Sissan Skrevet 14. januar 2010 #521 Del Skrevet 14. januar 2010 Du sitte der og seie ingenting eg blir snart galen virre rundt i ring, Hvis du ikkje ler snart blir eg fortvila, ka kan eg gjør for og få deg te å smila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. januar 2010 #522 Del Skrevet 14. januar 2010 Du sitte der og seie ingenting eg blir snart galen virre rundt i ring, Hvis du ikkje ler snart blir eg fortvila, ka kan eg gjør for og få deg te å smila ååh... jeg har hørt masse på den nå, den er så fiiiiin, og passer perfekt her ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 14. januar 2010 #523 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvis eg ber på mine kner, hvis eg love deg solskinn og strålande ver, hvis eg gir deg alt du vil ha vil du då bli gla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. januar 2010 #524 Del Skrevet 14. januar 2010 Vidvandre har vandret for langt, tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. januar 2010 #525 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei, Vandrer'n! Hvordan er det med den karen ? Håper du har en stålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 14. januar 2010 #526 Del Skrevet 14. januar 2010 Oh brother, where are thou? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #527 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Helluen! Jeg hadde vært på kg ca. 12-15 timer daglig siden før jul så jeg trengte bare en liten pause. Takk for alt, dikt og greier Jeg mener det, var på hele tiden her i 14 dager Mr. Click That Thread Now. Håper dere har strålende dager, dere og Endret 14. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #528 Del Skrevet 14. januar 2010 Fra Blink i 2004 http://vidvandre.blogg.no/1263406616_inter...nettsamfun.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. januar 2010 #529 Del Skrevet 14. januar 2010 Blink! Der møtte jeg faktisk samboeren, dog ikke på en klisje-nettsjekke-måte. Eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. januar 2010 #530 Del Skrevet 14. januar 2010 Skjønner deg godt...jeg ble også hekta på KG og tilbrakte altfor mange timer her inne...litt mer moderat nå Ser ut som en viss trådstarter av idiotiske emner også har tatt seg pause.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 14. januar 2010 Skjønner deg godt...jeg ble også hekta på KG og tilbrakte altfor mange timer her inne...litt mer moderat nå Ser ut som en viss trådstarter av idiotiske emner også har tatt seg pause.... Det er på tide, i så fall. Jeg har mer eller mindre gitt opp debatt og fokuserer nå bare på å tulle i dagbøker. Men hvor ble det av Hilde K S? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. januar 2010 #532 Del Skrevet 14. januar 2010 Det er på tide, i så fall. Jeg har mer eller mindre gitt opp debatt og fokuserer nå bare på å tulle i dagbøker. Men hvor ble det av Hilde K S? Har hun forsvunnet også ? Hm...mystisk...svært mystisk....Forsvant de på samme tid....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #533 Del Skrevet 14. januar 2010 Blink! Der møtte jeg faktisk samboeren, dog ikke på en klisje-nettsjekke-måte. Eller? :klø: Ja, det var jo det Blink var ment for, spesielt i begynnelsen. Hadde bilde av armen min der i 2001 eller noe Var der mest for politisk debatt fra 2004 og framover, det ble ganske ufseleg der etterhvert. Og alt jeg lagret i dagboken min måtte blas frem steg for steg Jeg brukte den som oppslagsverk for debatt. Tok evigheter å finne det jeg hadde postet tidligere. Til slutt installerte jeg et phpBB for informasjonsinnsamling og dagbok, er oppe i 5000 postinger nå, bare meg *get a life smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #534 Del Skrevet 14. januar 2010 Fra twitter Fra virkeligheten: ung jente på polet: jeg har fått denne vinen i gave, men den er fra 2007 og gått ut på dato. Får jeg byttet den ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. januar 2010 #535 Del Skrevet 14. januar 2010 Er det mulig... Jeg så den også retwittered..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. januar 2010 #536 Del Skrevet 14. januar 2010 Hilde KS slettet seg også brått, og sa at alle gjester som skriver som Hilde KS ikke ville være henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 14. januar 2010 #537 Del Skrevet 14. januar 2010 Hva skjera? Hvorfor *poffer* to så etablerte brukere så tett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. januar 2010 #538 Del Skrevet 14. januar 2010 Purple Haze aner jeg virkelig ikke, fikk litt inntrykk av at Hilde KS ble lei av nebbingen til enkelte andre brukere? Jeg vet egentlig ikke altså. Håper bare det stopper nå, kjedelig når "ordentlige" brukere forsvinner. Folk jeg virkelig satte pris på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. januar 2010 #539 Del Skrevet 14. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #540 Del Skrevet 14. januar 2010 Er det mulig... Jeg så den også retwittered..... Men det er litt tilforlatelig å tenke sånn om man ikke drikker vin, da? Tenk å åpne gaven og så få en ting man tror er utgått på dato, stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå