brekkmiddel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå