vidvandre Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #1681 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei vandrern. Koselig du dukket opp igjen. Bloggen var artig. Heldige onkelunger!!! Til uka blir det Londontur på meg. Hei på deg Det høres kos ut, håper du får en fin tur. Jeg var nede i Stavern i helga, tok noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mai 2010 #1682 Del Skrevet 26. mai 2010 Fælt så mye du er på farten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #1683 Del Skrevet 27. mai 2010 Fælt så mye du er på farten da Alltid på farta, vettu Går bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 27. mai 2010 #1684 Del Skrevet 27. mai 2010 Flotte bilder du har tatt, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #1685 Del Skrevet 27. mai 2010 Flotte bilder du har tatt, altså. Takk skal du ha, Supra Det var en skikkelig sommerdag, den dagen. Her er noen flere, postet dem i bloggen min også: http://vidvandre.blogg.no/1274956489_steinlandskap.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. mai 2010 #1686 Del Skrevet 28. mai 2010 Alltid på farta, vettu Går bra med deg? her går det bra vettu! Med deg da? Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #1687 Del Skrevet 28. mai 2010 her går det bra vettu! Med deg da? Planer for helga? Helgeplaner? Tja, vaske klær, parre sokker, svi en biff, slike grensesprengende opplevelser. Du 'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 31. mai 2010 #1688 Del Skrevet 31. mai 2010 Innom en liten tur før bysselalle. Sov lenge idag etter mange timer reisetid i går og mange inntrykk og mye trasking i London noen dager.Morsomt med storbyer, men jammen slitsomt også når man skal ha med seg mest mulig. God natt til deg og fin dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2010 #1689 Del Skrevet 3. juni 2010 Mine helgeplaner nå er å jobbe. Arbeidshelg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 7. juni 2010 #1690 Del Skrevet 7. juni 2010 Hilser på hos Vidvandre! Buddy og jeg kom til Florø i går kveld og la oss til på Krokane Camping. Her hviler vi ut til i morgen (tirsdag 8. juni), etter snart 1000 km på landeveien siden vi dro hjemmefra 1. mai. Men det er langt igjen enda, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1691 Del Skrevet 9. juni 2010 Innom en liten tur før bysselalle. Sov lenge idag etter mange timer reisetid i går og mange inntrykk og mye trasking i London noen dager.Morsomt med storbyer, men jammen slitsomt også når man skal ha med seg mest mulig. God natt til deg og fin dag i morgen. Hei Faithy Takk for det, sorry at jeg er litt offline for tiden, er mye på farten Kos deg videre i sommer-Norge, for nå er du vel hjemme igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1692 Del Skrevet 9. juni 2010 Mine helgeplaner nå er å jobbe. Arbeidshelg... Hverdagssliter Ha en fin kveld, Mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1693 Del Skrevet 9. juni 2010 Hilser på hos Vidvandre! Buddy og jeg kom til Florø i går kveld og la oss til på Krokane Camping. Her hviler vi ut til i morgen (tirsdag 8. juni), etter snart 1000 km på landeveien siden vi dro hjemmefra 1. mai. Men det er langt igjen enda, hehe.. Jepp, leste meldingen på face Bra med en fridag til å hente seg inn igjen, dere er såå spreke ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 9. juni 2010 #1694 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei Faithy Takk for det, sorry at jeg er litt offline for tiden, er mye på farten Kos deg videre i sommer-Norge, for nå er du vel hjemme igjen? Ingen grunn å si sorry. Blir mer utetid og mindre tid for Pc'en nå fremover med deilige lyse dager. Bare 3 uker til ferie og da blir det mer utenlandsk for meg. Gleder meg. Har du planer??? Flott du er på farten og jeg håper du har det flott. Stor klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. juni 2010 #1695 Del Skrevet 10. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 13. juni 2010 #1696 Del Skrevet 13. juni 2010 Ta deg tid til en god bok av og til. Det har jeg gjort idag. Selv om det er masse som skal gjøres hjemme her, både inne og ute. Nå blir det ikke tid til annet enn å finne puta. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. juni 2010 #1697 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei på deg Det høres kos ut, håper du får en fin tur. Jeg var nede i Stavern i helga, tok noen bilder. For ett nydelig bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juni 2010 #1698 Del Skrevet 15. juni 2010 Det bildet var utrolig vakkert ja!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #1699 Del Skrevet 16. juni 2010 Ingen grunn å si sorry. Blir mer utetid og mindre tid for Pc'en nå fremover med deilige lyse dager. Bare 3 uker til ferie og da blir det mer utenlandsk for meg. Gleder meg. Har du planer??? Flott du er på farten og jeg håper du har det flott. Stor klem!! Farten, det er meg det Neida, men litt mer 'uteliv' har det blitt. Sommern er tilbake i dag, så da blir det en tur ut. Kos deg i varmen, Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #1700 Del Skrevet 16. juni 2010 For ett nydelig bilde!! Takk for det, trulta Det bildet var utrolig vakkert ja!!! :rødme: :-) Mye, om ikke all, æren tilfaller motivet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå