Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Er ikke sikker på om pisking er noe alternativ til fengsel, ei heller amputasjon og slikt. Gammeldags.

Hva med straffelekser i nynorsk? Eller en tre-dagers matteprøve, der alle svar ikke kan gå opp? Tross alt er den verste straff å kjede seg.

For narkosmugling kunne man få tre tysktimer pr. gram. Konstruktivt, reformerende og definitivt en straff.

Fremtidens terrorister: Jeg har en rombe i kofferten min. Den vil ekspandere om 2 minutter. Kan jeg få komme foran Dem i køen?

De som maser mest om høyere straff er alltid dem med minst utdanning, så man burde kunne selge inn ex.phil. som alternativ til fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen Vidvandre og dagboka. :klemmer:

En deilig dag og masse god skravling ønskes deg/dere. :fnise:

God morgen!

God morgen og i like måte :ler::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg twitret det om straff over og fikk straks fem nye followers, fire fra Florida og en fra Mexico. Dårlig tegn? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg twitret det om straff over og fikk straks fem nye followers, fire fra Florida og en fra Mexico. Dårlig tegn? :ler:

du har nok fått deg noen nye fans, ja....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspanderende romber ( :fnise: ) i kofferter og pisking... Her tas det til nye høyder skjønner jeg. Liker du pisking da? Kanskje en slik straff ville oppfordret enkelte til litt ulovligheter?

Tenk deg en (i utgangspunktet) ikke-kriminell narcissistisk SM-tilhenger hjemme i sofaen fredags kveld:

"Ahhhh - jeg er litt tent i dag, lurer på om jeg ikke skal stikke ut og stjæle litt - om purken kommer fort rekker jeg felles-piskingen på Youngstorget kl. 12 i morgen"

...med ekspanderende rombe i kofferten, ville jo samme kvinne (for du tenkte automatisk på en mann, ikke sant?) kunne få smake pisken i offentlighet i lange tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har nok fått deg noen nye fans, ja....

:ler:

Jepp :ler:

Men, de er nok bare ute etter å spre reklame, det så slik ut.

Ekspanderende romber ( :fnise: ) i kofferter og pisking... Her tas det til nye høyder skjønner jeg. Liker du pisking da? Kanskje en slik straff ville oppfordret enkelte til litt ulovligheter?

Tenk deg en (i utgangspunktet) ikke-kriminell narcissistisk SM-tilhenger hjemme i sofaen fredags kveld:

"Ahhhh - jeg er litt tent i dag, lurer på om jeg ikke skal stikke ut og stjæle litt - om purken kommer fort rekker jeg felles-piskingen på Youngstorget kl. 12 i morgen"

...med ekspanderende rombe i kofferten, ville jo samme kvinne (for du tenkte automatisk på en mann, ikke sant?) kunne få smake pisken i offentlighet i lange tider...

Jeg synes ikke S/M er sammenlignbart med straff ;)

Det er en lek der begge er med på gamet, mens straff jo er en reaksjon som er ment å ikke skulle være en lek, men en blanding av reaksjon på dine handlinger og reformering av din person.

Men ok, jeg ser det morsomme i det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, de er nok bare ute etter å spre reklame, det så slik ut.

Jeg synes ikke S/M er sammenlignbart med straff ;)

Det er en lek der begge er med på gamet, mens straff jo er en reaksjon som er ment å ikke skulle være en lek, men en blanding av reaksjon på dine handlinger og reformering av din person.

Men ok, jeg ser det morsomme i det :ler:

Then you missed my point entirely... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :)

Veldig så stille det var her i går kveld da????

Ikke bare at Vidvandre tydeligvis enten sov eller var ute og opptatt med annet, men resten av gjengen også da gitt.... taushet er gull, er det vel noe som heter.... men det er jeg IKKE enig i!! hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vandre, kjøre eller busse, men formålet må være et formål :tongue: Hva nå da? :ninja:

Nei det var ingenting.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...